برای دوست عزیزم فال

فال عزیزم، وبلاگت را چرا حذف کردی؟؟ بابا یک آدرسی، چیزی خواهر

نظرات 5 + ارسال نظر
سهیلا دوشنبه 29 شهریور 1400 ساعت 15:18 http://Nanehadi.blogsky.com

سلام.فال عزیز،چرا حذف،خو کم بنویس،ولی باش.

archer دوشنبه 29 شهریور 1400 ساعت 04:03 http://mnevesht.blogsky.com

حالا اگه من بودم آش پشت پا هم پخته بودی

ن والا

مریم خانوم جمعه 26 شهریور 1400 ساعت 10:40

سلام فال عزیز
حیف شد منم دنبالت میکر م ومطالبت خیلی جالب وخوندنی بود
آخه
حذف نمی کردی یه مدت معلق می کردی
حالا وبلاگ جدیدتو از کجا پیدا کنیم از مانی بگیریم

فال پنج‌شنبه 25 شهریور 1400 ساعت 00:07

آقا قول شرف میدم سال بعد وبلاگ بزنم!
وبلاگ مثل کیفه، خالیشم بندازی گردنت باید مواظبش باشی، انرژی میبره.

ولی هیچوقت حرف آدمی که به چیزی که نداره قسم میخوره رو باور نکن

من روت حساب باز کردما

فال چهارشنبه 24 شهریور 1400 ساعت 16:02

ممنون عمه خانوم جون
یه مقدار در حد لالیگا سرم شلوغه و باید برنامه هام رو هرس کنم.
وبلاگ نویسی فعلا حذفه تا یکسال آینده، ولی وبلاگ خونیم همچنان ادامه داره

انشالله در شهر بعدی وبلاگ جدید تاسیس کنم وبلاگ نوشتن برا آدمی مثل من خودش یه پا انگیزه واسه تلاش کردنه، مدیونی اگر شبهه ی سست عنصر بودنم به ذهنت بیاد

ننه نگه دار، در حد ماهی یک مطلب بنویس که هم از احوالت خبرداربشم، هم ننویسی دیگه نمینویسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد