من و اوستا و کلاس

استاده من را دوست نداره، خب حسش متقابله، منم دوسش ندارم. اما وقتی پای نمره کوفتی وسطه، این خوش نیومدن برای من چند برابر میشه

یک مشکل بزرگ دارم و اونهم این هست که با آدمی که از خودش تعریف کنه و تو تایم کلاس حرفی غیر درس بزنه، ارتباطم میرسه به صفرمیدونم شاید زیر یک درصد مثل من باشن، اما خب چه کنم... همینه که هست. 

............... 

داشتم ویدیوی یک معلم را میدیدم که بخاطر اجرای یک آهنگ تو کلاس با شاگردانش، اخراج شده بود و گفته بود که مظلوم واقع شده، من نظر خودم را میگم و البته میدونم که باز ممکن است شما صد درصد مخالف من باشید. 

باتوجه به تجربه خودم میگم چون ابتدایی هم پسرونه درس دادم و هم دخترانه و البته بگم من معلم نیستم و اینکه میگم برای خیلی سال پیش هست. و صرفا یک تجربه است.

شما برای داشتن یک کلاس شاد حتما نیاز به پخش اهنگ و این اداها ندارید، اتفاقا انقدر راحت با بچه ها میشه ارتباط گرفت و کلاس شاد داشت که حد نداره. من کاری به تمام اداهای چرا اخرا. ج شد و برگشت و باز اخرا. ج شد و... ندارم. حرف من این هست. وقتی اینفلوئنسر هستی و میخوای صفحت دیده بشه تا بعدا کلاس های خصوصیت بره بالا و مدارس دیگه بخوان تو را، بهانه نیار. معلمی، خیلی متفاوت از چیزهای دیگست. خیلی از معلمهایی که میخوان خصوصی کار کنند از بچه ها استفاده می کنند برای دیده شدن صفحشون. اما نه توی مدرسه و نه با آهنگ. وقتی آهنگ میزاری و همخوانی، اونم نه هرآهنگی، آهنگی که مشخصا برای سن اون بچه ها مناسب نیست، بالاخره بازخوردش را هم قبول کن و دیگه غر نزن. ما هممون با تصمیم هایی که می گیریم و بازخوردهاش زندگی می کنیم. اینکه سعی کنیم، بگیم آیییی من فلان، اصلا مورد قبول نیست. حالا شما بگید چی فکر می کنید در موردش؟

پ. ن:غلط املایی دارم و کاملا آگاهم بهش و میدونم که یکسری اشتباهات ویرایشی هم دارم. اما خب با چشم بنده که با بسم الله باهاش کار میکنم و صفحه کوچک موبایل، شما بنده را کلا ببخشید. 

نظرات 11 + ارسال نظر
لیمو شنبه 26 اسفند 1402 ساعت 10:32

عمه جون متاسفانه همه برای بالا رفتن بازدیدشون دارن دست به هرکاری میزنن و الکی هم میچسبونن به موضوعات دیگه. اون معلم به جای فیلمبرداری و انتشارش باید به بچه یاد بده از لحظه لذت ببره نه اینکه وای بیا ببین چندتا لایک خورده و فلان!

حرفت حقه عمه جون، تازه ادعای مظلومیت هم داره متاسفانه

گیل‌پیشی جمعه 25 اسفند 1402 ساعت 14:27 http://Www.temmuz.blogsky.com

عمه کجایی

نمیدونمم خودم عمه جون

تراویس بیکل پنج‌شنبه 24 اسفند 1402 ساعت 20:24 https://travisbickle2.blogsky.com/

حرفت صحیحه

قربونت سلطان

الیشاع چهارشنبه 23 اسفند 1402 ساعت 12:49 http://daily-elisha.blogfa.com/

حالا تا خانم معلم مشغول شعر خوندن و از خود تعریف کردن و فیلم گرفتن و اخراج شدنه، اون موز رو بدید من بردارم و برم.

موزها شمرده شده برای جلوی دوربینه، برای یکربع اجاره شده

رامین چهارشنبه 23 اسفند 1402 ساعت 12:43

منم مثل شما به اینطور سوسول بازی ها اعتقادی ندارم باید بچه ها از معلم حساب ببرن

والا بخدا

سمیرا سه‌شنبه 22 اسفند 1402 ساعت 21:57

چهارشنبه سوریت مبارک عمه جونم

قربونت عمه جونمچهارشنبه سوری تو هم مبارک دخترقشنگم

زهرا سه‌شنبه 22 اسفند 1402 ساعت 19:59

سلام. تا الان به این دید نگاه نکرده بودم. که همخوانی بعضی آهنگها توسط معلم‌ها و شاد گرها برای نوعی تبلیغ کار هستش.

جالب بود. عمه جان
موفق باشین

ببین عمه جون، مثلا معلم کلاس اول که با شعر الفبا را به بچه ها یاد میده، چقدر جذابه و چقدر بچه ها جذبش میشن. همین خواسته شدن از سمت بچه ها باعث خواسته شدن از سمت خونواده هاست و مدارس غیردولتی هم برای جذب دانش آموز و درآمد میگردن دنبال چنین معلمی. همین را ببر تو ابعاد بالاتر، مسلما که یک آهنگ و هم خوانی تو کلاس نبوده و فقط همین یک کار دیده شده، اما خیلی کارها فقط برای دیده شدن است. مثلا من خودم واقعا تحسین میکنم معلم کلاس اولی که با شعر به اون بچه الفبا یاد میده، دستشم درد نکنه، اون بچه را علاقه مند به کلاس میکنه، اما کاملا با معلمی که آهنگ که نه کودکانه است و نه مناسب سن کودک میزاره، دابسمش میگیره و در صفحش پخش میکنه موافق نیستم و مخالف صد در صدیش هستم.چون هدف آموزشه به کودک هست، اما تو شادی ها و در فضای تنفسی که به کودک میدی باید بتوانی غیرمستقیم آموزش داشته باشی، نه که مزخرفات تو مغز بچه بکنی. رسالت معلمی آموزش صحیح هست.

سلام سه‌شنبه 22 اسفند 1402 ساعت 17:12

این چه وضعش هست
سخت بگیرن و چوب و فلک در کار باشد اخراج می شوند
ترانه هم بخوانند اخراج می شوند
نوحه که نمیشه همیشه خوند

چرا نوحه؟ آهنگ اگر کودکانه و مناسب سن بچه ها باشه خیلی عالیه. ولی آهنگی که مناسب سن کودک نیست، چه مناسبتی داره؟

گیل‌پیشی دوشنبه 21 اسفند 1402 ساعت 22:11 http://Www.temmuz.blogsky.com

قربونت عمه جونم.
دقیقا معیار سنجش معلم‌هاشون جدا احمقانه‌ست.


خیلی احمقانست تا جایی که صدای خیلی ها را درآورده.

قره بالا دوشنبه 21 اسفند 1402 ساعت 21:03

منم موافقم عمه جان
کلاس درس رو مضحکه کردن بعضی ها
من واقعا نمی پسندم

واقعا مضحکه کردن. کلاس نیست که...

گیل‌پیشی دوشنبه 21 اسفند 1402 ساعت 21:01 http://Www.temmuz.blogsky.com

سلام عمه جونم. خوبی؟
عمه، استادها چرا اذیتت می‌کنن آخه.
به نظرم تدریس مهارت‌های زیادی می‌خواد، واسه همین بهش ورود نکردم‌. شاید نیاز به آموزش بیشتری هست برای معلم‌ها‌‌. نمیشه ایراد رو فقط تو معلم‌ها دید. شرایط کاریشون هم فرصت خلاقیت رو ازشون می‌گیره.

سلام عزیز دل عمه، قربونت برم، تو خوبی؟
والا فکر کنم کلا اذیتم ملسه
عمه جون وقتی هرکسی، با یکسری فاکتورهای احمقانه معلم میشه، خلاقیت چیه؟ کلا بقیشم بریز دور. مثلا یکی از دوستان من تو مصاحبه رد شد و آقاهه گفته بود اگر یک بچه بیشتر داشتی، قبول بودی. آیا این فاکتوره؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد