عمه مظلوم!!!

دیشب استاد با توپ پر زنگ زد که اقدس الملوک من زنگ نزنم، تو به روی مبارکت نمیاری؟؟؟ هیچی منم پررو پررو گفتم که هستم اما خستم استادخلاصش مقدار متنابهی که دعوا شدم. امروز رفتم بارگزاری مستندات تو سایت دانشگاه که خوردم به دربسته!!! 8صبح پیام دادم اوستا به دادم برس که اصا محل نداد. 9 زنگ زدم بخش های مختلف دانشگاه تا یکی بگه باید تو سایت چه خاکی به سرش بریزم. هرکسی حوالم کرد به بعدی. بالاخره یک ادم حسابی پیدا شد که جواب بده. حالا اگر خدابه دور تف تف، پایم رسید به دانشگاه، ایشالا میروم پیدایش میکنم و ازش تشکر میکنم و برایش یک چیزی میبرم. فعلا که از دانشگاه بریدمالبته عمده کار با اوستا بود که هی من به اون زنگ زدم، اون بمن زد و یکه به دو کردیم تا اخر جفتی به این نتیجه رسیدیم، کارهای خلاف بکنیم تا مشکل حل بشهاینم بخاطر این بود که مدیرگروه... مون خودش از سایت سردر نمیاره و برای من نعره کش شده. حالا دیگه تهش به کجا برسه خدا میدونه. چون اوستا بار اخری که حرف میزدیم، میخواست از پشت تلفن من را بزنهمنم که عمه مظلوم. هیچی دیگه. خداییش جای این مزخرفات باید یک پست درست بنویسم، اما فعلا خر درونم بیش فعاله، پست نداریم. 

................. 

رفیقم برای من رفته پیش فالگیر و فال گرفته، گفته علت تجرد من یعنی عمه مجردتون دعایی هست که گرفتن و بستن به یک درخت. حالا گفتم بیام از شما بپرسم، کدومتون انقدر من را میخواهید که چنین حرکت سخیفی کردین؟؟؟ بابا لامصب بخودم بوگو با هم بالاخره یا به توافق میرسیم یا میکشمت. اینکارها چیه دیگه؟؟؟ 

نظرات 17 + ارسال نظر
نگین جمعه 2 تیر 1402 ساعت 16:31 http://www.parisima.blogfa.com

میگم عمه جونم یه سوال علمی - تخصصی برام پیش اومده

این جلسه چرا اسمش جلسه دفاعه؟
مگه اساتید حمله میکنن که دانشجو باید دفاع کنه عایا؟
بعد سپر و کلاه خود هم دارین؟
موقع دفاع خیلی به درد میخوره
میخوای ما دوستان وبلاگی هم بیاییم کمک؟ دست در دست هم نهیم به مهر، نذاریم به عمه جونمون حمله کنن بی تربیتا؟

عمه جون من تا دفاعم هنوز خیلی مونده
مگه خبر نداری عمه؟؟؟ ما با خود و کفتان میریم، اما نامردا از همه سو با نیزه و شمشیر میانبیچاره دانشجو، خونین و مالین از جلسه بیرون میاد

bahar جمعه 2 تیر 1402 ساعت 13:05 http://man0baharam.blogsky.com

ایشالا دفاعت عمه جون بیایم شیطنت کنیم

ایشالااااااا

قره بالا پنج‌شنبه 1 تیر 1402 ساعت 23:12 http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

عمه ماشالا تمام اطرافیانتون پیگیرن ها
اون از استادتون اینم از دوستان
بعد بگن هرکی فقط به فکر خودشه

عمه جون من اکثر مواقع اکتیو هستم، اما یکوقتها یکهو میکشم عقب و نیاز دارم تو خلوت خودم فرو بروم.چون بی خبر میرم دوستانم لطف دارن و پیگیرم میشن. استادمم فعلا قهر کرده محل بهم نمیده

محمد رها پنج‌شنبه 1 تیر 1402 ساعت 21:24 http://Ikhnatoon.blogfa.com

ناقلان آثار گفتن "ای انسان تا وقتی شوهر رو به اسارت نگرفتی آثار پیری ۷۵ سالگی در جبینت یافت نمیشود و اگر در حالت تجرد به ۴۰ سالگی رسیدی چونان ۱۸ ساله ها شروع به شکفتن می نمایی."
مرد که خسته نمیشه فقط کلافه میشه اما زن در انواع حیله های بروز شده شیطان رو درس میده!

زنها بخصوص الان و با پیشرفت علم و تزریق بوتاکس و هزارتا عمل حتی با وجود همسر18ساله میزنند
مرد اگر مرد باشه همیشه دوجایش کبوده یکی چشمش، یکی رو دستش. اینجوری کلافه هم نمیشهچشمش چون موقع بیرون رفتن میزنه محکم رویش و به خانمش میگه چشم، دستش چون میاد خونه و محکم میکوبه رویش و میگه ببخشید یادم رفتاینطوری همیشه صلح برقراره

محمد رها چهارشنبه 31 خرداد 1402 ساعت 22:21 http://Ikhnatoon.blogfa.com

در چند خط خیلی خلاصه و مفید توضیح بده نبود شوهر چه تاثیری در زندگی عمه در ۱۸ سالگی داشته؟ و بود شوهر در زندگی خاله فسقلی ۷۵ ساله چه تاثیری خواهد داشت؟
حالا که شوخی خاله ای رو شروع کردی. تا آخرش مثل مرد وایستا

خدا را شکر هییییچچچچ تاثیری نداشتهیادم اومد، یکی که بهش غر بزنم تو زندگیم جایش خالیه. یکم در به هم بکوبیم و... بهش ننم و ننت بگم
من چه عمه چه خاله همیشه 18سالمه،75 از کجا اومد؟؟؟
من تا تهش هستم اما خستم

آقای رعد چهارشنبه 31 خرداد 1402 ساعت 22:05 https://iammrthunder.blogsky.com/

دارم به فالگیری به عنوان منبع درآمد فکر میکنم وقتی دوستانی دارین اینقدر پیگیر و خودجوش
بیا فالت بگیروم
یک اقای خوشتیپ و برازنده میبینم، ولی خجالتیه، پا پیش نمیذاره، نه اینکه در انتخابش تردید داره، میترسه جواب نه بدین
همه جوونا خوشبخت بشن

دست برقضا درآمدش حرف نداره. ببین یک فالگیره هست نفری 20تومن میگیره بعد چون ارزون است، خیلی خوب جواب میده و مشتریش زیاده. تو یوتیوب فیلمهای آموزش فال تاروت و قهوه هست. ببین یاد بگیر با ده تومن شروع کن کانال بزن، خیلی زود به پول قلمبه میرسی. فقط اگر دستگیر شدی من نبودم
آخخخخخخ عمهههه کی هست؟؟؟ بوگو بیاد جلو، من بله میدم، شک نکنه
ایشالاااااا

کتاب خوار چهارشنبه 31 خرداد 1402 ساعت 17:23 http://ketabkhor12.blogfa.com

پس بگو چرا هرچی به کمال الملک میگفتم بیا بیا، اون می‌گفت نه نه.
ای خدا بگم چی کارشون نکنه

والا بی تربیتها

لیمو چهارشنبه 31 خرداد 1402 ساعت 11:05 https://lemonn.blogsky.com/

اتفاقا عمه جان همین دیشب داشتم به خاله م میگفتم اگر روزی من رو جو گرفت و فکر ازدواج کردم شما ها شده با چوب بزنین منو ولی نذارین. به قول اون پیرزنه با عینک گردش: شوهر کیلویی چنده؟! گور بابای شوهررر

فکر خوبیه عمه جون
والا بوخودا

منجوق چهارشنبه 31 خرداد 1402 ساعت 09:34

حالا به چه درختی بستن؟ اینشم مهمه ها
اگر درخت میوه بوده اشکال نداره

هر درختی که بوده، چرا به جای صحبت، گره تو کار میندازن بی تربیتا

نگین چهارشنبه 31 خرداد 1402 ساعت 00:16 http://www.parisima.blogfa.com

این جایی که دوستان بعنوان جای خنک توصیه کردن، مجسمه هاش هم یخ زدن چه برسه آدما

بابا جان! نه ببخشید، عمه جان، نشستی بی دردسر داری زندگی میکنی دیگه، شوهر کیلو چند؟!! شیرازیا میگن آی چه خوشه بی مردی، هیشکی نگفت چه کردی ( آغاز جنگ جهانی سوم)

گرچه خانمها بلای شوهرند
هیچ مردی بی بلا هرگز مباد
لیک بر دردی که "شوهر" نام اوست
هیچ خانم مبتلا هرگز مباد

عمه جون شعر از خودمه ها .. ببین چه برادرزاده هنرمندی داری، میتونه از خودش شعر در وَکنه
خوب بیددددددددددد؟

والا من فقط تو ایران خواستم
عمه جون این جنبه فان داشت، برادرزاده ها جدی گرفتن. عمت هم کرمو

خداییش عمه ازت شاعر خوبی درمیاد، رویش کار کن

الیشاع سه‌شنبه 30 خرداد 1402 ساعت 23:15 http://daily-elisha.blogfa.com/

امان از سایت دانشگاه امیدوارم کارِتون با موفقیت انجام بشه عمه خانم.

در مورد پِی نوشت، احتمالا کار فسقلی بوده. چون قراره وقتی که بزرگ شد، بشه پدر شما. پس به دلیل غیرتی بودن روی دختر عزیزش، اجازه ازدواج با هیچ کسی رو بهش نخواهد داد.

قربونت عمه جون، فعلا که پا در هوام
جدیدا پشیمون شده، فکر نکنم کار اون باشه

جان دو سه‌شنبه 30 خرداد 1402 ساعت 23:09 https://johndoe.blogsky.com/

عمه خانم شما انگار خیلی خیلی بی خیال و رها از عالم خاکی هستید که استادتون داره به جای شما پیگیری می کنه و به یادتون میاندازه

بعد اون بنده خدا چه طور مدیر گروه شده که از سایت مایت چیزی حالیش نیست ...

عمه عجب دوستان دست به عملی دارید ها که خودجوش دنبال بخت شما میگردن و معلوم نیست چندتومن پیاده شده تا فالگیره بهش گفته که عمه ما رو دعا کردن .. الله

نه عمه جان خستم
ببین عمه جان اطلاعات کامپیوتری ربطی به تحصیلات نداره. من یک استاد دارم پنجاه سالشه اما اگر بگی یوزر و پسوردت چیه نمیدونه. اصلا متوجه منظورت نمیشه، باید زنگ بزنه پسرش بهش بگه چی به چی هستو سایت را الان یکساله راه اندازی کردن. قبلش با پای مبارک میرفتی و کاغذ بازی میکردی، الان...برای همین خودشان هم خیلی وارد نیستند، بخصوص که سایتشان هنوز خیلی مشکل داره و ریزه کاریهای بسیاری نادیده گرفته شدهمثل این سایتهای آمادست که پر از مشکل است وبرای کمتر خرج کردن انتخاب میشن
خب عمه جون همه فالگیرها اولش زیاد نمیگیرن، معروف که شدن، جیبت را سوراخ میکنن. این ازون تازه کارها بودو اینکار برای ما جنبه فان داره، چون یک پول خیلی ناچیز و حتی گاهی رایگان و بعد فال و خنده از ته دل

گیل‌پیشی سه‌شنبه 30 خرداد 1402 ساعت 22:02 http://Www.temmuz.blogsky.com

مگه دانلود با تلاش انجام میشه بگه خب جواب نمیدم
قربون شما.

چی بگم والابرای بعضیها اعتراف سخته
خدانکنه عمه جان، زنده باشی

محمد رها سه‌شنبه 30 خرداد 1402 ساعت 19:50 http://Ikhnatoon.blogfa.com

عمه جای خنک در جمهوری اسلامی ایران نیافتم.
ظاهرا همه جا توسط ویلاسازها اشغال شده. مگر راه های صعب العبور در مرزهای آذربایجان/ترکیه/عراق و اقصی نقاط رشته کوه البرز و زاگرس که باید یک دوره خرسواری حرفه ای یاد بگیری.
شوهر هم فعلا نیست به هرکی سپردم گفت اگر قصد ازدواج داشتم تا الان رفته بودم زیر پالون.
با عرض پوزش مقدارکی سماق لازم شدی!
میدونستی برای سکونت سردترین جای زمین قابل سکونت قطب جنوب یا شمال نیست. مثل اینکه یک روستا در شمال سیبری که توسط ناسا رکورد خورده اینجاست...
https://www.tasnimnews.com/fa/news/1398/09/17/2155481/%D8%B3%D8%B1%D8%AF%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%86%D9%82%D8%B7%D9%87-%D9%85%D8%B3%DA%A9%D9%88%D9%86%DB%8C-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1
میخوای بری گلریزون کنم در اولین فرصت بفرستمت. فقط نوشته زمستونا اونجا باید گوشت خام ماهی، اسب و گوزن بخوری. ماشینتم ۲۴ ساعت بایست روشن باشه. برای دفن اموات هم زمین رو آتیش میزنن تا خاک قابل کندن بشه.
عمه ازونجایی که در حال حاضر لم دادی تکون نخور. اگر بری فسقلی دلش تنگ میشه!

عمه واقعا که
نه تنها عمت را شوهر ندادی، جای خنکی هم که یافتی به درد خالت میخوره

سلام سه‌شنبه 30 خرداد 1402 ساعت 16:03

چه خوب استاد و دانشجو شماره های هم را دارند
در زمان ما که از این خبر ها نبود
ولی امتحان پایان ترم معمولا تمام اساتید شروع می کردند مسئله حل کردن
ما هم می دانستیم سوال ها از بین آنهاست
بعضی هم چهل پنجاه تا سوال طرح می کردند
که سئوال ها بین آنه انتخاب می شد
اینهمه معادلات و ریاضیات و فیزیک و کامپیوتر خواندیم
ولی خدا وکیلی هیچ اش نه به دردم خورد و نه الان یادم مونده
از همه بدترش آمار و احتمالات بود بعد دو بار افتادن فهمیدم درس اختیاری بوده
۰۰۰۰۰
در مورد بستن بخت و از این حرفها متاسفانه خیلی از آدم‌های تحصیلکرده هم گول آنها را می خورند و پول‌های کلان هم می دهند تا بخت شون باز بشه و یا صاحب اولاد شوند
یا مثل حسن روحانی رئیس جمهور بشوند
و مردم را بد بخت کنند

عوضش شما ازون دانشجوهای باسواد قدیمین که اندازه یک دکتری سواد دارن ما هم...

........
والا من خودم اقدام نکردم، اما دوستان هرچندوقت یکبار برایم اقدام میکنند، میگن زیاد موندی

گیل‌پیشی سه‌شنبه 30 خرداد 1402 ساعت 15:24 http://Www.temmuz.blogsky.com

امان از پایان‌نامه. منم از استاد فراری بودم که نپرسه چیکار کردی.
مراحل ثبت در سایت هم واسه خودش یه دور اعصاب خردیه.
دعا و اینا که الکین. عمه‌جون ما سخت‌گیره خب، هرکسی رو نمی‌پسنده

من کلا فراریمچون ذهنم را نمیتوانم جمع کنم
اون را نگو، اصا آدم را فلج میکنه. چون غیر خودت که بلد نیستی، بقیه هم باگهای سایت را بلد نیستن، فقط یک چیزی ساختن
اوندفعه تو قسمت چت ایرانداک به طرف میگم من پایان نامه موردنظرم را گرفتم اما گزینه دانلود نداره من دانلود کنم و بیرون نت استفاده کنم. وقتی هم وارد منابع دریافت شده میشم، کلا باز نمیکنه. برگشته میگه خوب تلاش نمیکنی، خوب تلاش کنی حل میشهگفتم مرسی
ازت راضیم عمه

محمد رها سه‌شنبه 30 خرداد 1402 ساعت 14:36 http://Ikhnatoon.blogfa.com

عمه احتمالا کار بابای فسقلی هست یا اون یکی باجناق. بالاخره هرچی تعداد باجناقا کمتر باشه دعواهای تقسیم ارث کمتره.
ولی از خرافات و مسائل پشت پرده بگذریم. بایست از تهرون فرار کنی. شوهر اصفهانی میخوای؟ بگردم برات پیدا کنم. مشهدی هم بخوای در خدمتم تمام تلاشمو میکنم. قم دوست و آشنا ندارم. شیراز و تبریز هم دوستان وبلاگی هستن.
۵۰٪ اول رو حل کن و بگو کجا قصد ادامه زندگی داری بقیشو برادرزاده های همیشه در صحنه حل میکنن.

والا اصااااا بعید نیس
عمه جان هرکجا خنک باشه خوبهتازه اهل خرج باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد