ظرف ماهی شبیه کفشهای میرزا نوروزخان

رفته بودیم جنوب، من پام برسه جنوب تنها غذایی که باید بخورم ماهیه، از بس عاشق ماهیم. صبح تا شب هم بهم بدن نه نمیگم!!! از طرفی برخلاف دریای شمال که بمن حس خودکشی میده، دریای جنوب بمن آرامش عمیقی میبخشه.

سفر که تموم شد ما یک ظرف پرماهی سرخ شده داشتیم که با خودمان میبردیم. خواهرم موقع برداشتن چمدون ها از روی ریل، اون را یادش رفته بود برداره و مونده بود روی میز پلی. س فرودگاه. بمن گفت برم بگیرم؟ گفتم آره کلی پول برایش دادیم. گرفت و نشستیم تو نوبت، موقع تحویل بار، ماموری که میگرفت گفت اون چیه؟ گفتیم ظرف ماهی سرخ شده، با خودمون میبریم تو هواپیما. مکثی کرد و گفت ببرید!! آقا من نمیدونم خواهرم دوباره کجا اون را جا گذاشت، چون رفته بودم با تلفن حرف میزدم و چنددقیقه ازش جداشدم. برگشتم گفت ظرف را گم کردم!! گفتم فدای سرت.هنوز تف من خشک نشده بود که از بلندگوی فرودگاه اعلام کردند یک ظرف ماهی پیدا شده، لطفا بیایید بگیرید. ما دوتا اصلا بهم نمیتوانستیم نگاه کنیم. تا نگاه میکردیم و میزدیم زیر خنده. بهش گفتم شده حکایت کفشهای میرزا نوروزخانمن که موافق گرفتنش نبودم، اما وقتی دوباره رفت بگیره، پلی س بهش گفته بود خانم دو دفعه تا حالا گمش کردی، سفت نگهش دار که دفعه سوم تو هواپیماس، بهت پس نمیدنالبته باز موقعی که ما منتظر ماشین بودیم، خواهرم داشت جا میگذاشت که من نجاتش دادم و ما هروقت نگاهش کردیم، از خنده غش کردیم. 

نظرات 9 + ارسال نظر
لیمو دوشنبه 10 بهمن 1401 ساعت 08:18

نه بابا خرابکاری خودم بود. چیکار کنم خب ماهی سرخ شده دوست دارم میخواستم ببینم عاقبتش چی شده D:

منجوق دوشنبه 3 بهمن 1401 ساعت 09:24 http://manjoogh.blogfa.com

من نفهمیدم ظرفتون پر ماهی بود؟ یا فقط یک ظرف خالی بود؟

نه بابا پر ماهی سرخ شده بود، درواقع ناهاری بود که نرسیده بودیم بخوریم و زیربغلمون زده بودیم تا بیاریم تهران بخوریم.

آرش دوشنبه 3 بهمن 1401 ساعت 08:45 https://apblog.ir/

ماهی پرماجرا...
بنده چون خودم در فراموش‌کاری صاحب سبک هستم کاملاً شرایط رو می‌تونم تجسم کنم...

خدا را شکر که فضا درک شد

فال دوشنبه 3 بهمن 1401 ساعت 05:41

فقط شما نیستی که ماهی سرخ شده دوست داری، این عشق دوطرفه ست.

خوشحالم یکی مثل خودم یافت شد، چون خواهرم از ماهی متنفره

محمد رها یکشنبه 2 بهمن 1401 ساعت 23:41 http://Ikhnatoon.blogfa.com

مشتری گرامی
جهت سفارش غذا عدد ۱، واریز وجه عدد ۲، تماس با مدیریت عدد ۳ را فشار دهید. درغیراینصورت پس از بوق ممتد فحشهای آب نکشیده خود را نثار اولین اپراتور نمایید!
عه عه عه عمه جان شمایید ببخشید رفته رو پیغامگیر. حتما بیا هرجوری باشه لقمه نونی با هم میزنیم

نه دیگه، تکلیف من را معلوم کن، من بیام کلمپه میخوام و بز قورمهمسی هاتون هم انقدر گرونه طلب نمیکنم
اما اگر رومیزی پته بهم میدی که با سربیام

الیشاع یکشنبه 2 بهمن 1401 ساعت 14:10 http://daily-elisha.blogfa.com/

نه اجازه ندادن
خوشبختانه حرفمون رو قبول کردن و کار به جاهای باریک نکشید و تماس گرفتیم یکی بیاد وسیله رو ببره خونه :)

+ کد تایید این کامنت، 66666 بود و اسکرین شات گرفتم ازش. خیلی جالب.

باز خدا را شکرقبول کردن
عدد جالبیه

لیمو یکشنبه 2 بهمن 1401 ساعت 08:47

عمه جون خواهرت شبیه مامان منه همیشه بهش میگیم خوبه خودت رو جا نمیذاری.
+ درگیر خوندن این پست بودم که یه کاری که بهم سپرده بودن تایمش گذشت و دیر شد -__-

خدا حفظشون کنه
ببخشید عمه جان من باعث خرابکاری شدم

محمد رها یکشنبه 2 بهمن 1401 ساعت 00:28 http://Ikhnatoon.blogfa.com

عمه این سری اومدی جنوب سر راهت یک نظری هم به کلبه درویشی ما بنداز. کرمان تا بندرعباس زیاد راه نداره ۵۰۰ و خورده ای کیلومتر بقیه بندرها از خرمشهر گرفته تا چابهار فاصله اش زیادتره با اتول پکیده نمیشه بیام دنبالت. البته شما که در زعفرانیه و قیطریه و فرمانیه و کامرانیه و شمیرانات و جمشیدیه و سایر محله های نیمه شمالی بین املاک موروثی پایتخت تردد میکنی و با هواپیما میپری و ماهی زیاد میخوری با ما فقرای جنوبی که بزرگترین تفریح زندگیمون تاب دادن بچه هامون در داخل شهر و در فراتر از شهر نشستن برکنار آب روان و گذر عمر دیدن است طلب همسفره شدن گستاخی بزرگیه عمه اقدس الملوک

رو جفت چشمام عمه، فقط اگر بهم قول بدی برام بزقورمه با کشک فراوون بپزی حتمنی میام

الیشاع شنبه 1 بهمن 1401 ساعت 22:01 http://daily-elisha.blogfa.com/

یک عدد ظرف ماهی پیدا شده! خیلی جالب بود.
یادمه یک بار موقع تحویل بار، یه شیء عجیبی توی کیف مادرم دیدن.
گفتن این چیه؟ درش که آوردیم فهمیدیم یک کاتر بزرگ رو اشتباهی از توی وسائل در نیاوردیم. مسئولش خیلی تعجب کرده بود. به مادرم گفت خانم، این واقعا برای چیه؟ (ابزار کار کاردستی‌های سرگرمی مادرم بود) چقدر خندیدیم همون روز.


حالا گذاشتن رد کنند؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد