یکزمانی دوست داشتم رانندگی یاد بگیرم و بنشینم پشت ماشین ومثل خواهرم لایی کشان بروم از این طرف به اون طرف. گاهی هم مثل اون یکی خواهر عاقلانه و باسرعت مطمئن رانندگی کنم. اما خب وقتی رفتم دنبال یادگیری، فهمیدم از من راننده درنمیاد!!! اوضاعم خیلی خراب بود، بعد آدم لوسی به هیچوجه نیستم، چون نازکش ندارم. اما خب دست خودم نیست که تحمل عتاب ندارم. خیلی زوداشکهام میچکه، هرچقدر هم بخودم میگم زشته. تو به سن میانسالی رسیدی، این حرکات برای دخترکان تازه بلوغه، اما خب... یادمه حتی فقط و فقط یکبار مربی بنده خدای من زد رو دستم و دعوام کرد که چرا وقتی بعد توقف میخوام حرکت کنم، دنده را عوض نمیکنم. بعد که رفتیم بنزین بزنیم، اونکه پیاده شد، من با اشکهایی که اصلا دست خودم نبود به آبجی کوچیکه گفتم، به چه حقی بمن دست زد؟؟ خب نعره اش را میزد.

شاید بگید چقدر لوس! اما جدا معتقدم لمس بدون اجازه، اصلا درست نیست. تحت هیچ شرایطی و با این مساله مشکل بزرگی دارم:/آره داشتم میگفتم، من که راننده نشدم، حتی بعد یکبار ردشدن تو امتحان شهری، قیدش را برای همیشه زدم. چند روز پیش داداش اومد دنبالم بریم جایی، ده قدم نرفته بودیم که ماشین خاموش شد، گفت بشین پشت ماشین من هل بدم، ماشین را یکجا پارک کنیم، چون وسط کوچه بود، یعنی باور کنید من با دوتا دستم این دستی را میکشیدم پایین نمیومد که!!!! سرهمون هم دعوامون شد:))آخرم خدا خیر بده اون 2تاپسرموتوری با اون ظاهرغلط انداز را که یک دستی رسوندن و ماشین بالاخره یکجای امن قرار گرفت.

نظرات 5 + ارسال نظر
فال جمعه 3 تیر 1401 ساعت 18:40

من تا حالا یادم نمیاد پشت فرمون نشسته باشم.
ولی آرزومه رانندگی رو یاد بگیرم. و ماشینشم داشته باشم البته

ننه رارندگی اول یاد بگیر، ماشینشم میرسه

مامان فرشته ها سه‌شنبه 10 خرداد 1401 ساعت 11:13 http://mamanmalmal.blogfa.com/

غصه خور ننه منم رفتم کلی پول دادم ولش کردم از من راننده که در نمیاد الان حتی به کلید ماشین هم دست نمیزنم

سلام همدرد

ربولی حسن کور یکشنبه 1 خرداد 1401 ساعت 13:58 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
من هم به زور گواهینامه گرفتم.
اما الان به خاطر تکرار رانندگی دیگه مشکلی ندارم.
شما هم اگه یه مدت پشت فرمون بشینین راه میفتین

سلام
جدا؟؟؟؟( شکلک تعجب)
باورم نمیشه خب، از من ناراحت نشیدا
انشاالله پول برسه میرم دنبالشدرسته من ماشین ندارم، اما خب باید از ماشین خانواده حالا حتی اگر رفتن سرزندگیشون هم مهم نیست، ولی بالاخره باید بهره برد

حسن ف شنبه 31 اردیبهشت 1401 ساعت 20:30

سلام. یک چیزی می خوام بگم(می خوام بنویسم!) که البته مشکل خودمم هست. به نظرم ما باید اعتماد به نفس خودمون رو بالاتر ببریم. اینکه دائما از چشم مردم خودمون رو ببینیم و از خودمون انتظار داشت باشیم، اعتماد به نفس رو خیلی پایین میاره.
من چند وقتی هست یاد گرفتم که به خودم احترام بذارم. به رفتارهام، عقائدم، احساساتم و ... . مثلا اگر شما زود اشک می ریزین، این رفتار طبیعی شما و حق شماست. چرا باید خودتون رو از حق طبیعی خودتون محروم کنین؟ حتی باید یه جاهایی پر رو بود و مثلا وسط همون تمرین رانندگی اشک ریخت. یا مثلا اینکه دوست دارین با شما رفتار خاصی انجام بشه. باید حتما از طرف مقابل بخواین. می دونم سخت هست، من خودمم درگیر این موضوع هستم. ولی حس خوبی که پشتیبانی از خودم بهم میده به تموم سختی ها می ارزه. باور کنید اینکه ما باید توی جامعه خیلی از رفتارهای طبیعی رو سرکوب کنیم، مثل همون اشک ریختن، به دلیل طرز تفکر خود ماست. که وقتی آدم سنی ازش می گذره و به گذشته اش نگاه می کنه می بینه که خیلی جاها به خاطر هیچ و پوچ، پا روی دلش گذاشته و خودش رو از خیلی حق های طبیعی محروم کرده. حتی همین که نوشته بودین از شما راننده در نمیاد. واقعا چرا باید همه راننده باشن؟ مگه میشه همه خیاط باشن؟ یا همه فروشنده باشن؟ ما داریم توی جامعه زندگی می کنیم. قرار هست که نیاز های همدیگه رو براورده کنیم. اگر من رانندگی بلد نیستم، چاره اش این هست که از کسی که رانندگی بلده کمک بخوام.(البته این یک مثال بود. شاید دلیل راننده نشدن شما مشکل دیگه ای باشه)
فکر کنم زیاد نوشتم. ممنون که وقت گذاشتین.

اول که مرسی که وقت گذاشتین
دوم، حق باشماست، اما خب زشته یک خانم بزرگسال گریه کنه توی جمع، باید یکم خوددار باشه که درمورد من...

سلام شنبه 31 اردیبهشت 1401 ساعت 16:46

سلام
دختر من هم مثل شماس
گواهینامه دارد ولی اصلا راننده نیست یک مدتی می بردمش تمرین
اصلا به ماشین هایی که ایستاده اند توجه نداشت نیم متر مونده به سپر عقب یهو ترمز می کرد گفتم بابا خب می بینی ماشینه ایستاده تو هم سرعت را کم کن که یهو ترمز نزنی
بالاخره گواهینامه را گذاشت در کوزه
دیگه هم رانندگی نمی کنه

سلام
باز خدا را شکر گرفته، من کلا نه گرفتم، نه دیدم میتوانم رانندگی کنم. یعنی تمامی تمریتها را سوخت دادم، رفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد