عمه گیج الدوله

امروز آزمون داشتم. علیرغم اینکه دوهفته زندگی را تعطیل کردم و فقط خوندم اما... 

بزارید از صبحش بگم که اسنپ گیر نمیومد و بالاخره به چه مصیبتی یافت شد. آقا ما دانشگاه زده بودیم، نگو رفته بود مترو نزدیک دانشگاه. یک آقای پیرمرد بانمکی هم بود که وقتی رسید دم مترو، گفت جا را مطمئنی؟ گفتم نه من دانشگاه زدم. من که بلد نبودم، اونم مثل من. خلاصه صدبار تعارف کردم مابه التفاوت را بگه تا بدم، کلی سر بسرم گذاشت و خندید و مبلغ اندکی هم گرفت. آخرم گفت چرا آزمون میدی؟ گفتم باید مدرک زبان داشته باشم. بهم گفت برای دخترا تا کلاس ششم بسهمنم خندیدم و خداحافظی کردم.

رسیدم به محل ازمون دچار دست بیقرار شدم. سه بار که کارت ملی انداختم، مردم دولا شدن بهم دادنبعد تو سالن یکبار آب معدنی تو دستم من نمیدونم چطوری شوت شد رفت تو شکم آقای مراقبدفعه بعد 3میلیمتر با عینک پشت سری فاصله داشتدفعه آخری هم درش شوت شد خورد تو سر نفر جلویییعنی آبرو برای من نموند. خلاصش که عمتون اینروزها یک حس بی حسی داره. زده تو کار دست بیقرار و گیجی، تهش به کجا برسه خدا داند و بس. 

نظرات 10 + ارسال نظر
bahar پنج‌شنبه 6 مهر 1402 ساعت 09:30 http://man0baharam.blogsky.com

عمممنه جون رفته بودی ازمون یا تیراندازی میکردی

بیشتر تیر زدم عمه جون تا کار دیگه

بلوط سه‌شنبه 4 مهر 1402 ساعت 17:24 http://Qazalkhan.blogsky.com

جزوه ی چاپی نداره
من خودم یکی نوشته بودم که دادمش به همکلاسیم عمه جان شرمنده شدم
آره دوره هاش مجازیه

میدونستم عمه، جزوه خودت را می خواستم.
دشمنت شرمنده بچمقربون محبتت

بلوط سه‌شنبه 4 مهر 1402 ساعت 11:35 http://Qazalkhan.blogsky.com

عمه من دوره ی دکتر دشتی رو شرکت کردم خیلی خوب بود ولی باید نکاتی که میگه رو خوب بخونی
الانم انگار داره دوره جدیدش شروع میشه ، یک ماهه است به آزمون بعدی میرسی قطعا
فقط باید خیلی خوب به چیز هایی که سر کلاس میگه مسلط باشی و نوت برداری

من تقریبا ۱۰ روز وقت گذاشتم جزوه هایی که نوشته بودم و لغات رو خوب خوندم شدم ۵۶

البته یک پیشنهاد دیگع دارم آزمون زبان دانشگاه تهران خیلی استاندارد تر از ام اس آرتیه ولی گرونه ۴۵۰ تومنه

عمه جزوه هاش را داری بمن بدی؟ دوره هاش مجازیه؟

بلوط سه‌شنبه 4 مهر 1402 ساعت 00:27 http://Qazalkhan.blogsky.com

عمه اگر MSRT دادی ... که دردش رو من دو ماه پیش کشیدم
امیدوارم موفق باشی عمه جون
من انقد گیج میزدم که از آزمون اومدم بیرون یادم نمیومد کیفمو کجا تحویل دادم

آره همون بود عمه
اگر قبول شدی بوگو چی خوندی بخونم برای بار بعدی امید به این ندارم
منم چون یقین داشتم یادم نمیمونه دادم محل نگه داری وسطی با این حال هی بعد آزمون میگفتم نکنه اشتباه ایستادم تو صف تازه کیف من انگار پاره آجر توش بود خیلی سنگین بود آقاهه گفت خانم تو کیفت چیه انقدر سنگینه

قره بالا دوشنبه 3 مهر 1402 ساعت 00:39 http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

ان شاء الله که نتیجه ش عالی باشه

عمه یکم یاواش تر تو رو خدا


منم با راننده موافقم
تا سوم هم بسه حتی

انشاالله عمه اما...
نمیشه

الیشاع شنبه 1 مهر 1402 ساعت 23:26 http://daily-elisha.blogfa.com/

با این اوصاف، به نظرم لازمه یه ندیمه استخدام کنین که کارت ملی‌تون رو از روی زمین برداره، درب آب معدنی براتون باز کنه، صندلی امتحان رو براتون مرتب کنه، درب تاکسی رو براتون باز کنه و ببنده و مابقی کارها رو هم انجام بده تا دیگه این مسائل پیش نیاد.

امیدوارم نتیجه امتحانتون عالی بشه

عمه جان اگر خرجش را شما برادرزاده ها قبول می کنید، ایده عالی هست
قربونت

جان دو شنبه 1 مهر 1402 ساعت 20:54 https://johndoe.blogsky.com/

عمه فکر کنم قبلا رو این گفته بودم اما باز هم لازمه ذکر کنم با این توصیفات ادم به شک می افته چه طور تا الان زنده اید یا احیانا چند نفر رو طی سوتی ها به مبدا برگردوندید
مواظب خودتون باشید

عمه جون شک خوبیه
زنده موندن وجود خدا را اثبات میکنه عمه

ماهش شنبه 1 مهر 1402 ساعت 10:00 http://badeyedel.blogsky.com

عمه مگه دفعه اولته امتحان میدی!؟
به دستت بگو آروم باو

عمه جون من صدبار دیگه هم امتحان بدم باز یک گلی می کارم

گیل‌پیشی جمعه 31 شهریور 1402 ساعت 23:45

عمه جون میگفتی برات آرزوهای خوب می‌کردیم خب.
ایشالا بهترین نتیجه رو می‌گیری.
از استرس بوده. عمه استرست به من رفته

قربونت عمه جونخواستم آبروداری کنمالانم اگر ماجراس دست بیقرارم نبود عمهذنمیگفتم آبروتون نره
والا بخدا که استرستم بخودم رفته عمه

سمیرا جمعه 31 شهریور 1402 ساعت 23:25

عمه عزیزم گیجیت هم جذابه

قربونت برم عمه، تو عشقی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد