بن کتاب گرفتید؟ آخه همش 200تومن؟؟؟؟؟

رفتم بن کتاب بگیرم، هرکاری کردم نشد، بعد دیدم یک همزه با یک حرف فامیلی من تو سایت مغایرت داره. شکر خدا که امکان اصلاح پروفایل اصلا نبود، براشون پیام گذاشتم بمن بن نمیدین و من حدس میزنم مال این همزه است که سایت شما بمن اجازه اصلاح نمیده، زدن عکس کارت دانشجوییت را بفرست، فرستادم و گفتن پیگیری می کنیم. حالا من استرس گرفتم، آیا طبیعی است که من استرس دارم؟؟؟ خودمم نمیدونم چرا، اما تو دلم رخت چنگ میزنن. درنتیجه استرس خراست. نه به استرس

پ. ن:یارانه ام را درست کردن و تقدیمم کردن، اونها هم فهمیدن من عمه خوبیم

نظرات 6 + ارسال نظر
غ ـ ـزل سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 ساعت 22:09 https://life-time.blogsky.com/

یک زمانی ۵۰ تومن بن میدادن
با صد تومن نمایشگاهو بار میکردیم
الان یک کتاب بخری ۵۰۰ تومن ایناست
هر سال میگیم دریغ از پارسال واقعا

والا عمه الان بن که کلا کارایی نداره هیچ، با چند میلیونم بری تهش با دوسه تا کتاب بیای بیرون
دیگه دریغها به روز رسیده ننه، کار از سال و ماه گذشته

سمیرا سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 ساعت 19:48

ان شاءالله براتون برکت داشته باشه و کتاب های خوبی باهاش بخرید

قربون محبتت عزیزدلمسمیرای قشنگم

سلام سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 ساعت 07:22

با درود
چهل پنجاه سال پیش
مثل الان نبود که با یک گوشی به اندازه کف دست بتوانی تا دویست میلیون پول از ‌کارت خودت به کارت دیگری پول بفرستی
باید می رفتی بانک تو صف می ایستادی پول به باجه می دادی فرم پر می کردی یک چک بهت می دادند با پست برای طرف می فرستادی
طرف می رفت بانک با شناسنامه تو صف می ایستاد چک را تحویل می داد و پول را می گرفت
****
برای من چک فرستاده بودند
در نام خانوادگی یک همزه کم داشت
طرف بانکی مبلغ را نمی داد
می گفت اسمت با اسم نوشته شده مطابق نیست
حالا باید چک را بر می گرداندم
تصحیح کنند و بفرستند
خودم با خودکار مشکی همزه را گذاشتم و پول را تحویل گرفتم

باسلام
با وجود پیشرفت علم و همه تفاسیر هنوز اون همزه که باشه یا نباشه کار را خراب میکنه، یعنی برای این چیزهای کوچک و کم اهمیت هنوز نتونستند کاری بکنند متاسفانه

گیل‌پیشی سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403 ساعت 00:20 http://Www.temmuz.blogsky.com

عمه چرا انقدر به من رفتی استرس واقعا ارزش نداره.
ولی شکر خدا در تنبلی و مطالعه نکردن به من نرفتید
ایشالا موفق باشی عمه فرهیخته و گلم

عمه در عدم مطالعه فعلا پیشرو هستم خفن خراب، اصااا یکوضعی

Lunacy دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 12:03 https://lunacy.blogsky.com/

چه جالب من نیز بن کتاب می گرفتم قبلا الان رو نمی دونم بتونم یا نه؟ چند روز دیگه نمایشگاه کتاب هست چقدر هیجان انگیز یادم رفته بود با پست تو یادش افتادم.

اگر دانشجویی بهت میدن عمه جان، البته بعضی ادارات هم بن دادن امسال به کارمندانشون ننه یک پیگیری بکن.

الیشاع دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 ساعت 10:47 http://daily-elisha.blogfa.com/

می‌فهمم عمه خانم، به احتمال زیاد درستش می‌کنن
بن مگه به کد ملی تعلق نمی‌گیره؟ فکر نمی‌کنم اشتباه تایپی فامیلی تاثیر داشته باشه تو این موضوع. چه میشه گفت ...

۲۰۰ تومن پول نصف یه کتاب هم نمیشه

درست کردن ننه، خیلی بی تربیت بودن اگر اصلاح نمیکردن
نه عمه جان به شماره دانشجوییت تعلق میگیره
مثل این هست بری رستوران یک غذا بخوری بعد بیان بگن پول نوشابه را مهمون مجموعه ما هستید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد