چسبوندن زمین و آسمون بهم

من هیچوقت یاد نگرفتم آسمون را بزمین بچسبونم تا تهش یک چیزی تحویل بدم. اگر بلد بودم گفتم و اگر بلد نبودم، راحت گفتم نمیدونم. اما جدیدا دارم فکر میکنم یک اشتباه بزرگ کردم، چون هرکسی را میبینم خیلی خوب بلده، زمین را به آسمون بچسبونه و یکجوری قضیه را جمع کنه که تا وارد به قضیه نباشی هیچی نمیفهمی. خلاصه که یاد بگیرید زمین را به آسمان بچسبونید و هرگز اعتراف نکنید، نمیدونید. هزار بار بهم گفتن، اما نمیدونم چرا تو مغز من نمیره

نظرات 3 + ارسال نظر
مجتبی سه‌شنبه 31 فروردین 1400 ساعت 07:11 https://m-z2016.blogsky.com/

درود بر تو

مرسی

فال چهارشنبه 25 فروردین 1400 ساعت 10:57 http://semilife.blogfa.com

دقیقا، چون غالب اوقات اونیکه چیزی میخواد(مثلا استادی که پایان نامه ازت میخواد) خودشم به موضوع تسلط کافی رو نداره و هر چرت و پرتی رو با آب و تاب تحویلش بدی فکر میکنه چه لعبت خاصی گیر آورده!
کلا توی ادارات دولتی به تجربه بهم ثابت شده هرچی شلوغ کاری بیشتری کنی و نمایشی رفتار کنی ارزش و اعتبار بیشتری داری! و بهت لوح تقدیر هم میدن! چون خودشون هیچ عمقی ندادن و یه تعداد بیسواد در اون زمینه ها صرفا برای پر کردن رزومه و گزارشکار، دست به یه سری حرکتها و اقدامات بی محتوا و فرمالیته میزنن! معلومه که نتیجه ش چی میشه! و کیه که محبوب میشه!
تف تو ریا ولی خودمم بارها از این خاصیت ادارات دولتی استفاده کردم و سه چخارتا تقدیرنامه هم گرفتم! ولی تهش دیدم یه پروسه ی پوچه! برا آدمی که دغدغه ی مفید بودن برای جامعه انسانی رو داره اینکارا فقط تن فرسایی بودن! آدم حس دزدی بهش دست میده!

تو دانشگاه هم همین رویه است عزیزم متاسفانهاما خب من نمیدونم چرا دراین زمینه، 5صفحه قبل خط فقرم

سهیلا سه‌شنبه 24 فروردین 1400 ساعت 13:32 http://Nanehadi.blogsky.com

نعمت روی زمین قسمت پر رویان است
خون دل میخورد آن کس که حیایی دارد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد