شما هم با من هم عقیده اید مگه نه؟

جدیدا فقط شدم مایه ضررنصف سرویس لیوانهای مامانم توسط بنده ناقص شدهاز یک دست استکان فقط یک دونه مونده، از پیش دستی ها که از سه دست که بنده ناقص کردم، از یکی دوتا مونده، از یکی چهار تا و اون یکی5تا. بقول خواهرم که میگه حداقل میشکنی، یک دست کامل بشکن، چرا همه را ناقص میکنیبخدا که ناراحت میشم فکر کنید من مقصرماینها همه قضا و بلاست که بمال گرفتهاما امشب دیگه شاهکار کردم.بالاخره گفتم جای شکستن کاربهتری بکنم، رفتم باغچه آب بدم، که چنان لیز خوردم نگفتنی، اومدم خودم را نگه دارم، چهارچنگولی رفتم تو خاک باغچه و شانه ام همزمان خورد به گلدان حسن یوسف مامانم لب باغچه و...

لطفا شما هم همراهی کنید و بگویید که من مقصر این اتفاقات نیستم و همش قضا و بلاست که علی الحساب چرخیده به زندگی مامانم

نظرات 7 + ارسال نظر
فریبا یکشنبه 13 شهریور 1401 ساعت 11:12

شکوندن نشانه کار کردنه.اگر کار نکنی که نمی شکنه.پس باید سپاسگذارت هم باشن.

ممنونم
بیشتر نشونه عدم تسلط به کار هست

ماجد دوشنبه 7 شهریور 1401 ساعت 16:53

بشکن عمه بشکن
بشکن فدا یه تار موت
کارت درسته

مرسی

منجوق پنج‌شنبه 3 شهریور 1401 ساعت 10:52 http://manjoogh.blogfa.com

من سه تا گربه دارم خیلی ها ازم میپرسن اینها ظرف و ظروف و اسباب خونه رو نمیشکنن. منم در جواب می گم اونقدری که من به تنهایی به اموال خونه ضرر میزنم اینها سه تایی نمیزنن
دلشاد باش

خدا را شکرکه صاحب خوبی دارن

فال دوشنبه 31 مرداد 1401 ساعت 20:57

ما که اصلا جرئت نمیکنیم کاسه بشقاب چینی جلو دست بذاریم! فقط زمانی که مهمون داریم از کمینگاه درشون میاریم.

به همین برکت قسم که نصف همون بشقاب ملامینا هم یا یه طرفشون سوخته (گذاشتیم رو گاز کنار شعله روشن! در اون حد دیگه عقلمون میرسه که رو خود شعله نذاریمشون ) یا از وسط ترک برداشتن!

با اینکه تقریبا تمام اعضای خانواده به امر آشپزی مبادرت میورزیم ولی مامانم هنوز تو فاز بچگیامونه فکر میکنه من همه رو طباخی میکنم!

تازه بذار یکم فیس کنم من هیچوقت استکان لیوان و چینی نمیشکنم!
چون فقط ده ثانیه اولش خاطر خودمو مکدر میکنم و بعدش کلا از مغزم پاکش میکنم! والا!

فقط امروز نزدیک بود شیکممو بسوزونم! جلوی تیشرت خوشگلم و کمر شلوار گرمکنم یه سوراخ به قطر یک و نیم سانت درست کردم!
من کلا اهل شکستن نیستم، میسوزونم


حالا من فعلا تجربه سوزاندن ندارم، اما رنگ کاربذجستم، لباس سبزمثلا بده صورتی از ماشین لباسشویی تحویل بگیرو بشکن بشکنم حرف نداره

سلام یکشنبه 30 مرداد 1401 ساعت 16:48

غصه نخور
درد و بلاست که به وسایل می خورد
آشنایی داریم هر وقت وسایلش می افتد و نمی شکند صدقه ی دفع بلا می دهد
بچه های من هم فقط در قوری می شکنند
نوه ی کوچولو هم یک استکان از روی کابینت انداخت و شکست میگم چرا شکستی مامانش میگه عیب ندارد قدیمی بود
میگم خب بدتر عتیقه هم که بوده است

مرسی که بهم روحیه دادین

لیمو یکشنبه 30 مرداد 1401 ساعت 09:58 https://lemonn.blogsky.com/

واااای عمه گلدون رو چیکار داشتی دیگه؟
دارم سعی میکنم چهره مامانت رو تصور کنم که دیگه کلافه است.
+ زیاد غصه نخور خودم روزی که داشتیم سرویس جدید مامانم رو از کارتن بیرون میاوردیم، ناقصش کردم و یه برنج خوریش رو شکوندم.

من کار نداشتم، شانه ام کارش داشت
مامانم میگه تو کار نکن، برای من عزیزتری
سلام همدرد

حرمان یکشنبه 30 مرداد 1401 ساعت 00:28 https://mrherman.blogsky.com/

مقصر نیستید که هیچ اتفاقا اینجور موارد به نظرم جز استانداردهای لازم خانواده به حساب میاد و خانه‌ای که درگیر اینجور مسائل نباشه نصف عمرشون بر باده ... بر باد ...
مثلا ما تو خونمون اینقدر استکان شکستیم که بازمانده هر دست به یه عضو خانواده رسیده و مشخصه کدوم استکان برای کی هستش منم یه استکان دارم که کلشون شکسته جز این که دستمه

ممنونم که نگذاشتین من تو عذاب بمونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد