قضای بد ستیز خویش بنمود!!!

استاد بمن پیام داد و گفت دخترم من نمیتوانم کلاس را تشکیل بدم، به بچه ها بگو فلان کتاب را برای جلسه بعد خوانده باشن. خب من از اون بچه ها فقط شماره یک آقا را داشتم، چون ادمین گروه خودش بود. حال تایپ هم نداشتم، چون دو روز نخوابیده بودم تا بتوانم کاری را تحویل بدم و فقط میخواستم حالا که کلاسی به کار نیست، بخوابم. درنتیجه وویس فرستادم برای اون آقا.

امااااامشکل از اونجا شروع شد که خیر سرم خواستم کلاس بزارم، اسم کتاب را غلط تلفظ کردم، اون هم چه غلطیاز اونروز هروقت یاد اسم کتاب میفتم، بخودم میگم کاش تایپ کرده بودم، حیثیت نموندنشد حذف کنم پیام را، چون درلحظه اون آقاهه دید، منم حال اصلاح نداشتمهیچی دیگه آبروریزی عمه فعلا درون مرزی ادامه داره، تا کی برسه به برون مرزی خدا داند. 

نظرات 5 + ارسال نظر
بهشت پنج‌شنبه 18 فروردین 1401 ساعت 07:41 http://nochagh.blogsky.com

سلام عمه خانوم.من نیز مدت ها میشه نوشتنم رفته قهر.

سلام
چرا؟ خدانکنه

فال دوشنبه 1 فروردین 1401 ساعت 17:23

سلام عمه، سال نو مبارک
امیدوارم امسال، بهترین اتفاقات زندگیتونو تجربه کنید

سلام عزیزم، سال نو تو هم مبارک
منم برات متقابل همین آرزو را دارم عزیزدلم

سلام جمعه 27 اسفند 1400 ساعت 06:16

ناراحت نباش
اگه با شخصیت باشد
اشتباه را ندید می گیرد

من یاد گرفتم باشخصیت و بی شخصیت، موقع منفعت آدمها با اون چیزی که میشناسی صدوهشتاد درجه فرق میکنند.

ربولی حسن کور سه‌شنبه 24 اسفند 1400 ساعت 15:37 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
قبول نیست این بار اون قدرها هم سوتی ندادین!

سلام
شاید دارم کم کم بزرگ میشم

فال سه‌شنبه 24 اسفند 1400 ساعت 15:01

فدای سرت عمه جون
اصلا آدمی که اشتباه تلفظ نکنه که آدم نیست!
یادمه سر یکی از کلاسا سر دو کلمه پریویس و پرایوت اشتباه میکردم، استادم هیچی نمیگفت، وسط درسم هی تلفظ درست خودشو تکرار میکرد. بعد من تو ذهنم میگفتم استاد لابد داره اشتباه تلفظ میکنه! تا آخر اون ترم دیگه تلفظ درستشو یاد گرفتم. قبلنا میگفتم پرویوس و پریویت! این خارجیا همه چیشون خوبه ولی این اسپلینگ و تلفظشون همه اون خوبیا رو جبران کرده! فرانسه هم چندتا کلمه شو دیدم افتضاح بود.
ما ایرانیا حداقل از لحاظ دیکته شانس آوردیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد