هیچی حق مطلب را ادا نمیکنه!!!

اگر دنبال ادب و تربیت هستید شرمندتونم

امشب رفتم دکتر، برای مرحله نهایی، منشی دکتر فرمودن ده تومن را شماره حساب میدم با اپلیکیشن بزن به حساب دکتر!!! خب من که اصلا کاری به فرار مالیا.تی دکتر ندارم. بحث سرمبلغ بود. امشب به دوستم که پیام داد و چون مشکل من را داره و اون سر کشوراست، میخواست بدونه چقدر تفاوت مبلغ بین این سر و اون سر هست ، میگم بیا مدرکهامون را بریزیم تو سطل زباله و بریم از نو بخوانیم. والا ما بقدر ریالم درنمیاریم. بهش میگم مدرک من بالشخصه بدرد بالای هود میخوره، چربی آشپزخونه بگیره، کم کم انقدر وایتکس بهش بزنم محو بشه، برگشته میگه دویست تومن داری بدی مدرکت را آزاد کنی؟؟؟ گفتم نه!!! پس میرم خواهش کنم که حداقل کپیش را بدن، بزنم بالا سر کاسه توالت که فقط بدرد همونجا میخوره. اینم واکنش رفیق منه که برام در پاسخ این را فرستاده

نظرات 9 + ارسال نظر
محمد رها چهارشنبه 30 آذر 1401 ساعت 16:40 http://Ikhnatoon.blogfa.com

خدابیامرز پدرم حکایتی از ملانصرالدین تعریف میکرد از ملا پرسیدن چند سالته؟ گفت ۴۰ سال. ده سال بعد ازش پرسیدن چند سالته؟ گفت ۴۰ سال. بهش گفتن اینکه نمیشه. گفت: حرف مرد یکیه. ۴۰ سال دیگه هم بیاین ملا از سر حرفش کوتاه نمیاد.

گفتی خانمها ۱۸ سالشونه. اگر بهت بگم دختر کوچولو چند سالته؟ جواب چیه ها!

مدیر نیستم و مدیرها رو دوست ندارم(امام ره) شایدم دوست دارم هر وقت گفتی چند سال داری منم میگم مدیرا رو دوست دارم یا ندارم
تو زمینه کشاورزی اگر جایی سراغ داری نشونم بده در عرض یکسال کاری میکنم که مسئولین کلان با زاینده رود و ارومیه کردن.
خدا رو شکر دریای خزر از سمت روسیه شارژ میشه وگرنه اگر کلش تو کشور خودمون بود الان پیست اسکی خاکی شده بود. شایدم موزه فسیلهای خاویار!

خدا رحمتشون کنه، نور به قبرشون بباره. اما خب من هم حرف ملام همون 18سالمه و تمام
والا من گفتم شاید تو ادارتون به فارغ التحصیلهای کشاورزی کار میدین، یک کار خیر بدم دستتون

محمد رها یکشنبه 27 آذر 1401 ساعت 01:12 http://Ikhnatoon.blogfa.com

سلام عمه با ادب حالا قبل از اونکه بخوای من بی ادب رو بزنی لت و پار کنی و احیانا مدرکت رو بمالی به دستشویی در محل کار (البته دستشویی مدیر) بهم بگو چند سال داری؟ بعد از ۱۵ سال کار و دوندگی فهمیدم که دسمالکشی و دودره بازی در اتاق رییس و مدیر بیشتر از دیگرخواهی و فداکاری جواب میده!!! هنوز ۱۰ سالی بگذره تا ببینم اصلا دستام جواب میده تا برم سروقت جاهای حساس بالادستیها یا پاچه خورها اون مناطق رو هم خوردن
یک خاطره بگم از سن خانمها...
پارسال برا یکی از همکارای خانم جشن تولد گرفتن ایشون به پیشنهاد بنده روی کیک فقط جای ۲ و ۴ رو عوض کرد و همه بهش میگفتن ۲۴ سالگیت مبارک
جالبترش اینکه یکی از همکارا که مجرد بود قبل از مراسم خرید کیک و شمع از شوهر طرف پرسید ببخشید خانم فلانی چند سالشونه؟ شوهره که همکار جفتشون تو واحد مهندسی بود یک اردنگی البته به شوخی زد زیر اون بنده خدا و گفت: مگه تو از خودت خواهر و مادر نداری که میپرسی خانمم چند سالشه؟
بگذریم از مدرک و دانشگاه و اشتغال و خاطراتش... خودم ۴ سال پیش کل کتابای درسی دوره لیسانس و ارشد رو بدلیل علاقه وافر به ادامه تحصیل گذاشتم داخل دو عدد کارتن موزی دم خونه مادرخانمم که بده نون خشکی. هفته بعدی که رفتم دیدم با خنده میگه: فروختمشون پول نیم کیلو آجیلم نشد!
یعنی حیف که در مرز پرگهر مغز فندق و تخمه کدو بیشتر از مغز و تخم ما نخبه ها ببخشید پخمه ها می ارزه!

خب اول اینکه خانمها همیشه هجده سالشونه و بنده هم مستثنی نیستم
در دستشویی مدیر به کارم نمیاد خونمون بهتره که خانوادگی کار انجام بشه، چون بالاخره زحمتش خانوادگی بوده
در مورد مدیرها حق دارید، بخصوص با تغییرهایی که جدیدا شدت پیدا کرده، اما...
جای اینکه کتابهاتون را به نون خشکی بدین، کتابفروشی های دست دوم به قیمت خوبی میخرن یا آگهی تو دیوار میزدین، پول یک دو کیلو تخمه ازش درمیومد
میگم شما که جزو مدیران هستیدمن یک رفیق همشهری شما دارم، تو حوزه کشاورزی هم استخدام دارید؟

فال شنبه 26 آذر 1401 ساعت 13:42

عمه چند تا از همکلاسی ها رو جمع کن و بیا یه تیم سرقت مدرک بزنیم.
شوخی نمیکنما! اونقدر گرون شده که برای مشتری (فارغ التحصیل) می ارزه با نصف قیمت، بهمون سفارش آزادسازی مدرک بده!
کافیه یکی دو تا کاردانشجویی توی آموزش دانشگاها داشته باشیم که باهامون همکاری کنن
اون موقع که ما کار دانشجویی بودیم مدرک هفت تومن بود! ترجمه ش 400 هزار و پراید 20 میلیون. بعد من همش به سرم میزد که یه مدرک برا خودم جعل کنم که هیچکی نمی فهمه! اما خر درستکار درونم اجازه نداد دست از پا خطا کنم. اگه عقلم اندازه الان بود که دو سه تایی زده بودم حداقل برا درآوردن چش و چال در و همساده و گرفتن مجوز تاسیس شرکت و این خزعبلات.

ایده خیلی خوبیهاتفاقا یک نفر به یکی از دوستام گفته بود بیست تومن میگیرم مدرک لیسانس بهت میدم با 50تومن هم ارشد با ریزنمرات تایید شده و دانشنامه میدم دستت. به نظر من که می ارزه

لیمو شنبه 26 آذر 1401 ساعت 09:49

والا عمه جان مدرک دانشگاهی که هیچی اینجا مدارک شناسایی هم به درد همون بالای هود میخوره!

shadow جمعه 25 آذر 1401 ساعت 19:56 http://mysoulll.blogfa.com/?

واقعا یه جوری شده ادم از درس خوندنش ناامید میشه با هزار ارزو و فلان تلاش کن که اخرش هیچی به هیچی
واسه رفتن کم کمش با هزنیه های تافل و ازاد کردن مدرک و اینجور چیزا 400 تومن پول میخواد

واقعا شرایط جوریه که حدود نود و هشت درصد رشته ها هیچ بازخوردی ندارن و فقط تعداد کمی از اونها هنوز میشه به بازخوردشون امیدوار بود.

گیسو پنج‌شنبه 24 آذر 1401 ساعت 14:30

مدرک ارشدم رو میخواستم آخر این ماه آزاد کنم که از ۷ میلیون تومن شده ۷۵ میلیون تومن. خلاصه فعلا بیخیال شدم

الیشاع پنج‌شنبه 24 آذر 1401 ساعت 03:27 http://daily-elisha.blogfa.com/

همینه که آدم بهتره دانشگاه آزاد درس بخونه تا بره دولتی، آخرش هم تعهد ده سال کار یا میلیون‌ها تومن پول بده تا دانشنامه بهش بدن و به اصطلاح مدرک قابل ترجمه‌اش رو براش آزاد کنن. به این فکر می‌کنم که بهترین سال‌های عمر به درس خوندن گذشت و استرس کنکور، آخرش هم برای دریافت مدرک قابل ترجمه، اینطوری! البته روش‌های دیگه‌ای هم هست برای آزاد کردن مدرک، از جمله نامه کاریابی و ... اما همیشه مورد پذیرش نیست

دانشگاه آزاد هم هرچقدر تورم آزاد کنه، اونم شهریه اش را آزاد میکنه. کلا دارم فکر میکنم آدم درس نخونه و مهارت بیاموزه و براساس مهارتش کار کنه درآمدش خیلی بالاتره و اعصابش آرومتر

جان دو چهارشنبه 23 آذر 1401 ساعت 22:48 https://johndoe.blogsky.com/

اون تومن آخری منظور، میلیون بود .... جیسیس کرایست ... طفلی اون ریال وسط متن
اون وقت برید از نو بخونید که دوباره این شکلی بشه
من فقط همون عنوان رو تکرار میکنم : هیچی حق مطلب را ادا نمیکنه ...

کلا همش به تومن بود، اما خب تومن دیگه ارزش نداره. بقول یک بنده خدایی دیگه میلیارد را هم میلیارد تومن نمیگن. دیگه آخرش مثلا به جای ده میلیارد میگن ده تومن!!!

سید حمید حوائجی چهارشنبه 23 آذر 1401 ساعت 21:20 https://seyedhamidhavaeji.blogsky.com

دویست میلیون تومان پول بابت آزاد کردن مدرک؟! یعنی تا این پول رو ندید، جایی نمی‌تونید از مدرکتون استفاده کنید؟

از موقتش میتونم، اما از اصل مدرکم خبر نیست تا آزادش کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد