عمه در گذر از سرگردنه:)))

مامان ظهر زنگ زدن و گفتن مادر عصری بلیط بگیر و بیا. من قبلا اینوقتها تهران بودم و میدونم هرچی به ارب. عین نزدیکتر، مفهوم سرگردنه تو پایانه ها بیشتره. چون بلیط نیست. اما خب مادر نیاز داشت برگردم. هرچی ایستادم، دریغ از یک اتوبوس تو مسیر من!!! آخر رفتم تو پایانه دور زدم، باز هم هیچی:/

دست از پا دراز تر اومدم بیرون و گفتم جهنم ضرر تاک. سی میگیرم. باورم نمیشد نسبت بماه قبل دقیقا چهار برابر شده بود. داشتم میمردم دیگه که چطوری برگردمهیچی خدا خواست و اتوبو. س گیراومد ،تا اومدم بالا دیدم همه آقایون از خودراضی گونه تکی نشستن، رفتم بالا سر یکیشون و  آروم گفتم شما بفرمایید جلو. تا بلند شد، من که کوه وسایلش را ندیده بودم اومد بشینم پایم رفت تو کفش آقاههیعنی یک آبروریزی شد نگفتنی، مسلمان نشنود کافرنبیند

حالا من با این مصیبت نشستم، یک آقاهه از ناکجا آباد اومده میگه مرد نداری؟ تا من بگم نه!! کان مبارک را گذاشت رو صندلی بغل منمنم قشنگ طوریکه بشنوه گفتم آقا پاشو، تا بلند شد، گفتم بفرما. آدم هرکجایی نمیشینه کهوالا. خودم با پا کردن تو کفش ملت جا گرفتم، این پررو میاد تو حلق من، بی تربیت. 

خلاصه که تو این تایمها یا جایی نرید یا از قبل فکر بلیط باشید، وگرنه بخاطر اینکه اکثرا میرن سمت مرز، ٱشفته بازاریه یا بقولی سرگردنه است. 

مراقب خودتون باشید، التماس دعا


نظرات 4 + ارسال نظر
فال سه‌شنبه 22 شهریور 1401 ساعت 22:03

قیمت تاکسی بین شهری اینجا الان دو و نیم برابر شده.
کاش حداقل تاریخ افزایش قیمت‌ها رو معلوم میکردن. جلوشو نمیتونن بگیرن، تقویمشم نمیتونن بدند دست مردم؟

نوچ، شب میخوابن، صبح قیمت میره خودبخود بالا، بنده های خدا از کجا بدونن، توقعاتی داری ها

گیسو سه‌شنبه 22 شهریور 1401 ساعت 08:32

دقیقا میدونم چی میگین، من همیشه از یک ماه قبلش بلیط رو میخریدم. وگرنه باید تو خوابگاه موندگار میشدم

والا من نمیدونم این چه وضعیه. اونها که میرن خب سفرشون بسلامت. هنوز آدم اینجا زندگی میکنه، چرا اینطوری میکنند.

سلام دوشنبه 21 شهریور 1401 ساعت 12:19

دقیقا
الان بلیط تهران مهران ۵۰۵ هزار تومن است در حالیکه قبل تر ۳۶۰ هزار بود و بعد شد ۴۰۴ هزار تومن
تازه آمریکا به عراق حمله کرده بود و عراق را گرفته بود
با نوزده هزار تومن رفتم کربلا نجف کاظمین ولی سامرا نشد برویم
و برگشتیم تهران البته عکس یادگاری هم گرفتیم و با موبایل ماهواره ای با منزل تماس گرفتیم اون زمان موبایل در ایران فقط آقازاده ها داشتند که مثل دسته گوشت کوب به کمر آویزون بود


اون گوشتکوبها یادمه، چون داییم خریدتازه ما چندسال بعد یکی مجبور شدیم بخریمم باز گوشتکوب بود

لیمو دوشنبه 21 شهریور 1401 ساعت 09:20 https://lemonn.blogsky.com/

وای فقط اونجایی که نوشتی خودم با پا کردن تو کفش ملت جا گرفتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد