سال نو مبارک

تو تمام سالهایی که تهران زندگی کردم، بازارش را هرگز ندیده بودم. امروز بعد دوسال یکی از دوستانم را دیدم و ما رفتیم بازار و ته کارت بنده تو بازار در اومددریغ از یک خرید که نیاز واقعی باشه، فقط چون خوشم میومد خریدم و الان مفلس فی امان الله منماما خیلی خوب بود، خیلی خوش گذشت، جای همه عزیزانم خالی. فقط از دو پا فلج کاملم

توصیه اکید من بشما جوانان این است که صبح برید بازار از ساعت 1 به بعد دیوانه خانه بود رسما و مثل ترافیک که قفل میشه و از هیچ سمتی ماشین نمیتونه حرکت بکنه، همین حکایت تو بازار بود. شلوار لی که خودم 6ماه پیش 570 با منت خریده بودم، تو بازار 150دیدم.البته چون پرو نداشت، نمیتونستم بخرم. چون اگر بد می ایستاد بیچاره بودم. سایز من به هیشکی نمیخوره، در نتیجه با کشیدن دویست تومن رویش به خواهرانم هم نمیتونستم قالبش کنم. 

پیشاپیش سال نو را تبریک میگم به همه عزیزان دلمامیدوارم سال خوب و پربرکتی باشه سال جدید براتون و به آرزوهای قشنگتون برسید. 

نظرات 10 + ارسال نظر
میم تهرانی سه‌شنبه 7 فروردین 1403 ساعت 21:51 http://.....

بازار تهران از جذاب ترین و طولانی ترین بازارهای قدیمی جهان بشمار می رود

البته من بازار تهرهن را بعد از بازار تبریز و ارومیه دوست دارم. بخصوص ارومیه که جاهایی که من قدم گذاشتم رنگ بود و شادابی و از سیاهی کمتر اثر دیدم. اما کلا بازارهای قدیمی را خیلی دوست دارم.

bahar پنج‌شنبه 2 فروردین 1403 ساعت 20:27 http://man0baharam.blogsky.com

عمهه جون اصللل اینکه پروسه خریدو درست بجا بیاری مرحله فلج پا هست این یعنی تهه بازارو دراوردی

عمه جون ته موجودیم نذاشت، ته خرید را دربیارم

گیل‌پیشی سه‌شنبه 29 اسفند 1402 ساعت 13:27 http://Www.temmuz.blogsky.com

چرا عمه، قسمت خرده فروشی هم داره کفش‌های چرم.
عمه شما فقط بیا، فرش ابریشم هم می‌خریم.

عمه من 4بار رفتم، اما نذیدم. یکبار با خودت میروم
فدای محبتت

الیشاع سه‌شنبه 29 اسفند 1402 ساعت 12:10 http://daily-elisha.blogfa.com/

سال نو پیشاپیش مبارک باشه عمه خانم
امیدوارم سال جدید براتون همراه با سلامتی، ثروت، خبرهای خوش و شادی باشه

+ من اگه بودم شلوار جین رو می‌خریدم اگه اندازه بود چه عالی، نبود دویست تومن می‌کشیدم روش و تو دیوار می‌ذاشتم برای فروش

ممنونم عمه جان
من هم برایت بهترینها را از خدای بزرگ می خواهم و هرچیزی که باعث شادی و آرامش تو هست، امیدوارم برایت اتفاق بیفته
الان گفتی پشیمون شدم نایستادم بخرم

گیل‌پیشی سه‌شنبه 29 اسفند 1402 ساعت 02:19 http://Www.temmuz.blogsky.com

سلام عمه جونم. اینجام بازاراش خوبه‌ها، بیای خوش می‌گذره
عمه جونم عیدت مبارک.یک‌سال دیگه از عمرمون گذشت.

سلام عزیزدلم
بازار تبریز که ادم تویش خل میشه، بخصوص بازار کفش که هیشکی تک فروشی ندارهاما برام اگر قالی ابریشم دستبافت میخری با سراومدم
عید تو هم مبارک باشه عزیزمداریم پیر میشیم

رامین دوشنبه 28 اسفند 1402 ساعت 20:06

سال نو مبارک

سال نو تو هم مبارک عمه جونم

سلام دوشنبه 28 اسفند 1402 ساعت 09:29

با درود
سال نو پیشاپیش مبارک
الان با ۱۵۰ فقط پیژامه می شود خرید

سلام
والا پیژامه هاش گرونتر بود، رنج قیمت از 250شروع میشد. اومدم برای داداشها بخرم، دیدم نمی ارزه، چون کیفیتشم مطلوب نبود.

سمیرا یکشنبه 27 اسفند 1402 ساعت 23:47

سال نو شما هم مبارک عمه جانم

قربونت دخترقشنگم

زهرا یکشنبه 27 اسفند 1402 ساعت 21:07

سلام. سال نو شما هم نبارک
این دفعه رفتید بازار به قصد بازدید از کاخ گلستان هم بروید

سلام عزیزم
ممنونم، سال نو تو هم مبارک
اونجا را دیدم، باید بروم موزه آبگینه و... را ببینم.

تراویس بیکل یکشنبه 27 اسفند 1402 ساعت 20:19 https://travisbickle2.blogsky.com/

سال نو مبارک اقدس عزیز

مرسی عمه جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد