قسمتی دیگر از نصایح گهربارم:))

بالاخره نوبت اول واکسن را زدمامااا هنوز درگیر دندونم

رفتیم من به میمنت و مبارکی واکسن بزنم، شکر خدا گشادترین مانتو بنده تصمیم گرفت آستینش بالا نره، تازه دکمه ها باز نمیشد، وقتی شد در نمیومد، کار به جایی رسید که من کاملا کلافه شدم و دلم میخواست جیغ بزنم، روسری افتاد، موهام بهم ریخته تو صورتم اومد و... تا بنده یک دوز واکسن بزنم. 

حالا کاش ماجراها به همینجا ختم میشد!!! من رفتم بزنم، قبل من هرکی بود، فقط کارت. ملی تحویل داد، تا بمن رسید گفت برو دم در پرونده تشکیل بدهرفتم و گفتم چرا باید پرونده تشکیل بدم؟ حالا همه دکمه های مانتو باز، منم در افتضاحترین حال ممکن، برگشته میگه شما باید از بدو تولد پرونده داشته باشید که ببینیم چه واکسنهایی زدینخو من سر پیری پروندم چی بود؟؟!!!

خلاصه زدیم و رفتیم اون اتاق پشتی که ماساژ بدیم جای واکسن  و بشینیم، دیدم همه مرتب، منم مثل جنگلی هاسریع مرتب کردم و زدم بیرون، گفتن ااا یکربعت چی؟ گفتم ولم کن عامواماااا نگم براتون که هرچی عوارض نادر بود من گرفتماز سردرد و تهوع و ضعفی که حتی قدرت بلند شدن از جایم را نداشتم و خواب آلودگی، استامینوفن هم خورده بودم، اما.... خدانصیب گرگ بیابون نکنه تا اینکه روز دوم یک دکتری گفت ناپروکسن بخور هر 8ساعت، درست میشه، من فقط دوتا خوردم و شیربادوم، یعنی زنده شدم. واقعا زنده شدم، من که چسبیده بودم به تخت، بلند شدم. گفتم اگر شما هم مثل من تنبلانه هنوز نزدین، این را مدنظر داشته باشید، تغذیه خیلی مهمه و اون قرصه را قبل از عوارض بد تزریق بخوریدکه مثل من نچسبید و از زندگی نیفتید. همین دیگه، خیلی مراقب خودتون باشید، پاییزتون چهارپنج نفره

نظرات 8 + ارسال نظر
دیار بختیاری دوشنبه 19 مهر 1400 ساعت 20:12

سلام عمه خوبین بلا به دوره برین دوز دوم را هم بزنین اینبار دیگه راا خوب شدن سریعو بلدین

سلام عمه جان
والا همه با دو دوز مریض میشن از نوع سخت!! من موندم اصلا فایده داره بزنم

archer جمعه 16 مهر 1400 ساعت 22:54 http://mnevesht.blogsky.com

به نظرم باید یه پول تپلی دستت بیاد همه دندنهاتو بکشی ایمپلنت کنی خیالت راحت بشه. والا من جای شما عصبی میشم اینقدر مشکل دندون داری
بعدشم من از واکسن و این چیزها میترسم. جایی نیست کارتشو بدن تو سیستم بزنن واکسنشو نزنن . بابا من چند بار کرونا گرفتم. کرونا غلط میکنه با من کاری داشته باشه

من از کودکی در دندانپزشکی بزرگ شدم
نوچ، خصوصا شما باید بزنید که نشون میده شدیدا لازمید

منجوق چهارشنبه 14 مهر 1400 ساعت 22:40 http://manjoogh.blogfa.com/

منم که نوشتم با همون دوز اول چپ کردم حالا همین روزها باید برم دوز دومو بزنم . بگو چندتا خوردی و چند روز خوردی؟

بعد از تزریق باید میخوردم، اما من استامینوفن خورده بودم. هر هشت ساعت باید خورد، من دونوبت بیشترنخوردم، اما ظاهرا باید دو روز هر8ساعت خورده بشه. یعنی از بعد تزریق شذوع کنید و فرداش هم بخورید. اما این بین غذایی که سردی داره و میوه های بامزاج سرداصلا نخورید.
راستی من ناپروکسن250 خوردم عزیزم.

فال چهارشنبه 14 مهر 1400 ساعت 22:37

منم امروز زدم، به امید آسترازنکا دو جا رفتم ولی گفتن تو کل استان پیدا نمیشه و فقط به دوز دومیا میزنن!
منم سینوفارم مبارک را زدم، مشکلی نداشتم و همش سرم تو گوشیم بود اصلا متوجه نشدم زد واکسنو یا نه؟ امشبم یه ساعت ورزش کردم! فکر کنم نباید میکردم
کل خونواده ما واکسناشونو زدن من آخری بودم، غیر از برادر بزرگه بقیه هیچ عوارضی نشون ندادن.
دقیقا منم بهمن 98 که کرونا رو گرفتم دکتر واسم ناپروکسن تجویز کرد، همون خوبم کرد! دُم همه ویروسا رو کَند تنها بدیش حالت تهوع بعد قرص بود که باید بعد قرص حتماً یه چی میخوردی که حالت بد نشه ولی چون اشتها نداشتم گلاب به روتون بعد از سه چهار روز حالت تعوع، مصرفشو قطع کردم!
به ناپروکسن ایمان آوردم اصن

استرازانکا تهران پیدا میشه، اما بشرطی که مدرک بیاری که مسافرخارجه ای
ما هنوز دونفر داریم که نمیزنن

ماجد چهارشنبه 14 مهر 1400 ساعت 19:13

سلام عمه
احسنت عمهسلامت باشی همیشه
پاییز شما دونفره

سلام ماجدخان
مرسیشما هم سلامت باشین آقا ماجد
من 3نفره، 4نفره،نه جهنم ضرر5نفره هم راضیم

سلام دوشنبه 12 مهر 1400 ساعت 21:01

شما تتیش مامانی هستید
د‌وز اول را روزه بودم
زدم بعدازظهر هم کلی ورزش کردم
تا افطار شد
نه تب داشتم نه لرز البته
چون آ اس آ می خورم که یهو سکته نکنم و دنیا از نعمت من محروم نشود بعد ها خوندم که نباید می خوردم
فکر کنم اثر واکسن را بی اثر کرد

بالاخره دنیا تیتیش مانی هم نیاز داره سلام خان

ربولی حسن کور دوشنبه 12 مهر 1400 ساعت 20:30 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
جالب بود
فقط ناپروکسن صحیح است

سلام
مرسی
دکتر داشتیم

سهیلا دوشنبه 12 مهر 1400 ساعت 20:08 http://Nanehadi.blogsky.com

آخی،بنده خدا.ما که اصلا عارضه نداشتیم با سینوفارم.انقدر که مشکوک میشدیم آب مقطر باشه.ولی واکسن بود.

بقول جناب سلام من تیتیش مامانی هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد