کادوهای خود را آماده و ارسال کنید. با تشکر.

من یک مرداد ماهیم. چون امسال نیت تولد گرفتن ندارم، به همه گفتم نقدی حساب کنند تا خودم برای خودم خریدکنم. مونده بود آبجی کوچیکه

امشب بردمش یک کتاب فروشی جدید که یک طبقه لوازم التحریراست و یک طبقه اش کتاب!

انقدر سر لوازم التحریر شیطنت کردیم و خندیدیم که خدا میدونه. من دونه دونه ماگها را برمیداشتم و میگفتم کادو تولدم، آبجی کوچیکه میزاشت سرجایش و من را دعوا میکرداخ مداد نوکی که نگم براتون. چقدر هم گرون شده، آشغالتربن مدلها که من هرگز نگاهش هم نمیکردم زیر250تومن نبودخدایی مارک فابرکستل( حال ندارم انگلیسیش را بنویسم)صدتومن یک مدادش شده بود. من چقدر از الکی این مدادهام را مصرف کردمیک مداداستدلرو یک پاک کن و یک دونه تراش 150 برام اب خوردتازه میخواستم یکدونه تراش فلزی شکل اون قدیمی ها که داشتیم بچگی ها بردارم قیمتش ناقابل سیصدتومن بودگفتم من غلط کنم یاد قدیم کنمتازه مداد رنگی همون مارک با یک جعبه مقوایی یک میلیون و دویست قیمتش بود. از اونجایی که کلکسیون مداد رنگی دارم، گفتم برم ببینم اگر چیزی دارم حراج بزنم یکم پول بیاد دستموالا یک میلیون پای مدادرنگی!!! مگه پول علف خرسه

بعد رفتیم طبقه بالا تو قفسه کتاب، من هرچی دلم خواست جمع کردم، خواهرجان گفت بزار ببینیم با قبمت کمتر میشه نتی خرید؟ که درنهایت معلوم شد اصلا و ابدا با قیمت پست کمتر در نمیاد، درنتیجه بهتره کاملاااا متمدنانه پول بدیم و بخریم. به این ترتیب کادو تولد از آبجی کوچیکه هم وصول شد

خواهرم معتقده من را باید ببرن تو قسمت وصول بدهی بانکمیگه تا قرون آخر را از حلق بدهکار در میاریبی تربیتها قدر جواهری مثل من را نمیدونن که استخدامم کنند. 

............ 

خواهرها و برادرها هرچی نتی بخرن، آدرس خونه ما را میدن. انقدر با پستچی محلمون رفیق شدم که زنگ در را میزنه میگه اقدس الملوکیان، در را بزن میزارم دم در، هروقت حال داشتی بیا بردارمردم از عاشقانه هاشون مینویسن، ما هم از پستچیمون

................. 

در نهایت بگم من عاشق کادو گرفتنم اما اهل کادو دادن نیستمخواستید کادو بدین تعارف نکنید. 

نظرات 16 + ارسال نظر
محمد رها دوشنبه 2 مرداد 1402 ساعت 00:10 http://Ikhnatoon.blogfa.com

عمه اگر سخاوت به خرج بدیم یا لارج بازی دربیاریم رابطه خونیمون میره زیر سوال. بالاخره پول دوستی و پولپرستی رو از عمه ارث بردیم.
تازه عمه جان فکر کنم تو برادرزاده هات از همه جلوترم. اگر قرار باشه شب تو کارتن میخوابم ولی پول مهمانخانه یا هتل نمیدم! اگر به خودم باشه (بدون خانواده) با نون خشک و مقداری آب شکم رو سیر میکنم. مسیرها رو پیاده میرم پول به اسنپ نمیدم. فقط بازیهایی که مجانی باشن نصب میکنم. پول بالا فیل شکن نمیدم.
حالا اینوسط خدا میزنه پس کلم یک بسته اینترنت میخرم اونم بلند مدت!

عمه جون خداییش این مورد را از من نبردی، من خیلی هم سخاوتمندم
کدوم ماست بندیه بگه ماست من ترشه عمه جانعمه جان به ارواح عمه های مغفورت من پول مسافرخونه میدم دیگه حالا هتل نرم
ولی تو غذا سختگیر نیستممثلا همین بزقورمه کرمان هس، من عاشقشموالا پول عمو فیلویم نمیدم، مگه پول علف خرسهاما خو پول نتو میده چون لازمه

مهربانو یکشنبه 1 مرداد 1402 ساعت 16:56 http://baranbahari52.blogsky.com/

تولدت مبارک عزززیز دلم
پر از کادو و اتفاقای خوب خوب باشی

قربونت برم عزیزدلم

محمد رها شنبه 31 تیر 1402 ساعت 22:11 http://Ikhnatoon.blogfa.com

عمه پاسخ سفیدت خیلی دندان شکن بود

جواب داده بودم عمه جان، اما نمیدونم چرا پاک شده بودمن هرگز سفید تایید نمیکنم عمه جان. نمیدونم چرا اینطور شد. گفتی، رفتم دیدم و گفتم اااا، بعد دوباره جواب دادم. ببخشید خلاصه

ماهش شنبه 31 تیر 1402 ساعت 19:11 http://badeyedel.blogsky.com

تولدت مبارک عمه جان خوش انرژی
همیشه شاد باشی
مرسی که ما رو شاد می کنی

فدایت عمه جان
تو نیز عمه جان
قربانتتت

لیمو شنبه 31 تیر 1402 ساعت 13:42 https://lemonn.blogsky.com/

تولدت پیشاپیش مبارک عمه جان

قربونت عمه جون

محمد رها جمعه 30 تیر 1402 ساعت 09:08 http://Ikhnatoon.blogfa.com

۱. هر موقع آب سربالا رفت کادو از برادرزاده میرسه دست عمه.
۲. بیا پیمانکار وصول مطالبات ما شو. برخی ازین مشترکها بدهی گاز رو نمیدن مگر با متوسل شدن به روال غیرعادی برنامه
۳. برا امتحان پستچی یک نامه بنویس و بفرست برا خدا مثل اون داستان که تهش زنه گفت خدایا درخواست ۱۰۰ دلارم رو جواب دادی ولی کارمندان دزد اداره پست ۴ دلار و ۲۰ سنت رو از روش برداشته بودن.

همتون خسیسین عمه غیر دوسه تاتون عمه جان
اگر پول میدین بیام عمه وگرنه که بی مایه فطیراست
عمه جان من از این شانسها ندارمیک چیزی هم ازم میگیرن که نمیدن

فال جمعه 30 تیر 1402 ساعت 04:10

من برم یه هفته بعد از مرداد بیام
اگه مثل دخترای مردم به جای لوازم التحریر به لوازم آرایشی علاقه داشتیم الان داشتیم عاشقانه هامونو با اکبر سیبیل مینوشتیم
آخرشم میریم سر یه کاری که بهمون اجازه ی برداشتن سیبیلم ندن. با این وضعیت، بهمون زنم نمیدن، اونوقت تا ابد عزب میمونیم
ولی من اگه بخوام کادوی تولد بدم، آویز و انگشتر نقره میدم. نه مثل طلا میفروشنش نه مثل استیل راحت بذل و بخشش میکنن. تا آخر عمر، بیخ ریش صاحابش میمونه!

خدا شاهده شیرخشکهات را حلال نمیکنم
والا بخدا
کارم نمیدن خو
انگشتر ندوست عمه

Khatoon پنج‌شنبه 29 تیر 1402 ساعت 21:46 https://memories-engineer.blogsky.com/

تولدت مبارک
کادو چی دوست داری

قربونت
هرچه از دوست رسد نیکوسچون مامانم میگن بزور از کسی چیزی نگیر

سلام پنج‌شنبه 29 تیر 1402 ساعت 18:34

مبارک باشد
اما مرداد ماهی ها خصوصیات ویژه دارند

ممنونم
خانمهای مرداد ماهی، ماهن

جان دو پنج‌شنبه 29 تیر 1402 ساعت 18:03 https://johndoe.blogsky.com/

تولدتون پیشاپیش مبارک عمه خانم و همیشه دلتون شاد باشه (به روایتی همیشه 18 ساله )

اون طور که از دل کامنت ها برمیاد انگار بدون درخواست شماره کارت، کامنت دادن ارزشی ندارن

پ. ن: چند وقت پیش برای یادداشت نگاری یه سری مسائل چون حس و حال نداشتم برم بیرون به اهل خانه گفتم سرراهتون یه دفتر برام بگیرید و خلاصه دفتره اون قدر شیک و پیک بود از خیر سر مصرفش گذشتم و الان یه گوشه گذاشتم خاک بخوره بهتره تا رنگ خودکار و مداد

مرسی عمه جونخوبه یادت مونده عمت همیشه 18سالشه
هعیییی هیچکسی کادو ندادکه
اره خدایی بعضیهاش انقدر خوشگله اصلا نمیشه دست بهش زد

الیشاع پنج‌شنبه 29 تیر 1402 ساعت 16:20 http://daily-elisha.blogfa.com/

تولدتون پیشاپیش مبارک باشه عمه خانم
امیدوارم ۱۲۰ سال با شادی و سلامتی در کنار عزیزانتون به خوبی و با دلی خوش زندگی کنین

ممنونم عمه جان
ممنون بابت آرزوی خوبت و متقابلا من هم برایت همین ارزو را دارم عمه جان
این کادوهای مجازی هم بدرد عمت نمیخوره عمه جان، دست در جیب مبارک بفرمایید

گیل‌پیشی پنج‌شنبه 29 تیر 1402 ساعت 12:11 http://Www.temmuz.blogsky.com

عمه می‌گم چرا انقدر دوستت دارم. پس شمام مثل من مردادماهی هستی.
عمه جون پیشاپیش تولدت مبارک.برای حضورتون خوشحالم

مردادی چو مردادی ببیند خوشش آید
تولد تو هم پیشاپیش مبارک عزیزدل عمه

امیر حسام پنج‌شنبه 29 تیر 1402 ساعت 06:52

سلام؛ من بیش از نیمی از دوران تحصیل را با مداد نوکی گذراندم.

سلام
من همیشه بین مداد و مدادنوکی بودمولی کلا خریدشان را دوست دارم

مامان فرشته ها پنج‌شنبه 29 تیر 1402 ساعت 06:06 http://mamanmalmal.blogfa.com

وای چه عمه وقت شناسی سربرج دنیا اومدی تولدت مبارک همه برادزاده ها باشه فکر کنم رکورد بیشترین برادرزاده رو داریدمن و همسر ودخترا رفتنمون به نوشت افزار همانا بیرون اومدنمون با کرام الکاتبین هست
عمه شهرتون خیلی گرونه یا من قیمتا رو نمیدونم بزار امروز برم ببینم اگه قیمتها همینه نوشت افزار دخترا رو یواشکی بفروشم بزنم به زخمیهی عمه دلمون خوش به همین مداد و تراشا خوش بود اونم سربه فلک کشید
ادرس بده یه دونه مداد نوکی با کله تک شاخ که میتونم واسه ات بفرستم اما عمه یادت باشه رسم اینه عمه کادو بده خیلی کم پیش میاد برادزاده به عمه کادو بده ها

نه عمه یکم از سر برج رد شده بدنیا اومدم، اما هنوز پول تو جیب همه هستباید برم تو گینس ثبتش کنم عمه جون، حقوقش را بگیرم
عمه جون قدیم منم میرفتم نوشت افزار در نمیومدم اما با قیمتهای جدید مجبورم زود بیام بیرون
برو عمه جون قیمت کن، من ببینم اونجا قیمتها بهتره سفارش بدمبعد عمه تک شاخش صورتی باشه لطفا
عمه جون این رسم و رسوم ها را بریز دور. عمت دست بگیر داره، دست بده نداره اصولا

سمیرا پنج‌شنبه 29 تیر 1402 ساعت 03:38

تولدت مبارک عمه جانم از الان تا مرداد

فدایت عمه جونم

قره بالا پنج‌شنبه 29 تیر 1402 ساعت 03:05 http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

تولدت مبارک مرداد ماهی جان

عمه منم عین خودت عاشق کادو گرفتنم

فدایت عمه جون
واقعا کهحداقل روبالشتی خرسی کادو بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد