آنتی هیستامین چینی:))

چند روزی بود اصلا روبراه نبودم. تا اینکه امروز رسما از رختخواب نمیتونستم بیام بیرون و صدایمم بعد سه دقیقه صحبت کلا قطع میشدرفتم دکتر گفت چیزی نیست. دوز پایین سرماخوردگی با دوز بالای حساسیت گرفتی. فقط سه مدل آنتی هیستامین و یک برگه هم آنتی بیوتیک بهم داده. من از 9 شب که قرصها را خوردم،تا الان که دوزاده و نیم شب گذشته، منتظرم غش کنم. اما هنوز آنتی هیستامینها جواب نداده و من بیدارم فکر کنم آنتی هیستامین ها هم چینی شدن دیگه

پ. ن:من آخر ساعت سه و نیم خوابیدم، شش صبح چشمام باز شد. نتیجه میگیریم غیر چینی بودن خیلی هم مزخرفه. چون ساعت خواب من اینجوری نیست اصلا

نظرات 17 + ارسال نظر
مهتاب جمعه 6 مرداد 1402 ساعت 20:49

دقیقا تا خوندم آنتی هیستامین رفتم یه دونه خوردم عطسه و آبریزش که دارم منم بی خواب و بد خواب عالمم ایشالا من ۱۲ شب بخوابم

ایشالا عمه جان

گیل‌پیشی جمعه 23 تیر 1402 ساعت 14:19 http://Www.temmuz.blogsky.com

قربونت عمه جونم. اومدی شهرمون دیگه نمیذارم برگردی

فدایت
با لگد شوتم میکنی عمه جون

محمد رها پنج‌شنبه 22 تیر 1402 ساعت 19:21 http://Ikhnatoon.blogfa.com

عمه میرفتی مطب دکتر ربولی برا طبابت. اونم تو خاطرات بامزه اسمت رو می آورد
تا یادم نرفته بگم علاوه بر چین دارو از هند و پاکستان هم میاد. کلهم از وقتی رفتیم تو کار تحریم همسایه های شرقمون فعال شدن. تا چند وقت دیگه میشه تو هنگ کنگ دفتر خرید فروش و پخش دارو زد! برخی شرکتهای دانش بنیان شایدم دانش نبیان ازین محصولات میدن بیرون. ما هم که ملت دارو و دکتریم جواب میده.
کافیه یک کیسه آرد با دو مثقال زهر عقرب قاطی کنی، بریزی تو دستگاه. تند تند قرصش کنی و بسته بندی مثلا به اسم دکتر سولوزو. چنان سودی داره که نگو
یک چیزی هم قبلا شنیدم که سوئیس دارو ازینجا و شرق ما جمع آوری میکنه برند میزنه روش و میفرسته تو افریقا. اونام با اعتماد کامل میخورن
راستی عمه من هر موقع که همراه غذا ماست یا دوغ بخورم عینهو گاو میغلتم بزور بلندم میکنن. تو که نمیخوری ازین چیزا. بعدشم ادعا داره عمه جعلی نیستی
از اونجایی که خیلی بدخوراکی و هرچیزی رو نمیخوری در کل یک آزمایش بده مواد معدنی بدنت برطبق جدول مندلیف مثل آهن، روی، سدیم، منیزیم و... سایر ویتامینهای وابسته مثل a b c d و e کم و کسری نداشته باشن
سری بعد هم آزمایش هورمونی بده.
سری آخر هم هیچی نخور خودتو تحویل عزرائیل بده

عمه جون نمیدونم ایشون کدوم درمانگاهها میرن
ما کارمون ازین حرفها گذشته کلا
عمه جون من از لبنیات فقط کشک رشته ای دوس دارم و بستنی. بقیش بو میدهعمه جعلی هم...
دادم عمه جان، تقریبا همش صفرهدکتر سه تا کیسه از هرکدوم تقویتی داده اما خب نمیتونم بخورم. معدم درد میگیره
واس چی هورمونی؟؟؟
عزرائی علی الحساب با من قهره

گیل‌پیشی پنج‌شنبه 22 تیر 1402 ساعت 13:14 http://Www.temmuz.blogsky.com

عمه بستنی خریدی، منم در نظر بگیر

رو جفت چشمام عمه جون

گیل‌پیشی پنج‌شنبه 22 تیر 1402 ساعت 00:29 http://Www.temmuz.blogsky.com

بستنی هم یه جوری انگار فرنی یخ زده ست دیگه.
خب پس حریره بادوم بخورید جای بستنی.
خلاصه عمه جون زود خوب شو

بستنی یک چیز دیگس عمه
چشم

گیل‌پیشی چهارشنبه 21 تیر 1402 ساعت 22:23 http://Www.temmuz.blogsky.com

جای بستنی رو با فرنی پر کنید

فرنی دوست ندارم عمه جون. فقط حریره بادوم

فال چهارشنبه 21 تیر 1402 ساعت 01:51

ولی دیگه خدایی، قطع شدن صدا بعد از ۳ دقیقه صحبت، جزء علایم بیماری نیستا! من در حالت عادی هم بیشتر از یکی دو دقیقه نمیتونم یه بند صحبت کنم! حلق و حنجره م با هم به فنا میرن و از شدت سرفه و خارش گلو به اشک ریزش میوفتم. اصلا یکی از دلایل کم حرف بودنم همینه اگرنه حرف برای گفتن زیاده!

نه بابا من بوده که نزدیک 4ساعت با نیمساعت استراحت بین دوتا تایم یک کله حرف زدم، اما خب بعدش مجبور شدم نشاسته بخورم تا صدام باز بشهاین برای من نشونه بیماریه ننه. حالا که گرفتگی بقدری هست که همه بدون مکث بهم میگن مادر

فال چهارشنبه 21 تیر 1402 ساعت 01:42

احتمالا دگرگونی پیدا کردی عمه. اسپرسو بخوری ۲۴ ساعت خوابت میبره ولی جدای از شوخی، آنتی هیستامینا رویاسازن. آدم خوابای خوب میبینه. البته کلاسای مجازی و شب امتحانم خواب آورای خیلی خوبی هستنا یکی از لذتبخش ترین خوابای عمرم که هیچوقت یادم نمیره، ۱۵ دقیقه ی وسط کلاس تخصصیمون بود. با یه استادی که فوق العاده جدی هم بود.
نصف داروهایی که ما مصرف میکنیم دارونما هستن ولی اثر میکنن اصلا به مقدار پودر داخل کپسول بستگی نداره، قدرت دارو به کیفیتشه. بعضی از داروهای ضد حساسیت، ۰/۰۵ درصدشونم (پنج هزارم یک میلی گرمشون) ظرف نیم ساعت، یه بخش از سیستم عصبی رو تعطیل میکنه.
خودت فکر میکنی وزن دودی که موقع شیشه کشیدن از طریق ریه جذب بدن میشه چند گرمه؟ که تا چند ساعت بعدش طرف خوابش نمیبره یا توهم داره؟ پس به وزن و حجم دارو نیست.

نه بابا قطعش کردم خوابم درست شد. سه باریکه خوردم وضع همون بود، اما از شبی که قطع کردم خواب شبم برگشت و روزها دیگه شش و هشت نمیزدم

گیل‌پیشی سه‌شنبه 20 تیر 1402 ساعت 20:48 http://Www.temmuz.blogsky.com

چرا عمه جون‌. خودتون رو با میوه جات تقویت کنید.

میکنم عزیزم اما خب بستنی ها باز کار را خراب میکنن

گیل‌پیشی دوشنبه 19 تیر 1402 ساعت 14:09 http://Www.temmuz.blogsky.com

سلام عمه جونم. امروز حالتون چطوره؟ بهترید؟

سلام عزیزم
خدا را شکر. نوچ

جان دو دوشنبه 19 تیر 1402 ساعت 04:05 https://johndoe.blogsky.com/

عمه ولی انصافا من چشمت نزدم ها من تو اون کامنت فقط گفتم چرا بعد این همه سوتی زنده اید به دید چشم زدن نبوده، حالا چه می دونم لابد یکی اومده اون کامنت رو خونده و چشم زده، اصلا کار اونی بوده که لایک زده چشمش اینقدری شور بوده که هم مریض کرده هم داروهارو بی اثر

خدا خیرت بده، نمیدونی چقدر کامنتت باحال بود و من خندیدم

قره بالا یکشنبه 18 تیر 1402 ساعت 23:40 http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

عمه همون هیدروکسی زین واسه خوابوندن کافیه
چینی شدن انگار

والا من را نخوابوند عمه. فقط یک روز عین منگ ها داشتم و اصلا مغزم کار نمیکرد
باور کن چینی هستند.

سلام یکشنبه 18 تیر 1402 ساعت 21:44

عمه خانم
عیال من آنروز صبح می گفت تمام استخوان هایم درد می کند
نفسم تنگ است انگار به سختی نفس می کشم
گفتم پاشو بریم درمانگاه قبل اینکه کامل بیفتی
رفتیم درمانگاه هر کس که می آمد می رفت زیر سرم‌
انگار ویروس جدیدی پیدا شده

خدا سلامتی بهشون بده.
خدا را شکر هنوز اونقدر حاد نشدم. فقط صدا ندارم، عطسه بهش اضافه شدهو یکمرتبه حالت خفگی پیدا میکنم.

گیل‌پیشی یکشنبه 18 تیر 1402 ساعت 14:59 http://Www.temmuz.blogsky.com

عجب. این سرترالین ها هم اثر نمیکنن، همچنان آدم استرس داره

یک کلیپ دیدم تو نت، دختره کپسول را باز کرد تویش در حد یک اپسیلون ماده بود. بقیش خالی بود. حالا چقدر راست بود نمیدونم. اما با اخبار وضعیت دارو، هیچ بعید نیست، واقعا اون ماده اصلی داخلش نباشه

الیشاع یکشنبه 18 تیر 1402 ساعت 14:45 http://daily-elisha.blogfa.com/

امیدوارم حالتون زودتر خوب بشه عمه خانم
از آنتی هیستامین‌ها، شخصا از لوراتادین راضی هستم به شرط اینکه دو قرص باهم میل بشه.
هیدروکسی‌زین هم خوبه اما خواب و گیجی ۲۴ ساعته میاره.
استراحت کنین و مراقب خودتون باشین

قربونت عمه جان
اتفاقا سیتریزین و لوراتادین و هیدروکسی زین داده و یک ورق آنتی بیوتیک که اسمش الان از خاطرم رفت. بمن گفت هرچی دادم را جستجو تو نت نکن فقط بخور. خوردم اما نتیجش خواب افتضاح و یکروز منگی کامل بود.

لیمو یکشنبه 18 تیر 1402 ساعت 11:18 https://lemonn.blogsky.com

سرماخوردگی توی تابستون دیگه بد از بدتره. زود خوب شی

فدایت ننه

قره بالا یکشنبه 18 تیر 1402 ساعت 10:26 http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

عمه چه آنتی هیستامینی خوردی؟
چندتا نسل دارن، یه نسل از سد خونی مغزی همه رد میشن، یه نسل برای بعضی ها خواب آوره واسه بعضی ها نه، یه نسل دیگه هم کلا خواب آور نیست ولی من با همونا هم خوابم میگیره
تو این مورد اصلا بهت نرفتم عمه

والا عمه سیتریزین، لوراتادین، هیدروکسی زین
قدیم عمه میخوردم غش میکردم، جدید لامصب جواب نمیده
اصلااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد