عاشقانه عمه خانم

زیباترین جمله عاشقانه ای که تو زندگیم شنیدم، وقتی بود که بهش گفتم  چقدر دوستم داری؟ گفت تا چشمات دوست دارم. 

نظرات 13 + ارسال نظر
فال شنبه 6 اسفند 1401 ساعت 13:07

یه سوالی برام پیش اومد... اگه عشقم از من بپرسه چقدر دوستم داری چی باید بگم؟

البته هنوز دوست پسر معمولیشم ندارما، چه برسه به عشق!

اصن اگه بخوام بگم چقدر خودمو دوست دارم باید چی بگم؟

؟ هوم؟

هرچی تو دلته بگو، سخن کز دل برآید، لاجرم بر دل نشیند

لویی چهارشنبه 3 اسفند 1401 ساعت 14:42

در مورد ویژگی‌های شما الان می‌تونم به ابهام آفرینی و در هاله ای از ایهام نوشتن! و درگیر کردن ذهن خواننده وبلاگ به اینکه که کی، کی بوده؟! هم اشاره کنم!
راستش خودم هم تا حدی این رویه رو دارم! یه شیطنت شیرینی داره

لذت خاص خودش را داره

محمد رها سه‌شنبه 2 اسفند 1401 ساعت 21:07 http://Ikhnatoon.blogfa.com

عمه منو ازین سردرگمی نجات بده. بالاخره اونیکه عشق از خودش دَروَکرده فسقلی بوده یا یک گنده لات؟
و سر آخر خدمتت عارضم تابحال ۱۱۰ صفحه از کتاب رو مرور کردیم. یک بخش دیگه مونده که سعی دارم در ۱۰ روز آینده فصل اول کتاب رو ببندم. و به اطلاعتون برسونم تا ۱۴ اسفند بسته دارم اگر بسته نت بخرم که فبه المراد. اگر نه که شما رو بخیر و مارو به سلامت

عمه جان تو چی فکر میکنی؟؟؟
به به آفرین عمه جان، به غور کردنت ادامه بدهو درنهایت عمه جان اسفنده هنوز ته جیبت پولکی هست، فروردین نیست که حقوقها را دیر میدن، خب بخر

آرش سه‌شنبه 2 اسفند 1401 ساعت 20:58 https://apblog.ir/

واقعاً جمله‌ی جالبی بود که برای هرکس می‌تونه بار معنایی خودش رو داشته باشه...

مصداق همونه که میگه هرکسی از ظن خود شد یارمن، برداشت ما هرکدوم متفاوته

سلام سه‌شنبه 2 اسفند 1401 ساعت 15:53

فسقلی می خواد بگه به اندازه چشم هام
معمولا بچه ها در مقابل این سوال میگن
دوتا

نه کار از دوتا گذشته، چون نمیتوانه بگه خیلی زیاد مثلا میگه پنج تا پنج تا و تا نفس داره این را تکرار میکنه

لیمو سه‌شنبه 2 اسفند 1401 ساعت 11:30 https://lemonn.blogsky.com/

هروقت می پرسیدم میگفت بینهایت به اضافه یک. یه روز غر زدم که: یعنی چی عدد بگو. اونم گفت هرچقدر تو دوست داری به اضافه یک. :))

ای جانم

وجدان بیدار سه‌شنبه 2 اسفند 1401 ساعت 09:28 https://zhobin66.blogsky.com/

نه عمه جان من نزدیک 40 سالگیم اشتباه گفتین ولی خب این بچه ها هم تکیه کلام های مشتی دارند گفته اندازه چشمات دوستت دارم بابا دستخوش

باور کنید نمیاد
این قدرت منه

جان دو دوشنبه 1 اسفند 1401 ساعت 23:54 https://johndoe.blogsky.com/

عمه خانم ملت به قضایای عشقی بدجور حساس هستند فلذا پیشنهاد می‌کنم در اولین فرصت اسفند دود کنید و حرز و ... رو انجام بدید و بخونید و ...
شاید یکی چشمش شور بود، بد بود ...

مثلا جناب محمدرها سر قضایای کلاس تاریخ و بحث های طولانی عمیق و علمی در اینجا و آنجا چشم زدند که الان در فضای دیگر سیر می کنند کامنت رو گذاشتند تایید بشه دیگه ...

همین الان میرم تو کارش
ایشون فعلا مشغول غور در تاریخند
والا

الیشاع دوشنبه 1 اسفند 1401 ساعت 21:42 http://daily-elisha.blogfa.com/

چه جمله زیبایی
با گفتن این جمله زیبا، دیگه نیازی به خریدن شکلات تلخ ولنتاین هم نداره.

بخواد هم بقول خودش پول نداره بخره

بهار دوشنبه 1 اسفند 1401 ساعت 11:18 http://Hellozendegi.blogfa.com

سلام .تا چشمات دوست دارم یعنی چقدر؟
منم ولنتاین کسی رو ندارم تا بهم کادو بده.
موفق باشی

سلام
تعبیر هرکسی متفاوته، از دید من میشه تا بی نهایت.
فدای سرت، خودت بخودت کادو بده
مرسی عزیزم، تو هم

منجوق دوشنبه 1 اسفند 1401 ساعت 09:12 http://manjoogh.blogfa.com

بیا بعد بگو ولنتایم نداری

والا ندارمهیچکییی یعنی هیچکییی برای من ولنتانگ تا حالا نگرفتهالبته خودم اینسری آبجی بزرگه را بزور مجبور کردم برام کادوی ولنتانگ بخره

لویی یکشنبه 30 بهمن 1401 ساعت 22:29

گفتی دوستت دارم و من
به خیابان رفتم
فضای اتاق
برای پرواز کافی نبود

"گروس عبدالملکیان"

محمد رها یکشنبه 30 بهمن 1401 ساعت 19:57 http://Ikhnatoon.blogfa.com

عمه باز دوباره شب عیدی کجا رفته بودی؟ رفته بودی سقاخونه دعا کنی!!! عمه هم عمه های قدیم!
مگه از خودش خواهر و مادر نداشت یک همچین حرفی بهت زد؟
الان رو مود غیرتی شدنم
الان کجاست؟ مگه دستم بهش نرسه! اگر راس میگه چرا نیومد خواستگاری و عقد و ادامه ماجرا...
حالا از شوخی گذشته عمه مگه چشمات قشنگن که طرف تیر عشقش رو اونجا خوابونده؟
الانم دوباره مثل مسائل قبلی اعم از سن و رشته تحصیلی و آدرس و قد و وزن و سایر مشخصات فنی میگی نه چشمام پیر شدن، دیگه سویی ندارن عمه عینک ته استکانی میزنم
یادش بخیر ۲۰ سال پیش که یاهومسنجر و چت تازه راه افتاده ملت مینوشتن asl pls بعدها ایرانیا تو چت روم نوشتن اصل؟
غافل از اینکه سوال اصلی این بود age sexaulity
Please location و درخواست اونی که کانکت شده با این طرفی اینا بود لطفاً سن جنسیت موقعیت!

عمه یک سوال اساسی بپرسم: چرا هر کامنتی که میفرستم تایید میکنی؟


نوچعشق که خواهر مادر برنمیداره عمه جان
عمه جان یکم آپدیت شو،همش دنبالازدواج کهرنباید بود. باید در لحظه زندگی کرد و از یک عشق زیبا لذت برد
بجوابت این بیت وحشی بافقی هست عمه جان:گفت اگر در دیده مجنون نشینی/به غیر از خوبی لیلی نبینی:پوزخند
یاهو مسنجر بعید میدونم تو خاطره داشته باشی عمه جان
چون بالای کامنت ننوشتی خصوصی، پس تایید میشهََ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد