الغوث الغوث

عصری خواب بودم، توی اوج خواب بودم که خواهرم با استرس زنگ زد نتایج. ارشد اومده، برو ببین چه خبره؟ منم خمار خواب میگفتم ارشد چیه؟ من کیم؟ یکهو فریاد زد اقدس الملوک پاشو، من دارم سکته میکنمهیچی از جا پریدم، حالا خوبه همه کارهای ثبت نامش را خودم انجام داده بودم و همه اطلاعاتش را داشتم، با یک چشم بسته و یک چشم باز دیدم، زنگ زدم قبول شدی و گوشی را انداختم، دوباره خسبیدم که باز زینگ زینگ زینگ، بگو دروغ گفتی و سرکارم گذاشتی، اینبار با چشم بسته، بخدا راست گفتم من خوابم. گفت باشه پیشم مشتلق داری. حالا من چون خواب بودم تو ذهنم نبود بگو مرحله اول را قبول شدی، هنوز دومی مونده. تا گفت مشتلق، گفتم آن خرد کن که میخواستم را بخر، گفت میخرم. تا قطع کردم، یادم آمد اااا این دو مرحله ای بودا !!! بعدم باید میرفتم سرکلاس، براش تو واتساپ پیام گذاشتم دو مرحلس، مرحله اول قبول شدی. ایشونم سریع گفت خب قبول شدم برات میخرم، منم گفتم نشد، فردا با فلان مقدار پول میایی، اینقدرشم میمونه قبولی مرحله دومخلاصه با خواهرجان در واتساپ چانه میزدیم، خسته شد وویس داد، گفتم وویس نده تو کلاسم. میگه تو دیگه چقدر طالب علمی!!! گفتم زندگی خرج داره، مشغول درآوردن هزینه زندگیمم

خلاصه گفتم برای شما بگم دستها بالا ببرید الغوث بگید خواهرجان قبول بشه، من به خواستم برسمکم نذارید، خدا براتون جبران کنه


نظرات 4 + ارسال نظر
لیمو دوشنبه 30 خرداد 1401 ساعت 10:11 https://lemonn.blogsky.com

حالا باید حتما الغوث گفت؟
امیدوارم خواهرتون قبول بشن و شما هم به خردکن خوشگلتون برسین

شما دعا کن، الغوثم نگفتی مهم نیستی
قربونت

سلام دوشنبه 30 خرداد 1401 ساعت 04:49

الغوث الغوث
خلصنا من النار یا رب
یک گوشت کوب برقی ما خریدیم
روز اول موتورش سوخت
شش ماه تو تعمیرگاه بود تا تعمبیر شد این هم از مزایای گارانتی
ماکروفر هم خراب شد
دو ماه توی تعمیرگاه بود دو میلیون هزینه برداشت
فکر کنم ما تا آخر عمرمان دو میلیون نان نمی خوریم
دو میلیون پول دادیم که بعضی وقتا توش نان گرم کنیم

دست شما درد نکنه دعا کردید
والا اگر برام بخرن من قول میدم خراب نکنم

حسن ف یکشنبه 29 خرداد 1401 ساعت 22:17

سلام. خوب انتخاب دانشگاه رو هم شما انجام بدین، بعد اولین رو بزنید دانشگاه چلغوزآباد سفلی که قبول بشن شما هم مشتلق بگیرین.

سلام
نمیشه، یک خانواده میکشن منوشما الغوث بگو برا عمه

ربولی حسن کور یکشنبه 29 خرداد 1401 ساعت 18:09 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
خردکن چی بید؟

سلام
چیز خوبی است، اما گران است. در حال حاضر زپرتی ترینش 900 تومن ناقابل است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد