بیشرف واژه کم معنایی هست برای بعضی آدمها!!!

با فسقلی بیرون بودم، از یک پیاده رو بلند کمک کردم بیاد پایین، تازه داشتم میگفتم دستت را بده من باید از این کوچه رد بشویم، ماشین میاد که ماشینی با سرعت اول زد به کتف و زانو و بعد کاملا از روی استخوان پای من رد شد. حتی نایستاد که ببینه چه غلطی کرده، درحالیکه من از شدت درد حتی خودکنترلی روی اشکهام نداشتم. من که نمیدونم چه نفهمی بود، اما از ته دل واگذارش کردم بخدا.

شرط ورود به کوچه کم کردن سرعت و باز کردن چشمهای کور شدست، وگرنه مثل گاو گاز دادن را همه بلدن.

خدا کمک کرد و جز زانویی که لنگ میزنه و استخوان روی پا که درد میکنه بلایی سر من نیومد، اما اگر جای من یک بچه کمسال یا یک نفر مسن و کم توان بود چی؟؟ بیشرف بودن ربطی به هیچ اتفاقی نداره، یک چیز درونی و وجودی هست. بیشرف نباشیم. 

نظرات 6 + ارسال نظر
منجوق شنبه 4 تیر 1401 ساعت 12:48 http://manjoogh.blogfa.com

تو روح دیوثش

اصل مطلب

فال جمعه 3 تیر 1401 ساعت 18:57

وااای
حالا خوبین؟!

خدا را شکر، کجا بودی دختر بد

لیمو چهارشنبه 1 تیر 1401 ساعت 10:15 https://lemonn.blogsky.com/

سلام
وای واقعا ناراحت شدم. چقدر بعضیا فهمشون پایینه، یعنی حتی با خودش فکر نکرد که شاید مشکل جدی برای کسی به وجود آورده؟!! درست میگی قطعا شرف وجود نداشته در ایشون.
+ عزیزم حتما عکس بگیر. اینطور دردهای استخوانی بعد اذیتت میکنه

سلام قشنگم
مرسی
حتما

سلام چهارشنبه 1 تیر 1401 ساعت 05:15

سلام
مناسفانه فرهنگ رانندگی ما بسیار ضعیف است
تعداد زیادی از دسته راهنما استفاده نمی کنند
از پارکینگ یهو بیرون می آیند در حالیکه باید دو توقف داشته باشند
یکی قبل از ورود به قسمت پیاده ها و یکی قبل از ورود به خیابون
موتور سوار های پیک هم که قربوشون بروم
البته پیاده ها هم مخصوصا اگه بچه همراهشان باشد بعضی وقتها بی دقت اند
مخصوصا الان که از مسیر یاب راننده ها استفاده می کنند بی دقتی شون بیشتر شده است

سلام
حق باشماست.
پیاده ها با بچه خب طبیعی هست بی دقت باشند، اما کسی که پشت فرمان نشسته باید 4تا چشم داشته باشه و 4تا هم قرض کنه تا خدایی نکرده مشکلی پیش نیاد

ربولی حسن کور سه‌شنبه 31 خرداد 1401 ساعت 06:31 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
عجب
دیروز خانم مهربانو پست تصادف گذاشته بودند و حالا هم شما!
به نظر من یه عکس هم بگیرین ضرر نداره

سلام
چشم

حسن ف دوشنبه 30 خرداد 1401 ساعت 22:43

سلام. خیلی ناراحت شدم. امیدوارم زودتر خوب بشین.

سلام، ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد