نصف شب وقت جابجایی که هیچ پرده ای به پنجره نیست، داداشم بمن که از شدت گرما مانتو کنده بودم و با تیشرت بودم و تو طبقه nام هیچ موجودی به من خسته رغبت نداره نگاه کنه توپید که از اونطرف پیدایی. اینطوری نگردما نیز تا صبح بشه و بشه پرده نصب کرد پشت پنجره سفره یکبار مصرف زدیم. یکجاهایی سفره پاره شد و خب یکجاهایی اندرونی پیدا بود. تا دراز کشیدم گفتم زشت نباشه اندرونی از اون سوراخ پیداستیعنی همه غش کردن از خندهوالا انگار مردم یازده شب چسبیدن به پنجره من جذاب را ببینن

نظرات 5 + ارسال نظر
منجوق سه‌شنبه 25 مرداد 1401 ساعت 13:29 http://manjoogh.blogfa.com

من بودم می گفتم حالا که من پیدام بقیه کارها رو خودت تنهایی بکن

واقعا از یک برادر توقع زیادیه

لیمو شنبه 22 مرداد 1401 ساعت 09:53 https://lemonn.blogsky.com/

کلا با معقوله پرده خونه کنار نمیام. در عوض پدرم مثل برادر شما عمل کرده و هی پرده رو صاف میکنه من هم پشت سرش میزنم کنار
+ قدیم تر شاید چیزی میگفتن اما الان توی زمینه حجاب خودم تصمیم میگیرم، اعتقاد خاصی ندارم.

حالا من اگر بحث خواب نیمروزی باشه پرده ضخیم را ترجیح میدم
من کلا تو بحث حجاب دموکراسی دارم، هرکسی هرطوری دوست داره بگرده. چون معتقدم با اجبار و فشار آدمها را زده میکنی و میندازی سرلج و لجبازی

فال پنج‌شنبه 20 مرداد 1401 ساعت 16:56

دارم فکر میکنم اگر برادرام همچین حرفی به من بزنن من دقیقا چند ثانیه بهشون فرصت نفس کشیدن میدم؟؟؟

از بچگی خیلی پوشیده و ماخوذ به حیا بودم طوری که حتی یکبار هم لازم نشد بهم تذکر بدن. ولی الان به شدت دارم جبران میکنم و جرات نمیکنن تذکر بدند.
کلا اونقدر بحث حجاب و این مسائل خز شده که کم پیش میاد برادرا به خواهرا تذکر بدند!
ولی بسیار کار خوبی کردین که جوابشونو ندادین. یعنی صبر ایوب دارین

سلام پنج‌شنبه 20 مرداد 1401 ساعت 08:10

یک روز یک آقایی بمن گفت در این مجتمع مجرد است
گفتم نه
آپارتمانش را با دست نشان داد حدود صد و پنجاه متر دور تر از مجتمع بود
بعد ادامه داد از این آپارتمان لالایی شبها با چراغ قوه منزل ما را دید می زنند
گفتم اولا در این آپارتمان یک خانم مسن مجرد است بعد اگر نور افکن هم بندازد نمی تواند از این فاصله داخل خانه شما را ببیند
سری تکان داد و رفت
معلوم بود که زیادی حساس است
برادر ها معمولا اینطوری اند
بیچاره خواهر من که چهار تا برادر دارد

واقعا بنده خدا خواهرتون

ربولی حسن کور پنج‌شنبه 20 مرداد 1401 ساعت 00:04 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
چه همسایه های قدبلندی دارید

سلام
والا فکر کنم نردبونن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد