پستی خانمانه!!!

اول بگم این پست بدرد آقایون نمیخوره، برای خانمهاست

هیچوقت وقتی مرد موردعلاقتون سرش شلوغه و مشغول انجام کاری هست، بهش نگید دوستش دارین. چون جواب نمیده، هم عصبانی میشین و هم سرخورده

فسقلی همیشه در جواب دوست دارم و عاشقتم بهم همین را میگه. چندشب پیش که خونه ما مونده بود، داشت با گوشی کارتون موردعلاقش را میدید که من محکم بغلش کردم و گفت من خیلی عاشقتم، اما دریغ از یک نیم نگاهآخر سر بعد چند بار تکرار، عصبانی گفت اقدس الملوک من دارم کارتون میبینما!!! هیچی دیگه ما نیز دست و پای خود را جمع کردیم و دیدیم هیچی هم نداریم تهدید کنیم و به جواب برسیم، سنگین و رنگین سرجامون خسبیدیم. 

مورد دوم شکمشون هست که اصلا باهاش نباید شوخی کرد و قریب نود درصدشون درهنگام گرسنگی نه اخلاق دارن و نه اعصاب و اصلا قابلیت شوخی ندارن!!!

باز هم من و فسقلی و مامانش تو کوچه بودیم که ایشون اظهار گرسنگی کردند و بنده هم سرشوخی را باز کردم تا گرسنگی یادش بره و برسیم خونه و یک چیزی بخوره که یکمرتبه برگشت و چنان اخمی به بنده کرد که شلوارلازم شدمبعدم با جدیت فرمودن هیچوقت با من وقتی گرسنه  هستم شوخی نکن اقدس الملوکمو خب چون اینموارد در اکثر آقایون اطرافم دیدم راه سکوت را در پیش گرفتم

............ 

ربطی به پست نداره، صرفا یک تجربه شخصی است. 

گاهی فکر میکنیم رفتارخودمان در مواجهه با بقیه بهترین رفتار است و از دید منطقی ما درست رفتار کردیم. اما گاهی بیایید ازپوسته خودمان خارج بشیم و برای خودمان تبدیل بشیم به نفرسوم و رفتارمون را از اون دید مورد بررسی قرار بدیم، این باعث میشه نقطه ضعف هامون را بفهمیم و حتی تا حدی بفهمیم از دید دیگران ما چطور آدمی به نظر میاییم. گاهی تغییر بهتر از اصرار برای یک اشتباه است. اگرچه که هیچکسی بی نقص نیست

نظرات 7 + ارسال نظر
الیشاع پنج‌شنبه 22 دی 1401 ساعت 20:10 http://daily-elisha.blogfa.com/

همینه دقیقا، خیلی خوب توصیف کردین.
توصیه آخر هم عالی بود. حتی به این نتیجه رسیدم که برای رفع خجولی‌گری و اضطراب اجتماعی هم می‌تونه موثر واقع بشه. اینکه خودمون رو از بیرون نگاه کنیم

خدا را شکر تایید کردی عمه جان، بحث الکی نکردی
برای اونموارد خوبه عمه جان

فال چهارشنبه 21 دی 1401 ساعت 02:28

کلا مردها در حالت عادی هم حرف خانوما رو گوش نمیکنن. همش دایورت میشه به نا کجا آباد.
من که فهمیدم با مردا نباید حرف زد. و هرچی کمتر تحویلشون بگیری بیشتر بهت علاقمند میشن. همینکه غذای مورد علاقه شون رو بپزی یا عطر مورد علاقه شون رو بزنی و از همه مهمتر اینکه به خودت برسی، براشون اندازه هزارتا دوست دارم ارزش داره.
هرچند!! باید حواست باشه همیشگی نباشی، یعنی اونقدر کم لطف باشی که با لطف شما سورپرایز بشه!
البته ملتفتین که آراستگی و زیبایی ما خانوما برای خودمونه، ولی اونها این توهم رو دارن که برای جلب نظر اونها این کار رو میکنیم.
منم خودم یکم تمرکزم بیش از حده و وقتی کسی وسط کارم بهم لطف کنه یا مورد غضب واقع میشه و یا در بهترین حالت اصلا دیده نمیشه!

نکته بسیارخوبی بود
من یکم توجه را نشون میدم، اما خب یکم

محمد رها سه‌شنبه 20 دی 1401 ساعت 21:27 http://Ikhnatoon.blogfa.com

شانس آوردیم فسقلی هنوز به مرحله نیازهای زیر شکمی نرسیده وگرنه ۳۳٪ باقیمانده از پروژه تخریب آقایون رو با قیاس فسقلی به آخر میرسوندی. مورد دیگه ای نیست بخوای آقایون رو تخریب کنی مثلا غور کنی در بیت زیبای "خور و خواب و خشم و شهوت" یا چه میدونم از نگاه فمنیستی آقایون ارث دو برابر میبرن و شهادتشون دوبل خانماست و الی آخر...
باباجان نسل مردا منقرض بشه ولمون میکنین یا نهضت هنوز ادامه دارد

خب درمورد نیاز زیرشکمش یکی دیگه مینویسه، بمن ربط نداره
خب اینکه شما نمیخواهید واقع بین باشید، گناه من نیستا

منجوق سه‌شنبه 20 دی 1401 ساعت 09:55 http://manjoogh.blogfa.com

من تا حالا فکر می کردم فسقلی دختره

جدا؟؟؟؟

لیمو سه‌شنبه 20 دی 1401 ساعت 07:57 https://lemonn.blogsky.com/

گرفتم عمه جون. بسیار سپاس.

جان دو دوشنبه 19 دی 1401 ساعت 16:52 https://johndoe.blogsky.com/

چی بگم، لابد همینیم دیگه
طبق اصطلاح «پسرها هیچ وقت بزرگ نمی‌شن، فقط اسباب‌بازی‌هاشون بزرگ‌ می‌شه» مشاهدات روی فسقلی روی 90 درصد افراد دیگه هم صادقه

حتما همین هستید
واقعا همینهمن برادرهام که کلا براشون افت داره بگن دوست دارن آدمو

لیمو دوشنبه 19 دی 1401 ساعت 13:38

ممنون از پندها فقط در ادامه بگید که دقیقا توی چه زمانهایی بهتره انجام بشه.
+ بنظر من کاش هر کسی اگر از چیزی ناراحت میشه بگه. اینطوری نصف بیشتر سوتفاهم ها حل میشه. آخه ما نمیتونیم توی کل ارتباطاتمون خودمون رو جای فرد مقابل بذاریم و چه وقت هایی هم هست که اینکار رو میکنیم و اشتباهه و اون آدم اصلا به این چیزا فکر نکرده :))

وقتی شکمش سیره، استراحتش را کرده و آمادگی شنیدن داره عزیزم که این یعنی هرصدسال میشه بگی و جواب بگیری عمه جان
نه کاری به ناراحتی ندارم کلا گفتم. یکجور بازبینی خود آدمه عزیزم. حتی تو اوج روابط عاطفی، هیجانی و... میدونی این کمک به خودشناسیه به نوعی. یعنی بهتر متوجه میشی اینوقتها داری چه رفتاری بروز میدی، گاهی لازمه شدتش را بیشتر کنی و گاهی کمترزین جهت خودشناسی لازمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد