لااله الا الله!!!!

من از وقتی یادمه عاشق کیفهایی بودم که بند بلندی دارند و خب خانوادم معتقد بودن این مدل شلخته است و بند کیف یک خانم باید به اندلزه باشه. آخرش کار خودم را کردم و یک کیف خریدم که قشنگ بندش تا پشت زانوهام میادالبته من یکم کوتاهترش کردم، اوندفعه با داداش سحر رسیدیم، تا از اس. نپ پیاده شدیم، تنبل گفت من حال ندارم کلیدم را دربیاورم، تو دربیاور و در را باز کن. آقا منم که تو جیب رویی کیفم یک چاقو میوه خوری داشتم و خب دستمم پر بود و بند کیف هم بلند، کج شده بودم که از تو کیفم کلیدم را دربیارم که سرچاقو رفت تو انگشتم، آخ و اوخ کنان داشتم کلید درمیاوردم که یک آقایی لا اله الا الله گویان از کنارم رد شد و با چنان غیظی هم بنده را نگاه کردن که من هم بی اختیار بلند گفتم خدا شفای عاجل عنایتت کنههنوز هم دلیل لااله الا الله را نمیدونم،گفتم بشما بگم شاید بدونید و منم روشن کنیدوالا!!! 

نظرات 3 + ارسال نظر
منجوق چهارشنبه 28 اردیبهشت 1401 ساعت 09:39 http://manjoogh.blogfa.com

یحتمل قومبول کرده بودی سرمایه هاتو دیده و تسبیح خدا رو گفته که چی آفریده

سلام شنبه 24 اردیبهشت 1401 ساعت 10:10

شاید مشغول ذکر گفتن بوده است
آخه لااله الا الله
تنها ذکری است که لب تکون نمی خوره و فقط زبون حرکت دارد

والا ذکر را که یکهویی بلند وسط کوچه نمیگن، اونم فقط یکبار

ربولی حسن کور سه‌شنبه 20 اردیبهشت 1401 ساعت 16:01 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
واقعا نفهمیدید؟
لا اله الا الله

سلام نه والا شما بفرمایید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد