عمه برگشته از سفر

یک عدد عمه هستم که از دیروز هفت که خانمه بخاطر مادر مریضش من را فرستاد بالا، خسبیدم تا... 

الان یک عدد عمه هستم با یک صورت تمام پف، دماغ نگو اووووفففف با مناره های. مساجد برابری میکنهلب شتریبدون رنگ و روغن حالا اینها هیچی، یک مقنعه چرووووک، بعد خودمم گیج،با یک کیف لی بر روی شانه پرکتاب، 5صبح تو مترو، دیگه خودتان نگاه ملت را تصور کنید

نظرات 8 + ارسال نظر
امیر حسام شنبه 1 مرداد 1401 ساعت 06:51 https://bimoghadame.blogsky.com/

سلام؛
یه زمانی می گفتن قطار امن ترین وسیله حمل و نقله.امیدوارم الآن هم همین طور باشه. من هر موقع شبا با قطار سفر می کردم خودم پیشنهاد میدادم که برم بالا و مزاحم دیگران نشم.
قطار وسیله خوبیه به نسبت اتوبوس. چون سرویس داخل خودش داره میشه سر و ظاهر را در اون چک کرد.

سلام
الانم نسبت به اتوبوس برای یک خانم وسیله امن تری هست و مزاحمت نداره
کاش قطارهامون داغون نبودن

مریم شنبه 25 تیر 1401 ساعت 16:42

دختر عزیز، آقا و خانوم، و به خصوص خانوم، باید به ظاهرش اهمیت بده... حالا نه اینکه همیشه تو ارایشگاه باشی، ولی حداقل لباس مرتب بپوش و به خودت بها بده. نه به خاطر دیگران. مقنعه چروک؟ خب موهاتو بباف که زیاد آشفته نباشه و مقنعه رو دربیار وقتی میخوابی. تو کیفت یه رژ ملایم و دستمال مرطوب داشته باش، وقتی بیدار میشی صورتتو تمیز کن و یه رژ بزن.
من زمان دانشجوییم سالها پیش، حدود دو ساعت توی راه بودم از این اتوبوس به اون یکی. تابستونا خیس عرق میشدم با مانتو و مقنعه و ... همیشه با خودم یه تاپ اضافه میبردم دانشگاه، میرسیدم می رفتم دستشویی لباس زیر مانتومو عوض می کردم که بوی عرق ندم حداقل.
یه چیزی بهت بگم که شاید شما و خیلی خانم های دیگه جبهه بگیرند. ولی واقعیته. چه دوست داشته باشیم چه نه. ظاهر خوب و آراسته، شامل تمیزی، خوش لباسی، خوش بویی و حتی خوشگلی و خوش هیکل بودن، به خانم ها اعتماد به نفس میده. البته که زیاده روی در هیچ کاری خوب نیست.
قصد ندارم بی احترامی کنم بهت، میتونی پیامم رو تایید نکنی، ولی گاهی آدم یه تلنگر لازم داره. کسی که بیاد و کار اشتباهت رو تایید کنه و بخنده، هیچ کمکی بهت نمیکنه.

ممنونم بابت کامنتتون
اما دنبال تایید و رد دوستان نبودم و نیستم، که اگر بودم با سانسور بیشتری مینوشتم. مسلما خوش لباسی و تمیز پوشیدن عالیه، اما شما میدونید موی من بلندهست یا کوتاه؟
یک نسخه را همه جا نمیشه پیچید عزیزم. بسته بموقعیت، خیلی چیزها متفاوته.

لیمو شنبه 25 تیر 1401 ساعت 09:28 https://lemonn.blogsky.com

پیش میاد عمه جان همیشه که نباید مرتب و اتوکشیده باشیم

سلام عمه
خدا را شکر فعلا پیش میادام تموم شد

گیسابانو جمعه 24 تیر 1401 ساعت 15:24 http://gisa12345.blogsky.com

این چیزی که توصیف کردین همیشه تصویر من تو سرویس مدرسه بود

سلام پنج‌شنبه 23 تیر 1401 ساعت 11:07

سلام
جالب بود
معمولا خانمها به زیبا بودن خیلی اهمیت می دهند

سلام
آره معمولا، اما من خودم بودن را ترمیح میدم به زیبایی عاریتی

منجوق پنج‌شنبه 23 تیر 1401 ساعت 09:38 http://manjoogh.blogfa.com

خب اون مقنعه کوفتی رو موقع خواب از سرت وردار تا کن بزار یه گوشه یا از دستگیره تخت اویزون کن
نگو که با مانتو هم خوابیدی

خب اون مقنعه کوفتی را بردارم، زیرش جنگله، حیثیتم میره
از کجا فهمیدی با مانتو خوابیدم؟؟

فال پنج‌شنبه 23 تیر 1401 ساعت 08:46

خیلی هم زیباست، دلشون بخواد دارم فت فیس میخورم، نگرانم دماغم از اینی که هست قوی هیکل تر بشه!

میگن بعد یه هفته اثرش محسوس میشه. بعضیا گفتن خوابت زیاد میشه یه عده گفتن اشتها سه برابر میشه، فروشنده هم میگفت آب جذب میکنه زیاد آب بخور. من هیچکدومو هنوز تجربه نکردم!

فقط رفته بودم تو مغازه، حس میکردم فروشنده معذبه! انگار میخواست مواد مخدر بفروشه! من انگار رفته بودم داروخونه، ریلکس!
شک کردم واقعا، چرا اینقدر با احتیاط میفروشن؟ مگه چی تو این پودرا و مکملا رد و بدل میکنن؟
میگم نکنه منتظر بود آخرش بگم اوم جنس اصلیا رو روکن داداش! ماریجوانا،هرویین، کراک!؟
من که جنم قاچاق فروشا رو تو قیافه خودم نمیبینم!

والا
بی تربیت بوده بخودت نگیرمن کلا یک بیوتین میخوردم که بی تربیت از وقتی خارجکیش نایاب شد نمیتوانم بخورم

کبری حیدری پنج‌شنبه 23 تیر 1401 ساعت 06:59 https://eghareh.blogsky.com/1401/02/02/post-321/suk

عمه جووون خودم

قربونت عمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد