بخوان مرا تو ای امید رفته از یاد:))کمککککک!!!

یک کمک فکری شاید بتوانید بمن بدین!!!

چندوقت پیش تو یکی از گروهای تلگ. رامی که عضو هستم تبلیغ یک دوره را دیدم. خب شما بهتر از من میدانید که تو دانش. گاه چیزی یادت نمیدن، باید بری دوره های بیرون و شانس بیاری مدرس آدم حسابی باشه وچیزی یادت بده و خودت هم اهل یادگیری باشی و... تا درآخر چیزی یاد بگیری.

داشتم میگفتم، من رفتم و از آن جا که یکمی کور و یکمی هم متوهم تشریف دارم بجای سیصدوپنجاه، خوندم سی و پنجگفتم چه قیمت عالی، حتما بنویسمزمانی هم بود که واقعا پول نداشتم و کل موجودی کارت بنده صدهزارتومن بودهرکاری کردم نشد بنویسم و میزد موجودی کافی نیست. تازه اونوقت قیمت را دیدمآقا من دیدم خودم نمیتوانم بروم اما دوره خوبی هست که دوستانی که باهاشون درارتباط هستم برن. چون استاد دوره از برجستگان رشته ما هستند. به چندنفری خبر دادم و خب چون خودم نمیرفتم، گفتم من آن ساعت کلاس دارم. از سرنوشت سایردوستان بی خبرم. اماااا آنچه که باعث نوشتن پست شد پیام واتساپی الان بود که یک بنده خدایی اول برام نقطه فرستاد!!! من با دهن باز نقطه را نگاه میکردم که یعنی چی؟ وی کیست؟؟؟ یکهو پیام آمد که فردا کلاس هست و این نام کاربری و اینم رمزعبورت!!! پس از عرض تشکر گل فرستادم، باز گل دادن و این رویه گل افشانی هنوز ادامه دارهاما سوال فکری من این هست، من که پول ندادم، به نظرتون آخر دوره فحشم میدن و میگن پول بده؟؟؟ یا خیری از ناکجا آباد پول دوره را داده؟؟؟ رابین هودی که من نمیشناسمشچون جز خواهران عزیزم که بمن خندیدنو حتی پیشنهاد پرداخت ندادن، هیچکسی از بی پولی بنده خبر نداشتخب بگید بنظرتون ماجرا چطوریه؟ 

نظرات 5 + ارسال نظر
واتو واتو یکشنبه 1 خرداد 1401 ساعت 14:42 http://www.zehne-bi-alayesh.blogfa.com

دیگه کیه ک هم هزینه رو میده هم گل میفرسته . ؟!؟! شوهره دیگه . حالا نه ؟؟ دوست پسر بالقوه با قابلیت تبدیل ب احسن( شوهر) ، اونم نه ؟؟ روت کراشی چیزی داره بهرحال . بالاخره یکی از همیناس ک نباید بذاری رو زمین بمونه و از هرکدومو در نظر بگیری مثبته برات کاشکی یکی هزینه منو میداد گلم میفرستاد . نق نزن دیگه

بابا هزینه نداده که!!! مسئول ثبت نام بودبعدم گل ها صرفا جهت احترام بود، من جای نوه که نه نتیجش هستم
گل تو واتساپ نیاز داری برات میفرستم

فریبا پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1401 ساعت 13:46

حالا دوره رو بری اگه پولشو دادی فبها اگر هم ندادی اونها چیزی از دست ندادن.اینجور هم نیست خیلی شرکت کننده داشته باشن شما جای کسی رو بگیری.
ولی خوب معمولا مردم بعد از شرکت در دوره پولشو پرداخت می کنن عذاب وجدان نگیرند.

چرا این دوره به دلیل محدودیتهاش متقاضی زیاد و پذیرش کم دارن کلا، اما خب بقول شما آخرش ازم احتمالا پول را میگیرن

حسن ف دوشنبه 19 اردیبهشت 1401 ساعت 20:59

سلام. خوب از خودشون(مدیر دوره یا خواهران گرامی) بپرسین. اینقدر ذهن ما رو هم درگیر نکنین.
(چند وقت پیش داداشم رفته بود یک وسیله الکترونیکی بخره، رفته بود مغازه و بعدش بهم زنگ زده بود که فلان وسیله امکاناتش چیه؟ بهش گفتم که خوب از خود مغازه دار می پرسیدی. من چه بدونم؟)

سلام
خب رویم نشد که بپرسم از مدیر دوره، از خواهران گرامی هم با این خرجها مطمئنم آبی گرم نمیشه
ای بابا یک سرچ میزدید به اخوی میگفتین، گناه داشتن

ربولی حسن کور دوشنبه 19 اردیبهشت 1401 ساعت 17:42 http://Rezasr2.blogsky.com

با سلام
مورد اول!

با سلام
مرسی

سلام دوشنبه 19 اردیبهشت 1401 ساعت 17:23

سلام
احتمالا مزد تبلیغ ات را گرفته ای

سلام
ن بابا تبلیغاتم کاملا بی صدا بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد