تنهایی!!!

پدرم اصلا آدم رفیق بازی نبودن، معتقد بودند کسی که خودش خانواده داره، وقتی وارد فضای خانه شد، تمام توجهش باید صرف خانوادش بشه. برای همین خانه ما هرگز پذیرای دوستان پدرنبود. کار که تموم میشد یکراست خانه بودن و تفریح ما دست جمعی بود و بعد استراحت کوتاه پدر میرفتیم بیرون و...مادرم هم که تو سن خیلی کم ازدواج کرده بودند و بقول خودشان تربیتشان حاصل تربیت و فرهنگ شوهری بود که باهم فاصله سنی زیادی داشتند، تا چندسال قبل همین رویه بودتا اینکه ما خواهش کردیم تا با دوستانشون قرار بگذارند و... 

حالا چرا نوشتم

من آدم درونگرایی هستم، اما دورم هم پر از آدمه در ظاهر!!! ولی بواقع تنهام.امروز کلاسم نشکیل نشد، دلم میخواست با کسی گپ و گفت کنم، اما هیچکسی نبود، هیچکسی. یکی دو نفری هم که خودم را زدم به پررویی و زنگ زدم جواب ندادند، البته توقعی هم نیست، چون هرکسی زندگی و گرفتاری خودش را داره و قرار نیست وقتش را صرف من کنه. 

راستش را بگم الان سه روز سرگیجه دارم، درست از وقتی از سفر برگشتم و امروز بقدری سرگیجم شدیده که روی دوپا نمیتونم بایستم. حتی نمیدونم اینها که نوشتم چی هستند یا چرا نوشتم. شاید بعدتر پاک کنم، اما همیشه از خواندن لطف دوستان در کامنتها خوشحال میشم. 


نظرات 3 + ارسال نظر
فال سه‌شنبه 17 اسفند 1400 ساعت 12:58

در مورد سرگیجه هم دکتر ربولی باید نظر بدن، من نبدونم واقعا، فقط احتمال میدم که علامت کم خونی و کم آبی و کم خوابی باشه.
پیگیر سلامتیت هستیم از راه دور!

فدایت

فال سه‌شنبه 17 اسفند 1400 ساعت 12:55

منم بابام دقیقا همین طرز فکر رو داره.
راستش اونقدر سر خودمو با کارای مختلف گرم کردم که اصلا فرصت نمیکنم به تنها بودن یا نبودن فکر کنم ولی واقعیت اینه که چرا! منم در حال حاضر با اینکه دوستان خوبی دارم که جویای احوالم هستن ولی واقعا باهاشون اونقدر صمیمی نیستم که جیک و پوک منو بدونن، تازه اون بنده خداها گاهی سعی میکنن از روند زندگیشون بگن و من خیلی نظر نمیدم، کلا از نظر عاطفی ترسیدم. خیلی سعی نمیکنم به کسی نزدیک شم. ولی وبلاگ عالیه. همینکه میتونم بنویسم از حالم خیلی باعث سبکی روان و مغزم میشه.

امیدوارم برا تو هم همینطور باشه.
حالا که خیلی سرم شلوغه ولی واقعا تو برنامه م هست که چندتا دوست همفکر و هم دغدغه پیدا کنم که بتونم ساعتها باهاشون حرف بزنم و به حرفاشون گوش بدم بدون اینکه لازم باشه روی خودم خط بکشم. افرادی که مثل خودم یه خورده بیتربیت و فان و اهل موضوعات جدید روز باشن و در عین حال چارچوب داشته باشن و اگر اهل هر حرفی هستن اما اهل هر کاری نباشن.
راستش اگر روزی از این شهر برم حتما دنبال دوست حضوری میگردم.
آدم به روابطی فارغ از خانواده نیاز داره. هیچی جای دوست خوبی که بتونی حداقل هفته ی دو سه بار ببینیش رو پر نمیکنه.

دوست خوب نعمته،اگر گیرت بیاد، البته خارج از مجازی

ربولی حسن کور سه‌شنبه 17 اسفند 1400 ساعت 11:33 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
با پدرتون کاملا موافقم

سلام
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد