بینی عروسکی عمه!!!


آقا من یک یخچال دارم، متعلق به عهد قلقلک میرزاس. خدا را شکر هنوز کار میکنه، اماااا دربش کنده شده و هروقت هم که برفک بگیره این در، تا درب یخچال را باز کنی از اون بالا سقوط میکنه، حالا کجا بیفته ، الله اعلمخب چرا اینهمه مقدمه نوشتم؟

چون بنده دیشب آمدم در را باز کردم و هنوز خم نشده بودم چیزی بردارم و تازه داشتم خم میشدم که درب  سقوط کرد روی صورت بنده و محل سقوط را بینی من تشخیص داد!!! و چنین شد که الان انگشت کسی به خطا بخوره به بینی، جیغ فرابنفش میکشمحالا از آنجایی که هرکسی دماغ را عروسکی سربالا عمل کنه، بختش هم مثل دماغش عاقبت بخیر میشه، دیگه شما خودتان همه با هم یا یک خیرپیدا بشه، هزینه بینی عروسکی عمه را پرداخت کنه تا عمه هم بینی عزیزش اصلاح بشه، هم عاقبت بخیر بشه

اصلا حدیث داریم، قال العمه :هرکسی به عمه خانم کمک برساند، گلی است از گلهای بهشت

پ. ن: آقا من یک ابهام زدایی کنم اون در فریزری که بالای یخچال هست کنده شده، عجیبه متوجه نشدمکه بد نوشتم

پ. ن2:خدایی اینهمه گل بهشت کجا بود که هیچکسی به مساله موردنظراشاره هم نکرد

نظرات 4 + ارسال نظر
منجوق دوشنبه 2 خرداد 1401 ساعت 09:33 http://manjoogh.blogfa.com

منم یه یخچال اینجوری داشتم که در فریزرش رو با چسب نواری چسبونده بودم و بارها درو کوبیده بود به فرق سرم بعدن ها با پیچ و مهره ثابتش کردم و نجات پیدا کردم از تو سری خوردن . یادگاری دوستی بود که مهاجرت کرد رفت آمریکا بیشتر هم برای همون نگهش داشته بودم تا اینکه بالاخره پارسال دلم اومدمو ردش کردم رفت اما یخچال واقعا خوبی بود حالا یه امرسان پرسروصدا دارم که ادا اطوارشم زیاده

من اصا کار فنیم خوب نیسترفتم یکی بخرم، یخچال 4تومنی شده ده تومن، دیدم از وسعم خارجه برگشتم گفتم با هم فعلا بسازیم

ربولی حسن کور یکشنبه 1 خرداد 1401 ساعت 13:36 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
به نظر من اگه پولی به دستتون رسید اول یخچال فریزر را عوض کنین
توی چشم بودن جهاز هم اهمیتش کمتر از بینی عروسکی نیست

سلام
اول باید پرتغال فروش پیدا بشه تا بعد به جهاز فکر کرد

سلام یکشنبه 1 خرداد 1401 ساعت 05:20

ما هم یک یخچال جانباز داشتیم
آمریکایی اصل گیبسون
بالا فریزر
پایین یخچال
جا دار سبز رنگ
اما هشت سیلندر
مصرف برق خیلی زیاد
حالا چرا یخچال ما جانباز بود
در خمپاره اندازی زمان جنگ ترکش درب فریزر را جر داده بود ما هم عکس روش چسبانده بودیم
وقتی پسرم دانشگاه قبول شد و یک آپارتمان در شهرستان اجاره کرد با خودش بردش
و بعد فارغ التحصیلی هم همانجا برای دانشجویان دیگر بعلاوه ی یک بخاری گازی و یک پارچ استیل خارجی گذاشت و آمد

من خودم این یخچال را جانباز کردم، اومدم تمیز کنم کلا در فریزر را کندم، الانم نمایشی میزارم رویش که هربار من را مستفیض میکنه

حسن ف شنبه 31 اردیبهشت 1401 ساعت 20:35

ما یک یخچال ارج داشتیم، از همون سبزها. خداییش عالی کار می کرد. مال جهاز مادرم بود. موقع دانشجویی بردمش یک شهر دیگه. ولی موقع فارغ التحصیلی چون سخت بود که برگردونم، دادمش به سمساری. واقعا یخچال خوبی بود.

ما از اون مدلها نداشتیم، کلا یک یخچال عتیقه آمریکایی داریم که مال مادرپدرمه، نزدیک 70سال اگراشتباه نکنم عمرشه، یکی هم داشتیم که فروختیم سمساری، یکی هم جدید داریم اماااا این یخچال مال من غربت نشینه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد