سال نو مبارک

تو تمام سالهایی که تهران زندگی کردم، بازارش را هرگز ندیده بودم. امروز بعد دوسال یکی از دوستانم را دیدم و ما رفتیم بازار و ته کارت بنده تو بازار در اومددریغ از یک خرید که نیاز واقعی باشه، فقط چون خوشم میومد خریدم و الان مفلس فی امان الله منماما خیلی خوب بود، خیلی خوش گذشت، جای همه عزیزانم خالی. فقط از دو پا فلج کاملم

توصیه اکید من بشما جوانان این است که صبح برید بازار از ساعت 1 به بعد دیوانه خانه بود رسما و مثل ترافیک که قفل میشه و از هیچ سمتی ماشین نمیتونه حرکت بکنه، همین حکایت تو بازار بود. شلوار لی که خودم 6ماه پیش 570 با منت خریده بودم، تو بازار 150دیدم.البته چون پرو نداشت، نمیتونستم بخرم. چون اگر بد می ایستاد بیچاره بودم. سایز من به هیشکی نمیخوره، در نتیجه با کشیدن دویست تومن رویش به خواهرانم هم نمیتونستم قالبش کنم. 

پیشاپیش سال نو را تبریک میگم به همه عزیزان دلمامیدوارم سال خوب و پربرکتی باشه سال جدید براتون و به آرزوهای قشنگتون برسید. 

آیا برای شما هم اتفاق افتاده؟

یکوقتها جلو آیینه می ایستم و به آیینه میگم ای آیینه از من زیباتر هست. آیینه قدرتی خدا بزبون میاد و میگه خدا شاهده فقط تو توی کشور خوشگلی، بقیه همه عملی و تزریقیاما یکوقتها هم آینه میگه عشقم خدا شاهده خیلی زشتی، یکم بخودت برس، یک تزریقی، عملی، چیزی...

من و اوستا و کلاس

استاده من را دوست نداره، خب حسش متقابله، منم دوسش ندارم. اما وقتی پای نمره کوفتی وسطه، این خوش نیومدن برای من چند برابر میشه

یک مشکل بزرگ دارم و اونهم این هست که با آدمی که از خودش تعریف کنه و تو تایم کلاس حرفی غیر درس بزنه، ارتباطم میرسه به صفرمیدونم شاید زیر یک درصد مثل من باشن، اما خب چه کنم... همینه که هست. 

............... 

داشتم ویدیوی یک معلم را میدیدم که بخاطر اجرای یک آهنگ تو کلاس با شاگردانش، اخراج شده بود و گفته بود که مظلوم واقع شده، من نظر خودم را میگم و البته میدونم که باز ممکن است شما صد درصد مخالف من باشید. 

باتوجه به تجربه خودم میگم چون ابتدایی هم پسرونه درس دادم و هم دخترانه و البته بگم من معلم نیستم و اینکه میگم برای خیلی سال پیش هست. و صرفا یک تجربه است.

شما برای داشتن یک کلاس شاد حتما نیاز به پخش اهنگ و این اداها ندارید، اتفاقا انقدر راحت با بچه ها میشه ارتباط گرفت و کلاس شاد داشت که حد نداره. من کاری به تمام اداهای چرا اخرا. ج شد و برگشت و باز اخرا. ج شد و... ندارم. حرف من این هست. وقتی اینفلوئنسر هستی و میخوای صفحت دیده بشه تا بعدا کلاس های خصوصیت بره بالا و مدارس دیگه بخوان تو را، بهانه نیار. معلمی، خیلی متفاوت از چیزهای دیگست. خیلی از معلمهایی که میخوان خصوصی کار کنند از بچه ها استفاده می کنند برای دیده شدن صفحشون. اما نه توی مدرسه و نه با آهنگ. وقتی آهنگ میزاری و همخوانی، اونم نه هرآهنگی، آهنگی که مشخصا برای سن اون بچه ها مناسب نیست، بالاخره بازخوردش را هم قبول کن و دیگه غر نزن. ما هممون با تصمیم هایی که می گیریم و بازخوردهاش زندگی می کنیم. اینکه سعی کنیم، بگیم آیییی من فلان، اصلا مورد قبول نیست. حالا شما بگید چی فکر می کنید در موردش؟

پ. ن:غلط املایی دارم و کاملا آگاهم بهش و میدونم که یکسری اشتباهات ویرایشی هم دارم. اما خب با چشم بنده که با بسم الله باهاش کار میکنم و صفحه کوچک موبایل، شما بنده را کلا ببخشید. 

مامانم تنها کسی هست که معتقده من خوبم و خودم تنها کسی هستم که معتقدم من افتضاحم. 

از وقتی خانم همسایه همه بچه هاش مهاجرت کردن، رفتند ینگه دنیا و همونجا ، خدا را شکر، ازدواجهای خوبی کردند و خانم همسایه هم هرشش ماه یکبار اونجاست. مامان مصمم شدند بنده را هم راهی دیار غربت کنند. اما من هرگز برای رفتن حتی فکر هم نکردم. چون شخصیتم بشدت وابسته خانوادس و میدونم از پا در میام. از کجا میدونم؟ از اونجا که اوایل کرونا اگر اشتباه نکنم، جاده ها را بستند و یک یا دوماه هیچ عبور و مروری نبود. من اون دوماه با وجود تماسهای تصویری هرچند ساعته، انقدر آخراش حالم بد بود که حتی حمام نمیرفتم. حوصله خودمم نداشتم. یعنی تا جاده ها اعلام شد که باز شده، اصلا نفهمیدم چطور پرواز کردم با اتوبوسی که نصفشون سرفه می کردند و من فقط یک ماسک داشتم که زده بودم.

چندوقت پیش هم در روند خونه تکونی، با مامان حرفمون شد و من بشوخی گفتم آخر یک کاری کنید تو نت بچرخم یک شوهر خارجکی پیدا کنم و برمکه مامانم خیلی جدی گفتند من از خدامه، اتفاقا بگرد پیدا کن و بهش بگو من مامانم صد در صد راضیهتو برو، بلکه بخاطر تو ما هم بکنیم و بیاییم. خسته شدم دیگهخلاصه دوستان یک شوهر خارجکی خوب که زن شاغل نخواد و خسیس نباشه و وضع مالیش بدنباشه، تو دست و بالتون بود معرفی کنید، من بروم. یک خانواده بال مهاجرت پیدا کنند. 

خواهرم از سایت اکالا خرید کرده بود، زنگ خونه را زدند و گفتم کیه؟ آقاهه گفت اکالامن گفتم چی؟ با عصبانیت گفت اکالام. نزدیک بود بگم آقا برو خودت را مسخره کن که یادم اومد خودمم یکبار ازش خرید کردم و چقدر هم ارسالش دیر بود. اگر یادم نیومده بود حتما بهش میگفتم مردک الاغ، مگه من مسخره تو هستم. 

............. 

در پینوشت بگم که غیر از دیر آوردن، پشتیبانی درستی هم ندارند و از طرفی گیجم هستند جنس را اشتباه تحویل میدن، 48ساعتم طول می کشه عوض کنند، درحالیکه با شما تو یک شهرند، عوض هم نمی کنند و.... 

خلاصش خرید اینترنتی تو اینجا از دم ضرره، بهتره خود را جمع و جور کرده و برای خرید به بیرون بروید ولو تا چین