پدر

با احترام به همه علایق و سلایق

اما خدایی بابا با شلوار زرد قناری 90سانت و کفشهای کالج زرد قناری و تیشرت باب اسفنجی که با پسر هفت سالش که برخلاف پدر یک پیزاهن مردانه آستین کوتاه و شلوارلی با کتونی پوشیده، حتی در دورترین تصورات تخیل وارانه من نمیگنجه، به کجا میرویم؟؟؟ 

نظرات 4 + ارسال نظر
فال جمعه 3 تیر 1401 ساعت 18:12

یه شب دوتا 206 حاوی ده پونزده تا دختر از جلوم رد شدن، درحالیکه جیغ و هورا میکشیدن. منم با تیپ کارمندی شاهد ماجرا بودم. یه لحظه به خودم گفتم، دوست داری همچین کاری کنی؟
دیدم بعلهههه
فقط رفیق پایه و 206 ندارم، ولی حقیقتا بدم نمیاد یه روز اینقدر بی هوا جیغ و هورا بکشم و گاز بدند!
چه خوب شد این شلوار گشادا مد شدن دوباره!
یه مانتو کوتاه قهوه ای و شلوار راسته گشاد داشتم که با پاشنه بلند خیلی خوشگل میشد، ولی چون شلوار گشاد خز بود نمیپوشیدمش!
از فردا دوباره میپوشمشون

حالا من کلی شلوار گشاد دارما، اما هنوز اون تنگه را میپوشم که درمیارم دکمه اش در شکم محترم قشنگ جا باز کرده

منجوق دوشنبه 29 فروردین 1401 ساعت 09:26 http://manjoogh.blogfa.com

حالا این تصویر کجا بود
؟

تو یک فروشگاه نزدیک منزل

حسن ف شنبه 27 فروردین 1401 ساعت 21:11

سلام. پدر در حسرت بچگی کردن و پسر در حسرت بزرگ شدن...

سلام
این هم تعبیر جالبی هست

ربولی حسن کور شنبه 27 فروردین 1401 ساعت 00:29 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
البته دیگه نوع لباس پوشیدنو بیشتر جیب تعیین میکنه تا سلیقه!

سلام
حرفتون حقه، اما خب کسی که این مدلی میپوشه احتمالا اوضاع جیبش درسته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد