عمه کولی

بعد از یکماه بالاخره دیروز رفتم تزریق

دکترم، دکترخیلی خوبیه، اما جدیدا روبراه نیست و خیلی از هم پاشیده. قبلا خیلی به تیپ و ظاهرش اهمیت میداد، خیلی به روز و... بود، اما الان بیشتر شبیه مردای افسرده به حال خود رهاشدس. در هرصورت فعلا که ما با هم میسازیم.

بزارید از تزریق براتون بگم. من همیشه خدا سر تزریق یک کولی تمام عیارم، چون درد و سوزش را نمیتونم تحمل کنم، برای همینم فکر کنم دکتر همیشه آخرین تزریقش را میزاره من، چون فکر کنم سر تزریق من اذیت میشه

دیروز یک آقایی حدودا هشتاد ساله با من تو اتاق تزریق بود، من انقدر از دستش خندیدم که خدا میدونه، بنده خدا اول که من را تو صف انتظار مرد دید و گفت آقا تو اول برو، من ترسم بریزه، نمیدونست من انجام بدم، کلا وحشت زده میشهما با هم رفتیم، بقدری سربه سر همه دستیارها گذاشت که کل اتاق فقط صدای خنده بود، دکترش را هم نشناخت و گفت ااا آقا تو کی هستی؟ دکترمن دکترفلانیه، دکترشم سر به سرش گذاشت و من کلی  خندیدمالبته این وسطاش بتادین و الکل تا ناکجا آبادم را سوزوندا!!

رسیدیم به تزریق، دکترگفت هرکاری میکنی دستت را بالا نیار، ما دست را گرفتیم به لبه های تخت، بجاش پا تا ناکجا آباد بالا بودهی دکترگفت آروم باش، الان تموم میشه، اما جاش من میسوختم و درد داشتم، برای همین پا را تا ناکجا آباد بالا آورده بودم، بتونم خودم را کنترل کنم. بعد که تموم شد من داشتم با خنده از کولی بازیهام برای تمام خانمها و آقایون پیری که تو صف انتظار بودن میگفتم و هیچکدوم باورشون نمیشد من با این معصومیت چهره انقدر کولی تشریف داشته باشم. 

نظرات 2 + ارسال نظر
فال جمعه 20 اسفند 1400 ساعت 00:22

این توصیفی که شما از تزریق میکنی میدونی چی تو ذهنم میاد؟ با یه آمپول به نخاع آدم تزریق کنن یا نمونه مغز استخوان بگیرن.
از اون آدمام که به عمرم جیغ نزدم! به نظرم عجیبه! خیلی دوست دارم یه روز جیغ خودمو بشنوم! حتی وقتی ام که خیلی میترسم کپ میکنم، خیلی بده!
کولی بودنم نشانه ی درجاتی از سلامتیه عمه، باور کن

درمورد احوال دکترتونم امیدوارم حالشون خیلی زود خوب شه، دکترا نعمتن واقعا، خدا حفظشون کنه.

نوچ ننه همه حدسات غلط بوداز اون بدترشم هست
من جیغ نمیزنم، ادا اطفار دارم عمه
الهی آمین، دکترخوب نعمته، نه هر... بقول معروف نه هرکه سربتراشد قلندری داند

ربولی حسن کور پنج‌شنبه 19 اسفند 1400 ساعت 13:16 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
یعنی این قدر درد داره؟

سلام
بیشتر لز درد سوزش حاصل از الکل و بتادین اذیت کنندس، هرچند قطره بی حسی هم میریزن، اما...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد