اگر زود متوجه شدین، پس ذهنتون را با سفیدکننده بشورید.

این آبجی ما، ما را که خیرسرمون حالمون بد بود برد بیرون بگردونه. عامو من نمیدونم چرا شانس ندارم، تو ماشین هرکسی چه اس.. نپ، چه هرکی نشستم، بنزین نداره و میره صف بنزین. مثل اون راننده که من بهش گفتم آقا با این صف کیلومتری من به بلیطم نمیرسم و هی گفت جااان!!! نه خانم من بلدم، آخرم بجای رسوندن جلو ایستگاه قط. اار، منو وسط میدون پیاده کردو گفت اینم ایس.. تگاه منم که همیشه به همه عالی میدم، بهش امتیاز خیلی بد دادم، بلیطمم از دست دادم و با مصیبتی با اتوبوس برگشتمآره داشتم میگفتم این آبجی خانوم ما را بردن حالمون عوض شه، یکهو رفتن تو صف پمپ بنزین و گفتن قطره های آخره، بزنم رفتیمآقا ما هی گفتیم خب کارتت را بده چون سمت من هست، گفت نه بنزین سوپر میخوام، کارت نیاز نیست. آقا ما اومدیم به آقاهه بگیم چقدر و... یکهو آقاهه گفت خانم کارت، گفتم آقا سوپر میخوامیعنی ما هی به خواهرجان نگاه کردیم و اونم هی غش کرد از خنده و گفت خانم سوپر میخوادآقاهه هم که اومد سوییچ را بده و کارت پول را بگیره از سمت خواهرجان رفت و دیگه با ما رابطه برقرار نکرد

............

گفتم اونو گفتم، اینم بگم. قبل کرونا سرما خوردم رفتم دکتر، گفتم سینم درد میکنه، منظور من قفسه سینه بود، اما نمیدونم دکتر فکرش کجا بود که تا گوشهاش قرمز شد و نذاشت من بقیه را بگم، تند تند اون چوب را آورد کرد تو حلق من

نظرات 8 + ارسال نظر
Baran پنج‌شنبه 12 خرداد 1401 ساعت 13:03

خدایا مرسی که عمه جان را آفریدی
این پست و پاسخ کامنت هاتون،عااالیِ عالی.من اونقدر خندیدم.گریه ام گرفت.

الان من قلب قلبیم عمه جان
ای جانمایشالا اشکهات همیشه از خنده باشه عمه جان

سهیلا شنبه 5 تیر 1400 ساعت 10:35 http://Nanehadi.blogsky.com

حالا حالت خوب شد یا نه سوپر خواستی؟

اره شکر خدا خوب شد، اره دیگه سوپر میخواستم

archer جمعه 4 تیر 1400 ساعت 01:32 http://mnevesht.blogsky.com

رو این پست نمیشه نظر داد .باید اولش میگفتی +18

اااا

ماجد پنج‌شنبه 3 تیر 1400 ساعت 10:35

نه عمه اون منظورم نبود
تسلا صاحب شی به حق عمگیت

مرسی عمه، دعا کن یک شوهرعمه خوب با شاسدی بلند بیاد که من راحت شم کلا

ماجد چهارشنبه 2 تیر 1400 ساعت 17:39

سلام عمه
ایام به کام
خب منبعد ماشین برقی سوار شو

سلام ننه
ماشین بچه ها نیس؟

Amara یکشنبه 30 خرداد 1400 ساعت 20:42 http://complicatedme.blogfa.com/

عمه خانم خیلی مطالبت جالبن . لینکت کردم . راستی من عاشق عمه هام . شاید حتی بیشتر از خاله ها

قربون مرام و معرفت عمه
چون من هر دوش هستم ننه ارادت را مساوی کن

ربولی حسن کور یکشنبه 30 خرداد 1400 ساعت 18:06 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
وا
دکتر بیچاره درست تشخیص داده که گلوتونو دیده دیگه!

خب دکتر نباید گوش بده تا مریض دردهاش را بگه؟؟؟ بدو بدو باید چوب تو حلق آدم بکنه و نسخه بنویسه آقای دکتر؟؟

فال شنبه 29 خرداد 1400 ساعت 23:04 http://semilife.blogfa.com/

شما گنگت بالاست، مردم میترسن براشون دردسر درست کنی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد