عواقب انتخاب غلط

تازه داشتم به ارامش میرسیدم و استرس را از خودم دور میکردم و داشتم به آب کردن شکم قلمبه می اندیشیدم که امروز با تماس یکی از دوستانم، دوباره استرسها و سردردها برگشت و دوباره بنده بهم ریختم.

به هردلیلی اگر قصد کردید از لیسانس بالاتر برید، هرکی بهتون گفت فلان دانشگاه خوبه، مدرکش معتبره، استاداش تاپ هستند، اصلا گوش ندین زحمت بکشید برید دانشجوهاش را ببینید و از نوک ریاست تا ته ته دانشگاه که شامل کارمندان، اساتید و... را دربیارید، بعد تلک تلک اونجا را انتخاب کنید، تا مثل بنده با سر در قعرچاهی که خودم براساس تعاریفی که شنیده بودم، حفر کردم نیفتید. بخداوندی خدا پشیمونم و برگردم عقب، غلط میکنم انتخابم اینجا باشه. من اگر دارالمجانین میرفتم، بهتر از اینجا بود

استاد دیوانه، رییس دانشکده بچه سالی که براساس رابطه اومده و شلوارش را بلد نیست بالا بکشه، کارمند وحشی کارنابلد طلبکار، مدیرگروه گیج که فقط صندلیش را چسبیده و هیچی نمیدونه، بمراتب دارالمجانین بهتر از اینجاست، بمراتب... 

نظرات 4 + ارسال نظر
archer جمعه 16 مهر 1400 ساعت 23:00 http://mnevesht.blogsky.com

حالا آخرش چی میشه؟ یعنی بعد این همه درس استاد دانشگاه می شوید؟ یا شغلهای دیگه؟ خلاصه برامون مهمه. این همه پست در مورد درس و امتحان داری. بدونیم چی میشه آخرش

نه بابا استادم کجا بودفعلا دعا کنید شغلی بدست بیارم، فعلا درها بسته است

فال جمعه 2 مهر 1400 ساعت 20:07

پس احتمال شفا گرفتن ایشون منتفیه!

خدا بهت صبر جمیل عنایت کنه

کارش از شفا گذشته مادر
الهی آمین

منجوق چهارشنبه 31 شهریور 1400 ساعت 12:25 http://manjoogh.blogfa.com/

منو یاد دانشجویی خودم انداختی منم با این حساب دانشگاه رفتم و پشیمون شدم بعدم متوجه شدم اصلا داشتن مدرک از دانشگاه معتبر مهم نیست و فقط پارتی داشتن مهمه

واقعا فقط پارتی مهمه، بقیه را بنداز تو سطل زباله متاسفانه

فال سه‌شنبه 30 شهریور 1400 ساعت 23:48

اوفف
شاید خدا کرد عوض شد رئیس دانشگاه، معمولا با عوض شدن رئیس جمهور همه رؤسای دولتی رو جابجا میکنن

همه شون سر و ته یه کرباسن، بعید میدونم جاهای دیگه بهتر باشن

بادمجون دورقابچین ما که عوض نشد، هرچند که ما امید داشتیم
خیلی اعتقاد به حرفت ندارم عزیزم. من دیدم رییسی که حرفش برش داره و کارمند نامه رییس را جلو چشمت تو سطل زباله شوت نمیکنه و بگه هرچی گفته برای خودش گفته و تازه وقتی برگردی پیشش و تعریف کنی آقای رییس کارمندت فلان، بگه حق داره، شما اشتباه کردییکی نیست بگه لامصب، من اشتباه کردم، تو چرا نامه زدی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد