...

چهارشنبه سوریتون چطور بود؟ ما که انگار وسط میدون جنگ بودیم. قشنگ صدا میومد چنان از جا بپری که آخر بری بیمارستان نوار قلب بگیرندیگه ساعت یک و نیم شب یکی نزدیک خونه زدن، فقط شانس آوردم بیدار بودم، وگرنه با اون صدا، صددر صد باید زنگ میزدم اورژانس چون سکته کرده بودمخلاصش یکی به اون احمقهایی که این صداها را درمیارنبگه نفهم، چهارشنبه سوری یعنی آتیش روشن کن و از روش بپر وشعربخون، نه که مردم را وسط اینهمه گرفتاری با اون صداهای وحشتناک دق مرگ بدی. اگر یکی مریضی داشتهباشه که نیازمند فضای آروم باشه، تو دیوانه همه آسایش و آرامش یک خانواده را گرفتی

...........

امروز نت مسخره شده بود، اول میکروفنم وصل نمیشد، بعد ک وصل شد، صدا با تاخیر میرفت، من حرف میزدم استاد ده دقیقه بعد میشنید، یک آبروریزی به پا شد که آخراش میکروفن من را کلا قطع کردتازه یکجاش حرصم گرفت، اصلا تو هپروت قطع کردن میکروفن نبودم و از حرصم، جیغ خفه کشیدم و گفتم گندش بزنن، ده مین بعد وسط حرف استاد صدای بنده میومد که میگفتم گندش بزنن و استاد که گفت جان؟؟؟ 

نظرات 3 + ارسال نظر
archer جمعه 29 اسفند 1399 ساعت 00:55 http://mnevesht.blogsky.com

خب چهارشنبه سوری هنوز تموم نشده که هیچ اینجا انگار تمدیدش کردن. دیگه من از مرحله سکته رد شدم. یعنی میندازن تو دست و پام و من انگار نه انگار
از اینترنت گفتی و ناسزاهایی که همه عزیزان این روزها دارن نوش جان میکنن ولی انگاری خودشون رو زدن به نفهمی

خدا را شکر تو وطن خبری نیس، همه وا دادن
واقعا

فال چهارشنبه 27 اسفند 1399 ساعت 20:56 http://semilife.blogfa.com


واقعا گندش بزنن!
من نوبتی از نت همراه اول و ایرانسل استفاده میکنم، هر وقت یکیشون مسخره میشه اون یکی درست کار میکنه.
حالا اتفاقا دیشب اینجا از همه سالهای قبل ساکت تر بود، هر سال چهارشنبه سوری اینجا تا ساعت 12 شب ترقه بازی و شبیه میدان جنگ بود، امسال ساعت 9 تقریبا تمام شده بود! خودمم تصمیم داشتم ترقه بترکونم یادم رفت بخرم آتیشم روشن نکردم! مامانم میگه دود میشینه رو پنجره ها خودت باید پاکش کنی، عصرشم حموم کرده بودم حوصله م نداشتم بو دود بگیرم دوباره برم حموم
تنبلانه بود کلا


حالا من بین نت خونه و ایرانسل در رفت و آمد بودم، فایده نداش
من کلا اهل هیچکدوم نیستم برعکس پارسال اصلا خبری نبود، اما امسال...

سهیلا چهارشنبه 27 اسفند 1399 ساعت 12:59 http://Nanehadi.blogsky.com

نت که هیچی مایه دق. گندش زدن حالا؟.

نت که...
چجورم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد