هرکسی تو زندگیش نیاز به عشق داره، من به عشق های فلسفی اعتقادی ندارم. منظورم عشقی از جنبه دو جنس مخالفه. 

من یک عشق فسقلی دارم که وسط تمام فروشگاههای شهر اسمم را بلند صدا میکنه تا هرچیزی که دوست داره را اول بمن نشون بده، حواسش هست از اون چیز دوتا برداره، یکی من و یکی خودش و البته آخر بهم نمیده، وعده میده فردا برام میخرهاما من عاشقشم.

بتازگی فهمیدم اصلا بدرد گردش دونفری تو فروشگاه با عشقم نمیخورم، یکجورایی حواس پرت و گیجم. رفتیم فروشگاه اولین چیزی که برداشت صابون گل. نار بوددعوای ما دوتا سراینکه صابون نیاز نداریم دیدنی بود، بعد رفتیم سریخچال بستنی ها که عشق جان خیلی قیفی دوست دارن، یکمرتبه دیدم نیستداد زدم عشققققق، یک عدد آقای فسقلی، که عشق جان باشن، از دم قفسه صابون ها دوییدن سمت بنده  و گفتن....نترس نترس من اینجا پیشتمو وقتی من دعواشون کردم که با اجازه کی از پیش من رفتی، دوبارگفتن باشه دیگه بی اجازه نمیرم، دفعه سوم فرمودن بسه، چقدر من را دعوا میکنی، گفتم نمیرمو به این ترتیب ما در صلح و صفایی جنگجویانه که ایشون هرچی دستشون میاد را نریزن تو چرخ خرید کردیم و برگشتیم. 

پ. ن: عشق جانم دارن میرن 3 سال، جان و جهان بنده هستند. به تمام خواهران و برادران اعلام شده، اگر فرزندتون همچون عشق جان، عشق نباشند، ازجانب عمه خانم مطروداعلام میشن. 

نظرات 5 + ارسال نظر
archer جمعه 16 مهر 1400 ساعت 22:58 http://mnevesht.blogsky.com

حالا ما که از دلت خبر داریم. عشق از همون فلسفی و جنس مخالفش هم نیازه. شمام ادای من نمیخواما رو در نیار لطفا
من سعادت عمه شدن نداشتم و ندارم ولی عمو شدم ولی از اونجایی که اولی پسر بوده الان برا خودش مردی شده و نمیذاره ما بهش عشق بورزیم و میخوایم ماچش کنیم یا لپش رو بکشیم میگه دست نزنین من بزرگ شدم. دیگه حسرت به دلمون گذاشت خلاصه

دیگ به دیگچه میگه روت سیاهاین نخسه را اول برا خودتون بپیچید
سعادت بزرگی را از دست دادینهرچند من هنوز عمه واقعی نشدم، عمه مجازیمخاله واقعیم

سهیلا دوشنبه 12 مهر 1400 ساعت 20:10 http://Nanehadi.blogsky.com

انشاءالله در پناه خداوند باشه هر جا که هست.

ممنونم

ماجد پنج‌شنبه 8 مهر 1400 ساعت 11:30

سلام عمه
شاد و مانا و درخشان و پایه فروشگاهت باشه آقای فسقل عشقت

سلام ماجدجان
قربانت

منجوق دوشنبه 5 مهر 1400 ساعت 21:36 http://manjoogh.blogfa.com/

زنده باشه

فال دوشنبه 5 مهر 1400 ساعت 19:06

انشالله که عشق کوچک سلامت باشند و عشق بزرگ از خر شیطون پیاده شن و
شما رو سوار کنن

عشق بزرگم کجا بود؟ خدا یکی، عشق هم یکی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد