بدجنس

هیچوقت با خودتون فکر کردید شما آدم بدجنسی هستید یا نه؟ خب راستش من تا دیشباین تصور را در مورد خودم نداشتم، دست برقضا خودم را خیلی هم مظلوم و خانم میدونستم. امااااا دیشب هم که نه، صبح وقتی به رفتار دیشبم فکر کردم دیدم چقدر من بد و بدجنسم اونجابود که خجالت کشیدم، گاهی لازمه آدم خودش، خودش را نقد کنه

نظرات 4 + ارسال نظر
archer دوشنبه 8 شهریور 1400 ساعت 03:08 http://mnevesht.blogsky.com

من میدونستم بدجنسی ولی خب نمی گفتم. خوشحالم که خودت فهمیدی

عجب

منجوق یکشنبه 31 مرداد 1400 ساعت 15:10 http://manjoogh.blogfa.com/

آرزومه که بتونم بدجنس باشم خیلی هم سعی می کنم اما از پسش برنمیام

اصلا آرزوی خوبی نیست، اما بعضی وقتها لازمه بدجنس باشی

ماجد جمعه 29 مرداد 1400 ساعت 22:10

سلام عمه
وقت بخیر
اصل مطلب رو هم بگو ببینیم نقدت درست بوده یا نه

سلام عمه جون
اصلش را بگم لو میرم باز

فال جمعه 29 مرداد 1400 ساعت 12:09

بالای نود درصد ما آدما بدجنسای موقتیم. تهش یه روز بتونیم بد باشیم، نه یک هفته، تقریبا هیچوقت رکوردمون به ماه نمیرسه، از بد بودن خسته میشیم. اکثرا هم بدجنسی هامون واکنشیه نه ذاتی.
زندگی یه جوریه که اگر هیچوقت بد نباشی اصلا آدم به حساب نمیای، دقت کردی وقتی دل کسی رو میسوزونی چقدر بیشتر نظرت مورد توجه قرار میگیره؟
در طبیعتی که خوب و بد با هم قاطیه، همیشه خوب بودن باعث میشه جزء شوخیهای ماوراءالطبیعه به حساب بیای و هرگز جدی گرفته نمیشی.
پس گاهی بدجنس باش.

مرسی هز توصیه آخرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد