25تومنی کبودم.

کف دست چپم اون پایینش نزدیک مچ را نمیدونم کجا کوبوندم که به قاعده یک سکه 25تومنی کبود شده و دردناکه. کافیه بهش اشاره بشه تا فغان من بره بالا. غروبی حواسم نبود و کوبوندم روی میز که نعره ها زدم و اناالحق گویان، بر سر خود کوفتم که ننه بیچاره شدندیتو همین راستا رفتم شخم زنی وبلاگهای تلگرامی  مردم که دیدم هعییییی دل غافل اینم زندگیه؟؟؟ هیچی افسردگی حاد گرفتم و به 25تومنی کبودم نظری افکندم و گفتم خوبه حداقل تو را دارم و فعلا با 25تومتی کبودم خوشم. 
این نوشته صرفا برای این بود که اینجا تارعنکبوت نبنده، وگرنه ارزش دیگه ای نداره
نظرات 12 + ارسال نظر
لیمو یکشنبه 29 مرداد 1402 ساعت 09:18 https://lemonn.blogsky.com/

عمه من سلطان کبودیهای بی دلیلم و بی اطلاعم. ممکنه حتی بخاطرش اعدامم کنن.

جان دو جمعه 27 مرداد 1402 ساعت 19:17 https://johndoe.blogsky.com/

عمه سکه 25 تومنی از کجا کردی؟ من که خیلی وقته اصلا رنگ و روی سکه رو ندیدم و یادم رفته چی بودن و چی شدن ...

والا عمه جون نمیدونم از کجا اومدهاما خدا را شکر رو به بهبوده

الیشاع جمعه 27 مرداد 1402 ساعت 13:43 http://daily-elisha.blogfa.com/

من جستجو کردم ببینم سکه ۲۵ تومنی چقدره. دیدم چه کسب و کار پُرسودی با این سکه راه افتاده دونه‌ای ۵۰۰ هزار تومان تا چند میلیون تومان به عنوان عتیقه به فروش میره ...

رفتم سکه‌های نسبتا قدیمی‌ام رو نگاه کردم؛ از ۵۰ تومانی و ۱۰۰ تومانی گرفته تا ۵۰۰ تومانی داخلش بود. ولی دریغ از یک سکه ۲۵ تومانی اینم از شانس من.

من فکر کنم دوتا دارم عمه جون، میگم ادرس مطمئن که پولم را نمیخورن سراغ داری بگو برم بفروشم، یکم دستم باز بشه

محمد رها جمعه 27 مرداد 1402 ساعت 13:20 http://Ikhnatoon.blogfa.com

عمه نمیدونم چطور شد خوندم کبودی و نوشتم تاول. بنظرت دکتر لازمم یا از بچگی همینجوری بوده؟
این دفعه اگر بگی به ماها نرفتی و به خالم گیر بدی، پرچمی درست میکنم و مثل کاوه آهنگر با لشکری از برادرزاده های جعلی به کاخت حمله ور میشم!

عمه جون چون خودت جواب را دادی دیگه من تکرار مکررات نمیکنمفقط حمله کنید عمه جون که من خودم فریدونم

رضوان جمعه 27 مرداد 1402 ساعت 10:43 http://nachagh.blogsky.com

کبود شدن دست همراه با درد؟مراقب زیبایی های دستان خود باشید

چشم بانوجان

سلام جمعه 27 مرداد 1402 ساعت 09:51

سکه ۲۵ تومنی دو جور بود
یکی تقلید شده از سکه دو فرانکی فرانسه دور زرد و وسط سفید
برای تلفن زدن راه دور در فرانسه حرف نشد
یکی جورش هم به اندازه ی دو ریالی زمان رژیم سابق
حالا کبودی ایش به کدوم اندازه هست ؟

همون مدل فرانسش هست مال من

فال جمعه 27 مرداد 1402 ساعت 03:25

دامن شلواریه رو دوختی یا نه؟

سلامتی شما مهم نی خو، شلواره مهمتره
جالبه ها! یه وقتایی یه جاهایی از بدن اونقدر محکم به در و دیوار کوبیده میشه که کبود میشه، ولی ما حواسمون نبوده! برا من کبودی زانو زیاد پیش میاد اونم به خاطر سوار و پیاده شدن از در تاکسی هستش. اگه کچل بودم احتمالا کبودی سرمم معلوم میشد. اونم به خاطر سوار و پیاده شدن تاکسی هست کلا نمیدونم چرا نمیتونم مثل آدم سوار ماشین بشم!

ها دوختم ننه. خیلی هم خوشگل شد. از این مدلها که جدیدا مد شده جای پای 7نفر تو پاچه شلواره
اون تاکسی ها را، برای منم نصف کلم قلمبه قلمبه زده بالا، بس که میخوره به در

محمد رها جمعه 27 مرداد 1402 ساعت 02:50 http://Ikhnatoon.blogfa.com

عمه اگر عمو بودی و کف دست راستت تاول زده بود در مواقع تنهایی میرفتی سراغ دست چپ.
ابعاد ۲۵ تومونی و ۵۰ تومنی اندازه ۲
تومنی خدابیامرز بود. ۲ ریالی و ۵ ریالی هم لابد یادته. با این دوتا آخری تلفن سکه ای کار میکرد. بعدها شد تلفن کارتی و بعدشم موبایل ازین نوکیا خرکارها که روش بازی snake بود اومد تو دست ملت. حالا هم که تاچ، اپل و آیفون اومده که بدرد بازی بازی نوه من میخوره تا بخواد نون شب بشه.
به من پیرمرد بگن حرف بزن میگم بچگیامون میرفتیم تو صف نفت با بشکه یا ۲۰ لیتری. بعدش صف کپسول گاز اونم ایران گاز یا پرسی گاز. یک وقتایی تو صف نونوایی همون ۲ تومنی تو دستمون عرق می کرد باهاش نون سنگک داغ میخریدیم. یک وقتایی هم سکه های ۵ تومنی رو طبق یک شایعه رایج له میکردیم ببینیم داخل طلا هست یا نه؟
بعدها که اوضاع اقتصادی مملکت پیشرفت کرد و نسل یک ریالی، دو ریالی و ۵ ریالی و حتی یک تومنی رو به انقراض گذاشت، بزرگترها اسکناس ۱۰ تومنی و ۲۰ تومنی و گاها ۵۰ تومنی و به ندرت ۱۰۰ تومنی دست ما بچه ها بعنوان عیدی میدادن.
این اواخر نوجوونی (از ۷۰ تا ۷۴) که دبیرستان میرفتم هر وقت بسته اسکناس حاوی ۲۰۰ تومنی از مادرمون یا ۵۰۰ تومنی از پدرمون میدیدیم حقوقش رو گرفته بود. اون زمانها که کارت بانکی و عابر بانک رایج نشده بود. الانم که همراه بانک اومده و عابر بانک خُردترین پولی که میده بیرون یک تراول ۵۰ تومنی هست!
بیت کوین چی چی هست عمه جان؟ باهاش کوکو سیب زمینی درست میکنن یا شعر و رو تفت میدن!!!
عمه جان از طرف من تاولت رو ببوس اولا میترسم اونم مثل ذهن من تار عنکبوت ببنده ثانیا میگن دست چپ به قلب نزدیکه ثالثا میگفتن پول چرک کف دسته رابعا رو خودت اضاف کن خامسا رو بده جوونترها اضاف کنن!!!
فعلا همینا دیگه

تاول چیه ننه، کبود شده
تو صف نفت و... نرفتم عمه جان. کلا بمن رسید گاز کشیده بودن
ما اصلا حقوق ننه و آقامون را ندیدیم بدونیم اسکناسش چند تومنه
منم نمیدونم بیت کوین چی چی هه؟
عمه ننه کبودیه، تاول چیه اخه؟ بعدم ماچ نداره، کتک دارهرابع و خامس و سادس را میسپرم دست برو بچ پرکنند

گیل‌پیشی جمعه 27 مرداد 1402 ساعت 00:27 http://Www.temmuz.blogsky.com

سلام عمه جونم، بیشتر مراقب خودت باش
مثل کانال تلگرامی من، یاس ازش می‌باره. شرمنده

سلام قشنگم، رو چشم
نه بابا اونجا خوبه، خوش میگذره، بی تعارف

الیشاع جمعه 27 مرداد 1402 ساعت 00:07 http://daily-elisha.blogfa.com/

یادم نیست سکه ۲۵ تومنی چقدر بود، ولی امیدوارم کبودی خوب بشه عمه خانم.

افسردگی چرا، مگه وبلاگ‌ها چطور بودن؟

ممنونم عمه جان
ولی احتمالا استفاده نمیکردی
هعییی عمه بزار این دهن بسته بمونه

قره بالا پنج‌شنبه 26 مرداد 1402 ساعت 23:04 http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

یخ بذار عمه جون
ولی کاش یه عکس ساده بگیرید ازش

چشم عمه جان
عکس را ولش کن، خوب میشه

سمیرا پنج‌شنبه 26 مرداد 1402 ساعت 22:59

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد