در تمام زندگیم هر خلافی کردم، اصلا تویش شامل هر و کر با همکلاسی آقا نبوده . به لطف انتخاب واحد و کدهای گیج کنندش، این یک خلافم انجام دادم تا خیالم راحت باشه تپه قهوه ای نکرده، تو زندگیم باقی نگذاشتم.

..........................................

رفتم موهام را به کوتاهترین شکل ممکن درآوردم تا جایی که خانم آرایشگر بالای ده بار پرسید مطمینی این را میخوای؟ و جواب یک بله بود. اومدم خونه فسقلی با عصبانیت هرچه تمامتر فرمودن ُ همین فردا میری و موهایت را دخترونه میکنی ُ این چیه؟ من دوست ندارم

...........................................

هر کی میتونه استرسش را کنترل کنه یا اصلا نداره ُ خدا بهش دوبله نه فوبله لطف کرده و من از همین تریبون اعلام میکنم ُ خوشبحالتتتتتتت

.......................................................................

یا به بچه نداشتم اجازه درس خوندن نمیدم و میفرستم هنری یاد بگیره که در آن بهترین باشه و فوبله پول دربیاره و اگر پسر بود میفرستمش فنی بشه که اگر هم خواست بره خیالم از شغلش راحت باشه یا اگر درس خوند با چشم باز انتخاب کنه و هر رشته ای نره  وگرنه بعنوان ننش انقدر بهش با کفگیر ملاقه میزنم که صدای خر بده


نظرات 10 + ارسال نظر
لیمو یکشنبه 9 مهر 1402 ساعت 10:04 https://lemonn.blogsky.com/

من هم از کامنت پایین تریبون میگم خوشبحالشششش

واقعا

قره بالا پنج‌شنبه 30 شهریور 1402 ساعت 23:31 http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

عمه این بابای در به درش رو پیدا کن
من میام تو کتک زدنش کمکت میکنم

عمه من نیافتم، شما بگردید شاید پیدا شد

khatoon پنج‌شنبه 30 شهریور 1402 ساعت 20:06 https://memories-engineer.blogsky.com/

اگه بچه ت ذاتا بی هنر باشه چه باید بکنه

عمه جون ادم از تلاش و پشتکارش به جایی میرسه، استعداد اونقدرها هم راهگشا نیست.

فال پنج‌شنبه 30 شهریور 1402 ساعت 11:29

به نظرم یه هفت تیر بخر، بچه فقط با تهدید اسلحه روی شقیقه ادب میشه
هرو کر با آقایون مجرد نه تنها ایرادی نداره بلکه با نیت قربه الی اله خیلیم خوبه و ایشالا که مبارک بشه
حالا اون دوتار مو رو که استرس نتونسته بود از کله ت جدا کنه، خودت بِکَّن بنداز دور.
استرس خیلی خوبه، کل موهای زائد سر رو رفع میکنه، رشد موهای زیبای جاهای دیگه رو زیاد میکنه. انقد پشت سر استرس بد نگو. قدردان باش.

فکر خوبیهالبته از قدیم ننه دمپایی ابری همیشه جواب بوده
:عالی بود

ماهش پنج‌شنبه 30 شهریور 1402 ساعت 10:57 http://badeyedel.blogsky.com

تو که شوخ طبع و طناز بودی!؟
چطور این قدر سخت می گیری؟!

دیگه یکوقتها از دستم در میره ننه

الیشاع پنج‌شنبه 30 شهریور 1402 ساعت 08:44 http://daily-elisha.blogfa.com/

موهای کوتاه مبارک.
درس خوندن هم خوبه، به شرط اینکه از ابتدا هدفمند باشه. یعنی فرد زمینه مورد علاقه‌اش رو بدونه و تلاش کنه در اون زمینه وارد دانشگاه بشه و به عنوان دانشجوی تاپ فارغ التحصیل بشه. در غیر این صورت، بهتره افراد برن به دنبال حرفه‌ی دیگه‌ای که بتونن همه هوش و علاقه‌شون رو به پیشرفت در اون اختصاص بدن.

مرسی عمه جون
باهات موافقم عمه جان. اما قبول کن نصف اعصاب و مو و پوست تو درس میره

ماهش چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 20:28 http://badeyedel.blogsky.com

داری اشتباه می کنی عمه!
چون خودت ناکام شدی و به آرزوهات نرسیدی داری میگی بچه م برسه!
اون بچه چه گناهی کرده آزاد بزارش هر کار دوست داره بکنه زندگی خودشه خوب!؟

حالا بچه اصلا نیست ما داریم سرش بحث می کنیم

عمه چون نیست و چون شاید هرگز نباشه، من بعنوان ننش مجازم هرچی دلم میخواد را برایش بخوام و نخواستش با دمپایی ابری خیس بزنم تو دهنش که بخوادمگه اینکه فادرش گرین کارت داشته باشه، ننش را ببره اونور آب، اونوقت کمتر بهش سخت میگیرم

سمیرا چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 18:29

از نظر من اینها استثنائات هستن به نظرم بیشتر دلال آثار هنری پول پارو میکنه، نه هنرمند واقعی. البته از ارزش هنر و هنرمند کم نمیکنه این قضیه، ان شاءالله بابای نی نی و خود نی نی رو بزودی و به خوبی بدست بیاری عزیزم

چی بگم عمه جون
ایشالا اگر میاد آدم حسابیش بیاد، دیگه حال و حوصله ندارم

سمیرا چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 15:17

از نظر من در پول درآوردن فاکتورهای زیادی دخیلن که خیلی میتونه ربط به رشته نداشته باشه، اگه از بعد دینی نگاه کنیم رزاق خداست و خودش گفته به هر کی بخوام زیاد و کم میدم و حکمت خودمه. اگه از بعد مادیگرایانه بخواییم نگاه کنیم اگه نخواد مثلا کارهای خلاف مثل رانت، زیرمیزی، پارتی بازی،... و خیلی خلاف هایی که توی مشاغل حتی عرف هستن رو انجام بده که در پولدار شدن خیلی دخیلن، و صرفا با هنرش به خواستش برسه باید سی سالی حداقل صرف اون هنر بکنه به غیر از استعداد و علاقه که قطعا باید داشته باشه، یعنی هنر حمایت میخواد. میتونی تبدیل به هنرمند پول دربیارش بکنی به نظر من، اگه مثلا حداقل تا پنجاه سالگیش همه جانبه حمایتش کنی و خودش هم تمام تلاششو بکنه و یه مقداری هم خوش شانس باشه. حالا اگه از فاکتورهای دیگه استفاده کنه و کلا شانس پشتش باشه که برای عده اندکی پیش میاد، بحث دیگه ایه نی نی آینده و خودتون برقرار و موفق باشید ان شاءالله

ننه فعلا بابای نی نی در کار نیست، تا خودش
بعد اگرچه حق با تو هست، اما من دختری را دیدم که با اتکا به استعدادش و دوره هایی که دیده و حمایت خانواده الان با 17سال سن ماهی دست کم 30 تا 40میلیون درآمدشه از همونجا مصمم شدم بیخود بچه نداشتم را تو دانشگاه کور و کچل نکنم

سمیرا چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 10:44

عمه جان هنر هم بگیرنگیر داره، تضمینی نداره پول خوبی ازش دربیاد، بعد بچه اگه دیپلم نداشته باشه خیلی بیشتر کم میاره، حتی تحصیلات آکادمیک تا لیسانس هم به نظرم ضروریه

ننه عمه دیپلم را که غلط میگیره نکنهبعد تو هنر هم میگردم ببینم کدوم شاخه پول ازش درمیاد، وگرنه خب میدونم که همه رشته های هنری پولساز نیستن ننه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد