شست کائنات وقتی عمه اقدس الملوک را نشانه میگیره!!!

من هیچوقت به فال اعتقاد نداشتم. یادمه یکبار سالها پیش،زمان دانشجوییم تو خوابگاه مجبور شدم بمونم. هم اتاقیهام که دیدن من دپرس و بیحالم من را بردن مهمونی اتاق بغلی که دوستاشون بودن. اونها هم در طبق اخلاص لیوانهای چایی و فلاکس و از ته کیفشون شکلاتها را آوردن و شروع کردن از سوتیهاشون گفتن و شب خوبی را رقم زدن. یکیشون عجیب به فال بخصوص تاروت اعتقاد داشت و میگفت حتی یکبار به دنبال یک خانوم فالگیر رفته تو کوچه های ناصرخسرو و خونه ای که خودش با خنده میگفت اگرعقل داشتم هرگز پایم را اونجا نمیگذاشتم و...

حالا من ابله دیشب برحسب اتفاق چشمم خورد به یک پیج فال که نوشته بود حضور شما اینجا اتفاقی نیست و کائنات شما را به اینجا کشونده، من هم خنده کنان صفحه را باز کردم ببینم چی نوشته. کلی چیز مثبت بود و تهش نوشته بود یک ضررمالی میکنی که خیلی بهم میریزه تو را!!! منم خندان صفحه را بستم، اما نمیدونم کائنات تو من چی دید که از همه چیزهای مثبت همون شست مبارک را....

امروز باید قسط میدادم، چقدر خیر سرم دقت کردم که اعداد را درست بزنم و خب شست کائنات اینجا بود که خودش را نشون داد چون مبلغی که زدم بیست برابر مبلغ قسط بود و به این ترتیب کل پولی که خیر سرم برای وقت نیاز گذاشته بودم پرید. هی نگاه به صفحه کردم، هی نگاه به قسطی که داده بودم و به این نتیجه رسیدم، اون راست گفته بود کائنات من را دعوت کرده بودن تا با چشم خودم شستی که رو به سمت من گرفته بودن را ببینم. 

نظرات 7 + ارسال نظر
محمد رها چهارشنبه 14 دی 1401 ساعت 21:01

سلام بر عمه
رد میشدم گفتم احوالی بپرسم. اگر تو فال نوشته بود ضرر جانی میکنی تهش به کجا میخواست ختم بشه!
فال و تعابیرش بنظرم بازار گرمی هست و جوری مینویسن که خوشت بیاد در خلالش یک نموره ضدحال هم میزنن که پیش خودت نگی اینایی که گفته همه چیز بر وفق مراده الکیه!
x تا آدم وجود داره و برای هرکدوم احتمال وقوع n تا اتفاق هست که در t زمان رخ میدن. و بنا بر قانون احتمالات بایست n*t*x صفحه فال وجود داشته باشه! بنظرت امکان پذیره؟

سلام جناب محمدرهای پرکار
والا اگر شانس پرنده بود قسمت قهوه ایش کلا بمن رسیدحالا به فال کار ندارم، کلی گفتم

لیمو سه‌شنبه 13 دی 1401 ساعت 13:58 https://lemonn.blogsky.com/

سلام عمه جان
چه وضعیت ناگواری امیدوارم از طریقی بیشتر از اون رو کسب کنین
+ دو روز پیش سفری پیش اومد که با قطار رفتم و برگشتم. کل راه یادتون بودم عمه جون.

سلام عزیزم

الیشاع یکشنبه 11 دی 1401 ساعت 12:27 http://daily-elisha.blogfa.com/

عجب، امیدوارم ضرر مالی براتون جبران بشه و ماجراهای خوب براتون پیش بیاد.
شخصا به فال باور ندارم. اما یه تست علمی هست به نام تست روانشناسی رنگ‌ها یا Color Quiz. عجیب حال و احوال انسان رو در اون لحظه توضیح میده. قبلا یه سایت فارسی به همین نام بود که فکر میکنم حذف شد. ولی توی سایت‌های انگلیسی‌زبان هم قابل انجام دادن هست.
موفق باشین.

بسیاربسیار ممنونم
اون را انجام دادم، اما برای من خیلی درست مطابق اندیشه خودم نشد
زنده باشید و سلامت و موفق

منجوق یکشنبه 11 دی 1401 ساعت 09:39 http://manjoogh.blogfa.com

نیمه پر لیوان رو ببین تا بیست مرتبه دیگه از رنج قسط ریختن خلاصی

فعلا که نیمه خالیش تو چشمم رفته

فال یکشنبه 11 دی 1401 ساعت 09:21

آدرس سایتو بده بیاد

تنها کاری که میتونم بکنم برات اینه که برم اونجا براشون لایک(شست ) بذارم

خسته میشی ننه

جان دو شنبه 10 دی 1401 ساعت 18:20 https://johndoe.blogsky.com/

امیدوارم فسقلی مزاحم نبوده باشه برای حواس پرتی سر این قضیه
منم عمیقا اعتقادی به فال ندارم و یه جورایی بگم تصادف در زمان و مکان اشتباه بوده این قضیه

والا من تو کارهای مختلف همیشه خدا خیلی دقت می کنم و شده یه چیزهایی رو چهارصد بار چک می کنم تا درست باشه و اما شده جاهایی که همه چیز در ظاهر درست بوده و مشکلی نداشته و منم گول ظاهر درست رو خوردم کار رو انجام دادم دیدم خراب کاری کردم
حالا هم از یه زاویه دیگه نگاه کنیم به قول آقای دکتر ضرر مالی نبوده ها ... یه جور

اتفاقا مقصر خودش بود و ایشون چون بسیار خودرای تشریف دارن بمن اجازه کاری که میخام بکنم را نمیده و نتیجش شد...
حالا من بعضی چیزها را وسواس دارم و هزار بار چک میکنما، بخصوص تو مسائل اینچنینی. ایندفعه نمیدونم چرا این اتفاق افتاد و من حتی عدد را چک نکردم و تازه بعدش عمق فاجعه را دیدم
والا از هر زاویه ای ببینی ضرر مالی منه، بقول خواهرم بانک میگه تو که اینقدر داشتی وامت چی بود بگیری

ربولی حسن کور شنبه 10 دی 1401 ساعت 14:04 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
عجب
عوضش تا بیست ماه دیگه نباید قسط بدین!
اما آخه اگه یه صفر هم اضافه زده باشین میشه ده برابرشما چطور بیست برابرش پول دادین؟!

سلام
والا مقصر یک نفر بود هی موقع قسط دست من و میکشید، هی حرف زد هی رفت تو اعصاب من کلا عدد را اشتباه زدم که نزدیک بیست برابره نه دقیقا اون عدد!!!
اما خب راحت شدم که دکترجان جیب خالی شد!!! اونم تو این اوضاع

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد