اصلا طنزی نداره، حاوی الفاظ زشت

مطلبی که مینویسم کاملا دلی هست و ممکنه به مذاق خیلی ها خوش نیاداما خب صفحه منه و اگر دوست نداشتید نخونده ببندید چون به هیچوجه کامنت منفی را تحمل نمیکنم.

من اصلا ادعای آدم خوب بودن ندارم و حتی شاید بشه گفت خیلی هم آدم بدیم، ازدواج نکردم و هیچ تصوری از زندگی زناشویی ندارم، انقدر که زندگی های متفاوت دیدم. اما، به تازگی فهمیدم تو دنیای امروز ازدواج غلط ترین چیزهست ، کاری به دین و... ندارم.

اما چرا باید با کسی ازدواج کرد، سالها باهاش زندگی کرد، بعد یادمون بیاد اااا ما جوونی نکردیم؟ فلانی که همسال منه، تازه میخواد ازدواج کنه، درحالی که مثلا من بچم دوسال دیگه عروس یا داماد میشه؟ الان پول دارم و باتوجه به اوضاع اقتصادی و هزارتا توجیه دیگه من میتوانم جوونی کنم؟ شوگرددی یا شوگرمامی و... بشم و لذت ببرم؟؟؟

خب آدم نفهم، ادم الاغ، جدا بشو، تموم کن اون طناب پوسیده را که بهش اعتقادی نداری، بعد برو هرغلطی دلت خواست بکن. یکی را بزاریم زیرپامون لهش کنیم و به طریق غیرمستقبم بگیم آره فلانی من همه چیز دارم، همه زندگی به نام منه و تو هیچی نداری، حالا میخوام برم دختربازی یا پسربازی کنم و تو بشو تماشاگر کثافت کاری من!!!

آخه به چه قیمتی؟ بیشرف بودن به چه قیمتی؟ شما را به پیر به پیغمبر، به هرچی که معتقدین برا بچه هاتون تو سن کم نسخه ازدواج نپیچین، بزارین عقلش برسه، بزاریدبره جوونیش را بکنه که بعدا یکی را به خاک سیاه نشونه، یکی را به ته خط نرسونه که عقلش را از دست بده و خودش را بکشه. بخدا که شما هم تو مرگ اون آدم همدستین. تو را به مرده و زندتون، اگر دختر دارید انقدر عزت نفس و آزادی تحت کنترل بدین که فکر نکنه ازدواج نکرد یا اگر دیر ازدواج کرد یک بدبخت بیچارست. تفکرات صدسال پیش را بندازید دور، اگر بچه دارید بچه هاتون را آدم بیارید، کاری نکنید تف و لعن به قبرتون بفرستن. نمیتوانید نیارید، بچه آوردن هنرنیست، درست تربیت کردن هنره، وگرنه بچه شما میتوانه یک حیوون بشه و بیفته به جون بقیه، تو را خدا یکم فکر کنید به بعضی چیزها، افتخار نیست ازدواج و بچه آوردن، افتخار تربیت درست و انسان تربیت کردنه.

* من بابت تک تک الفاظی که بکار بردم عذر میخوام، همه را به جگرسوخته من ببخشید. 

نظرات 5 + ارسال نظر
سهیلا سه‌شنبه 18 مهر 1402 ساعت 07:18

سلام. از دیروز وبلاگتون رو پیدا کردم و دارم میخونم. واقعا این پستت رو کاملا باهاتون موافقم یک میلیون لایک میدم بهتون. عالی مینویسید

سلام
قربونت ننه

منجوق پنج‌شنبه 17 تیر 1400 ساعت 12:14

دمت گرم

فال دوشنبه 14 تیر 1400 ساعت 13:59

بعضی از غلطا با هیچ دلیلی توجیه نمیشن.
بعضیا اونقدر کودن هستن که متوجه اثر کارشون بر زندگی اطرافیانشون نیستن، به کسی که اینقدر کودنه چیو میشه ثابت کرد؟
متاسفانه نفهمی جزئی از واقعیت زندگیه که فقط میشه بهش فحش داد بلکه کمی از حجم دردی که به قربانیاش داده کاسته بشه.
این روزهای سخت هم میگذره

آره میگذره اما کیفیت گذشتنش هم مهمه، بعضی زخمها متاسفانه همیشه باز میمونه، خصوصا وقتی خانواده آدم خائن حمایتش میکنند چون به لحاظ مالی ساپورت میکنه اونها را

سهیلا شنبه 12 تیر 1400 ساعت 19:39 http://Nanehadi.blogsky.com

چه حرف های درستی.کو گوش شنوا.

واقعا کو گوش شنوا

ربولی حسن کور جمعه 11 تیر 1400 ساعت 21:55 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
دلیلی برای عذرخواهی تون نمیبینم
حرفتون کاملا درسته
گرچه میشد کمی قشنگ تر هم گفتشون

سلام
آره خیلی قشنگتر میشدگفت، اما اینروزها حال قشنگی ندارم که قشنگ بنویسم
درهرصورت ممنونم از نظرتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد