عمه جان و مراقب امتحان؟!!!!

برای امتحان باید کیفت را ورودی سالن میگذاشتیدوره ما تو هرکلاسی یک میز بزرگ بود میگذاشتی آنجا، خیالت راحتتر بود و به امتحان میرسیدی. خب من نمیتوانستم کیفم را به امان خدا رها کنم، از طرفی دیدم ااا بعضی ها کیفشان  را میبرن، خلاصه ما آمدیم برویم، آقاهه با عصبانیت بزبان خودشان گفت خانم کیف نبر، ما نیز برگشتیم پوکرفیس کیف را گذاشتیم سرجایش. با جامدادی آمدیم بریم، اینبار بلند فریاد زد مگه نمیگم کیف نبر، منم عصبانی گفتم اگر جامدادی کیفه، اینم بزارم. گفت ببخشید.

عامو ما رفتیم، سرجلسه دیدیم همه کیف دارن، گفتم چطوری آوردین؟ گفتن بگو من دانشجوی فلانم میزارهدوباره برگشتم کیفم را برداشتم تا آقاهه آمدچیز بگه رفتم جلوش ایستادم و گفتم شما به دانشجوهای فلان اجازه نمیدین کیف ببرن؟؟ بنده خدا یکم جا خورد، گفت تو مطمئنی دانشجوی... ای؟ گفتم ها عامو، خیالت تخت. خندید گفت معمول نیست اما تو برو، گفتم مرسی، نیشمم 185درجه برایش باز کردم که از ته دل راضی به رضایتش باشه، اما فکر کنم راضی نبود، چون استاد قرار بود اپن بوک امتحان بگیره، نگرفت. تازه گفت من کی گفتم و... 

نظرات 6 + ارسال نظر
فال شنبه 11 تیر 1401 ساعت 19:02

اون نیش آخرو عشقه

دلم خنک شد
نیشخند و پوزخندی که آدما رو از برج عاج میندازه پایین، یکی از نعمتهای بهشته


والا فعلا من با مغز سقوط کردم

امیر حسام جمعه 10 تیر 1401 ساعت 11:53 https://bimoghadame.blogsky.com/

سلام. منم معتقدم اپن بوک سخت تره. شما منبع هم داشته باشی باید خودت راه حل را طراحی و پیاده سازی کنی. خیلی به توانایی فردی بستگی داره.

سلام
داشتن یکسری چیزها، یعنی رفتن نصف راه!!!

ربولی حسن کور چهارشنبه 8 تیر 1401 ساعت 16:13 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
ببخشید ۱۸۵ درجه یعنی چقدر؟

سلام
یعنی تا اون اخر دندانها که هیچ، آن زبون کوچیکه ته حلقتون هم معلوم باشه و بیفته بیرون

سلام چهارشنبه 8 تیر 1401 ساعت 09:02

سلام
ما هم یک درس اپن بوک داشتیم
اصول مخابرات
ولی هر چه کتاب را زیر و رو کردیم نتوانستیم اون مسائل سخت را از توش دربیاوریم
الان چیزی که ازش یادم است فقط کانون هذلولی برای ساخت چراغ ماشین و دیش ماهواره است

لیمو چهارشنبه 8 تیر 1401 ساعت 08:49 https://lemonn.blogsky.com

اپن بوک که ترسناکتره عمه جان

نه باور کن، من امتحان دادم که میگم

چه جوجویی هستی تو عامو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد