اولین پست در آخرین سال قرن چهاردهم

مامانم بنده خدا بیشتر خونه تکونیشون را کرده بودن، بنده مثلا اومدم کمک کنم، داشتم با چه دقتی علیرغم ترس از ارتفاعم، لوستر وسط آشپزخونه را تمیز میکردم که دیدم فقط یک تکش تو دستمه و بقیش روی زمین خاکشیر شده و آشپزخونه دسته گل مامان خانم تبدیل شده به دریاچه شیشه خوردهولی خدایی از ترس و فشاری که بهم وارد شد، تا دوساعت بعد دستهام میلرزید و روی ویبره بودم

تازه بدتر از من، داداشم بود اومد از تو یخچال چیزی برداره، دستش خورد به سطل ماست و فرش و صندلی و یخچال را با ماست یکی کرد

نوبت سوم هم  امروز بود که ناهار مهمون داشتیم، مامان خانوم اومدن لیوانها را بچینن تو سینی که بزارن رو میز، هیچی یکهو معلوم نشد چی شد سینی چپه شد و باز آشپزخونه با شیشه خورده یکی شد بعد من اومدم برم کمک، داداشمم مثلا اومد کمک که کمکش جوری بود که صندلی را انداخت روی پای بنده و شست پای بنده را کلا کبود کردنخلاصه که سال 1399 را با بلایای طبیعی و غیرطبیعی تمام کردیم، امید که سال 1400 را سالم طی نماییم

این آخری هم بگم وبرم. 

من برای همه اساتیدم تو واتساپ پیام تبریک سال نو فرستادم و هرکدام بشکلی پاسخ دادن، داشتم با هیجان تعریف میکردم که یکیشون چقدر قشنگ جواب داده، بعد از یک استاد دیگه ام گفتم که وقتی پاسخ داده، منم براش گل فرستادم، ایشونم در پاسخ نوشتن شما خودتون گلید که یکمرتبه خان داداش که تا اون لحظه با لبخند نگاه کرد، پرسید استادت خانم بود دیگه؟ گفتم نه آقاست، تا گفتم شد خشم اژدها و گفت غلط کردبرا مامان تعریف کردم، چون عکس همشون را دیدن، از واکنش داداش خندیدن و آبجی کوچیکه گفت داداش نمیدونه بخار استادای تو تموم شده و همه فتیلشون سوخته که عصبانی شده، منم این شکلی بودم

سالی پر از سلامتی و شادی و رسیدن به آرزوهای خوبتون را براتون آرزو دارم. 


نظرات 6 + ارسال نظر
مامان فرشته ها دوشنبه 16 فروردین 1400 ساعت 23:51

همینکه مامان زنده گذاشته تو رو برو به درگاه باریتعالی سجده شکر به جای بیاور که اگه من مامانت بودم

خدا بهم رحم کرده ها

منجوق یکشنبه 8 فروردین 1400 ساعت 21:22 http://manjoogh.blogfa.com/

هنوزم داداشا غیرتی میشن؟ فکر کردم دوره اش گذشته

اوووف بابا برای ما از غیرت گذشته

فال سه‌شنبه 3 فروردین 1400 ساعت 22:34 http://semilife.blogfa.com

لابد جزو جوانان ناکام بودن

نه ناکا م نبودن هیچکدوم

archer یکشنبه 1 فروردین 1400 ساعت 23:37 http://mnevesht.blogsky.com

با این پست یاد یه جکی افتادم که فقط به درد جمع مردونه میخوره بنده خدا 99 کلی زور زد حالتو بگیره ولی وسعش همین بود حالا برا شما اینطوری بودها وگرنه حال همه رو اساسی گرفت.
سال جدید امیدوارم سال خوبی باشه برای شما و خانواده تون.

خب بگو جک را دیگه، آدم تو خماری میمونه
من 98 را با درد پشت سر گذاشتم و 99 یک اتفاق دردناک خانوادگی که هنوز درگیرشیم، اما خدا را شکر تموم شد
ممنون بابت دعای خوب و همچنین

سهیلا یکشنبه 1 فروردین 1400 ساعت 15:37 http://Nanehadi.blogsky.com

سال خوبی داشته باشید.خوب شد سال ۹۹ تموم شد وگرنه سنگ روی سنگ بند نمیشد.

ممنونم و همچنین بانو
والا بخدااین حجم از تلفات غیرقابل جبرانه

فال یکشنبه 1 فروردین 1400 ساعت 01:41 http://semilife.blogfa.com

دود از کنده بلند میشه عزیزززززم
قضا و بلای 99 بوده که رفع شده
اشیاء هم عمری دارن، عمرشون که به سر برسه بیخود و بیجهت نابود میشن!
منم توفیق داشتم هر دوباری که لباسشویی قدیمی مون خراب شد لباسای من توش بود مامانم میگفت تو خرابش کردی آخرشم یک سوم پول لباسشویی جدیدو دادم که رفع تکلیف کرده باشم، اگر نه مامانم تا حالا منو تبدیل به حسن کچل بانوی واقعی کرده بود!
سال نو شما هم شروع بهترین سالهای عمرتون باشه انشاالله

نه بابا دیگه کنده ها هم دود ندارن خواهر
به همین دلخوشیم
والا هنوز خیلی زود بود بگی عمرشون سراومده
دستت هم درد نکنه پول دادی تو این گرونی
قربونت برم، همچنین عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد