عمه خانم و دارالمجانینش!!!

به لطف یک استاد... خب شما با هرچی دوست دارین پر کنید چون

همه عالم و آدم میدونن، وقتی با هراتفاقی سرعت نت، بالا پایین میپره و گاها قطعه و... وعدم تجربه آموزش مجازی، این آموزش ها، آموزش موفقی نبوده و نیست. استادی که چندین جلسه را برای کارهای اداریش برگذار نکرده... شانس من امتحان تو روزی بود که سرا.. وان شلوغ شد، سرعت نت تا حدزیادی پایین اومده بود، برای 20تا سوال توضیحی یکساعت وقت داشتم، طوری شد که قید چندتا سوال را زدم و عکس گرفتم و پی دی اف کردم و برای استاد فرستادم تا سروقت بره، اما خب سرعت نت در نهایت پایین بودن بود، یعنی سرعت لاک پشت بیشتر از نت بود، چندین بار چرخید عکس برا ارسال نهایی و باز برگشت سرنقطه اول، این شد که بنده ده مین دیرجوابم رفت. استاد هم چیکار کردن، هیچی بنده را بحاطر تاخیر با نیم نمره کمتر انداختن و لطف فرمودن در توضیحات به بنده گفتن، ده دقیقه دیرجواب را ارسال کردین!!!! دهن من همینطور باز موند. البته که بفدای سرم که افتادم، دوباره میخوانم و دوباره امتحان میدم، اما خدا عقل داده به آدم، من در توضیح دیرفرستادن چون نمیدوستم چرا نت ذغالی شده، توضیح دادم چرا دیر شده، باز تصمیم گرفتن کار خودشون را بکنن. خب آدم مجبوره دهنش را ببنده در ظاهر، اما تو دلش رگباری ببنده که حداقل ته دلش خنک بشه و همه جانبه نسوزه

........... 

برای یک درس دیگه باید مقاله میدادیم، مقالم را نوشته بودم، فقط مونده بود اصلاح تایپ وبازبینی نهایی، هیچکسی هم نفرستاده بود که بگم فقط من دیر کردم!! یک کلام میگم استاد تا کی زمان داریم، با نهایت خشم وویس فرستادن، مقالتون را نگه دارید برای خودتون خانمیعنی من اینطرف خط عین ذغال روی آتیش، هرچی توضیح دادم خوند و جواب نداد، آخرم همونروز مقاله را با اصلاح و بی اصلاح فرستادم، برای همه را دیده، جز بنده!!!! قشنگ کرونا دیوونه خونه را واضح کرده، اگر قبلا پنهان بود، الان رو شده. دانش. گاه نیست، دارلمجانینه

نظرات 2 + ارسال نظر
سهیلا دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت 11:39 http://Nanehadi.blogsky.com

فقط فحش فال.
مشکل حل نمیشه ولی آدم دلش خنک میشه.

من عاشق فحشش شدم

فال شنبه 16 اسفند 1399 ساعت 11:44 http://semilife.blogfa.com

کاملا بهت حق میدم، بعضیا اصلا نمیتونن شرایط رو درک کنن (خصوصا افراد وسواسی که یک عالمه باید و نباید و قانون بی قید و شرط و متعصبانه توی مغزشون دارن و اتفاقا نصف اساتید دانشگاه، اخذ مدارک علمیشون رو مدیون همین سختگیری وسواسگونه شون هستن)
اینجور مواقع آدم مجبوره رو خودش کار کنه و به خودش بقبولونه که تو بعضی صنفها تعداد دیوانه ها هفت هشت برابر میانگین جامعه ست حالا جالب اینجاست که همین صنوف بیشترین اعتبار و پرستیژ رو هم دارن (دندانپزشکی و استادی دانشگاه و داروسازی و ریاضیات و مهندسی و تکنولوژیهای جدید)
اینا دارو بخورن حالشون خوب میشه همونجوری که خودم دارو خوردم خوب شدم اون فحش جدیده که یاد گرفتم خیلی بهم آرامش میده با سانسور مینویسم خودت دریاب هر وقت با این توهمات و انتظارات بیخود روبرو شدی اصلا سعی نکن مجابشون کنی، اینا سیم کشی مغزشون اتصالی داره، خدارو شکر کن که فقط استادت هستن و عضو خانواده و آقابالاسرت نیستن و در نهایت پیش خودت بگو تو ... لقش!

فدای تو
م- عاشق فحشه شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد