شاید برای شما هم اتفاق بیفتد.

یکبار اسنپ گرفتم، زد راننده رسید، راننده پیام داد الان میام. حالا من هرچی نگاه میکردم، ماشینی به کار نبودقرار بود یک پراید سفید باشه، یکدونه سبز بود. دیگه به پلاکش نگاه نکردم و رد سفر زدم و بعد هم هرچی تلفنم زنگ زد رد تماس زدم. دوباره گرفتم، اینبار راننده زنگ زد خانم من رسیدم کجایی؟؟؟ من هرچی چشم چرخوندم، ندیدم تا اینکه 7کیلومتر دورتر یک نقطه سیاهی شکل ماشین دیدم. گفتم شما کجایید؟ ادرس که گفت فهمیدم همون نقطس، گفتم اومدم. روم نشد بپرسم، ادرسی که من را داره نشون میده با چیزی که بتو نشون میده فرق داره که تو 7کیلومتر از من دورتر ایستادی؟؟؟؟ گذشت و با خیال راحت که ادرس خونه را زدم نشستم که وسطهای راه آقاهه گفت خانم اینجا پیاده میشی؟؟؟ عین برق گرفته هاگفتم نخیر، فلان جا. زیرلب غر زد که اگر میدونستم اونجاست که قبول نمیکردم و... ما هم بروی مبارک نیاوردیم. چون مبلغ کمی نبودکه پرداخت کرده بودم. بعدم من اگر حال پیاده روی تو این خرماپزون داشتم که ماشین نمیگرفتم. خلاصه من دوباره ادرس را زبونی گفتم و رفتیم. بهش میگم کوچه روبرو باید بری، میپیچه بغل دستشیعنی کارد میزدی خونم در نمیومد. آخر سر دستم را بردم جلو میگم آقا اون کوچه روبرویی، اون سمت خیابون. باز پیچیده اونطرف خیابون، سه تا کوچه پایینتر میگه اینجا بود؟؟؟ گفتم نه آقا برو تا بهت بگم. یعنی تا من را برسونه، قبلش بخدا رسوندم. از همینجا اعلام میکنم اسنپ، سر جد ننه و همه اقوامت، آدرس میفرستم درست بده دست رانندت. من اگر اعصاب داشتم خب راه خودم را کج میکردم و خودم به منزل رجعت میکردم و ماشینهای داغون و بدون کولر تو را نمیخواستم.

.................. 

راستی احیانا کسی از دوستان میدونه چرا داروهای تیروئید از لیست بیمه خارج شده؟؟؟ داروخانه های تحت قرارداد بیمه ما میگن تحت پوشش نیست. میخواستم بدونم آیا جنبه زیبایی پیدا کرده که از پوشش خارج شده؟؟؟ 

نظرات 16 + ارسال نظر
Pariiish یکشنبه 12 شهریور 1402 ساعت 12:56 http://Magicgirl.blogsky.com

راستش منم هیچ موقع ببینم پلاک یا مدل ماشین یکی نیست سوار نمیشم و کنسل میکنم ولی دو سه بار از شدت خستگی دیدی آدم مستاصل میشه و مغزش فرمون نمیده؟ یارو گفته پلاکمو عوض کردم هنوز تو برنامه عوض نشده منم عین یک خر گوش مخملی قبول کردم و سوار شدم.البته مسیر خیلی کوتاه و خیابون اصلی رو.بعدا رسیدم خونه کلی خودمو دعوا کردم که این چه کاری بود

من جتی از خستگی غش بکنمم، اینکار را نمیکنم عمه جان، چون کار یکدفعس

لیمو سه‌شنبه 7 شهریور 1402 ساعت 13:37 https://lemonn.blogsky.com/

دقت کردین که همیشه برای مسیرهای کوتاه ماشینهای خوب و اینا میاد اما امان از مسیرهای بلند. اینم شانس ماست.

والا عمه جون شانس من هر دو مدلش داغان میاد

فال سه‌شنبه 7 شهریور 1402 ساعت 03:58

من مشتری پر و پا قرص اسنپم و تقریبا هر روز استفاده میکنم. خیلی کم مشکلی پیش میاد. بیشتر مشکلاتی که گفتید، ناشی از اختلالات اینترنته که روی عملکرد اسنپ اثر میذاره. حواستون باشه که با وی پی ان روشن، وارد اسنپ نشید.

ننه عمه با وی پی ان که اصلا بالا نمیاد
آخه تو یک هفته تقریبا 5بار این اتفاق بیفته جای شک و شبهه است

Lunacy یکشنبه 5 شهریور 1402 ساعت 12:13 https://lunacy.blogsky.com/

چقدر راننده گیج بود، اعصاب آدم بهم می ریزن این طور آدم‌ها

والا بوخودا

bahar جمعه 3 شهریور 1402 ساعت 07:35 http://man0baharam.blogsky.com

اکر قراره بیمه عمرو خارج کنه و بعدم که میگن به سن ما بیمه بازنشستگی درکار نییست چرا باید پول بیمه بدیم؟
این خوبه راننده های اسنپ قبل ازینکه برسن میزنن به مبدا رسیدیم که معطل نشنبعد میری یه ۰۵ دقیقه تو برق افتاب منتظر میمونی تا برسن
البته بخاطر اینه که خیلیا معطلشون میکنن ولی درست نیست اینکارا

چی بگم والا
میتونن کنسل بزنن. والا حالا 3دقیقه جلوتر میزنه رسید مشکل نیست. اونکه 5فرسخ دورتر می ایسته...

قره بالا پنج‌شنبه 2 شهریور 1402 ساعت 01:52 http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

بعضیا خیلی رو مخن


والا بیمه داره همه دارو ها رو خارج میکنه
نمیدونم چه مرگشونه
مردم این همه پول میدن واسه چی؟

خیلی متاسفانه
منم نمیدونم. پس فلسفه بیمه چیه؟ اگر قراره پول دارو را خودم بدم، چرا پول بیمه باید پرداخت کنم؟

مامان یک فرشته چهارشنبه 1 شهریور 1402 ساعت 23:17 http://Parvazeyekfereshte.blogsky.com

روند بیمه داره به این سمت میره که داروهای ساده وکم قیمت از بیمه خارج بشن و به جاش داروهای بیماری های صعب العلاج به طور کامل تحت پوشش بیمه قرار بگیرن.کاری که کشورهای پیشرفته انجام میدن.البته اگر اینجا درست و اصولی بتونن اجرا کنن

عمه جان اگر درست اجرا کنند حرفی نیست اما مشکل این است که....

Pariiish چهارشنبه 1 شهریور 1402 ساعت 22:15 http://Magicgirl.blogsky.com

سلام عمه جان.فکر میکنم یه اختلال سرتاسری دوباره توی اینترنت به وجود اومده.چون منم دیروز دیرم شده بود و باید میرفتم جایی، لوکیشن منو کجا نشون میداد؟ جاده ساوه.هرچقدر برنامه رو بستم دوباره باز کردم هیچ اثری نداشت که نداشت.به زور دستی وارد کردم و بعد از اینکه راننده اول بعد از ۵ دیقه انتظار کنسل کرد، راننده دومم اسمش مرد بود ولی خانم اومد منتهی انقدر دیرم شده بود گفتم به جهنممم بذار هرچی میشه بشه آخرم یه ربع دیر رسیدم

سلام عزیزم
ببخشید اما خااااااک تو سرشون. آخه این چه وضعشه
اگر این اتفاق که سوار یک ماشین دیگه شدی را برای مامانم میگفتی، هیچی دیگه سیاه و کبود بودیدیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدنه

الیشاع چهارشنبه 1 شهریور 1402 ساعت 13:07

علت خارج شدن داروهای تیروئید از بیمه رو نمی‌دونم، اما قبلا شنیده بودم بعضیا از لووتیروکسین به جای قرص لاغری استفاده می‌کنن

جالب بود، نشنیده بودم. اما خب متخصص داخلی مثلا نوشته بود توی نسخه

الیشاع چهارشنبه 1 شهریور 1402 ساعت 13:04 http://daily-elisha.blogfa.com/

اسنپ آدرس رو درست می‌فرسته، بعضی راننده‌هاش ظاهرا کار با سیستمش رو بلد نیستن

اون ماشین‌هایی رو که با مشخصات تو برنامه همخوانی نداره، سوار نشین اصلا. راننده موظفه با همون ماشینی که ثبت نام کرده، مسافر جا به جا کنه.

اون ماشین که دور ایستاده بود، من بودم از همون دور بهش اشاره میکردم که بیاد نزدیک جایی که هستم. برای مقصد هم کافیه از همون نقشه کمک بگیره یا گوگل مپ یا هر برنامه دیگه‌ای تا مسیرش رو قشنگ براش ترسیم کنه و حالا کافیه با ماشینش همون مسیری رو که ترسیم شده، بره.

من بودم دو ستاره بیشتر نمی‌دادم، چون کسی که کار با سیستم بلد نیست نباید مسافر معطل کنه.

خیلی بی تربیتن.
توصیه خوبی بود، حتما انجامش میدم.
والا اشاره فایده نداشت. باید باز لغو میکردم، اشتباه کردم که انجام ندادم.
خیلی بی تربیته

رضوان چهارشنبه 1 شهریور 1402 ساعت 08:21 http://nachagh.blogsky.com

خوب رفتار کردید خدمت اسنپی رسیدید.رفتارش خلاف نقررات شون بوده.حالادارو لازم دارید بفرمایید از اینجا بخرم بفرستم.

ممنونم بانوجان
قربان محبتتانفقط برایم سوال بود چرا جزو بیمه نیست؟

گیل‌پیشی سه‌شنبه 31 مرداد 1402 ساعت 23:51 http://Www.temmuz.blogsky.com

امان از این مملکت که هیچ چی سرجاش نیست.

واقعا امان

بلوط سه‌شنبه 31 مرداد 1402 ساعت 22:28 http://Qazalkhan.blogsky.com

عمه در مورد پارت آخرِ این پست ، یاد یه قسمت از "در حاشیه " افتادم
مهران مدیری میخواست کلیه ی مریض رو جراحی زیبایی کنه توکشو بده بالا

سلام سه‌شنبه 31 مرداد 1402 ساعت 21:00

با سلام
من معمولا از نرم افزار بلد استفاده می کنم
وقتی خودم تنهام خیلی راحت و بدون درد سر می روم
ولی اگه همسر همراهم باشد
همه لش می گه داری اشتباهی می روی
اینحا کجاس آشنا نیست
واسا بپرسیم
دارو ها یکی یکی از زیر پوشش داره خارج می شود معلوم نیست این پول بیمه که تقریبا پانصد شش صد هزار تومن کم می شه باج سبیل کی است

درود بر شما
خب من ماشین نداشتم که، پیاده بودم. نشان از بلد بهتره. چون بلد یکوقتها قفل میکنه یا مسیر را دور سر میچرخونه، نشان خوشبختانه تا الان این معضلات را نداشته.
اگر قراره خارج بشه، پس پول بیمه گرفتن بی معناترین کار استخصوصا که تعرفه ها با هزینه ویزیت و دارو همخوانی واقعا نداره

ماهش سه‌شنبه 31 مرداد 1402 ساعت 20:14 http://badeyedel.blogsky.com

من یه بار تاکسی اینترنتی گرفتم آقاهه می خواست سیکار بکشه قبلشم داشت تخمه می خورد گفت بکشم؟ گفتم ولش کن اشکال نداره بکشید ولی خیلی بد بو سیگارش فکر کنم قیافه ام یه جوری شد و دید خودش خاموش کرد گفت بعضی مسافرا میگن اشکال نداره بعد میرن از امتیازمون کم می کنند رو این حساب بهتره کشم

من اجازه نمیدم، چون نفس کم میارم، بعد خفش میکنم

پریسا سه‌شنبه 31 مرداد 1402 ساعت 17:04 http://sepidarsabz.blogsky.com

اسنپ اوایل حداقل تو شیراز خیلی خوب بود همه چیزش ولی الآن واقعا اعصاب خورد کن شده و خیلی هم گرون

آره روز به روز دریغ از دیروزداره میشه متاسفانه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد