از یک آنلاین شاپ حدود یکماه پیش پس اندازم را دادم و بجای این چندسال که برای مامانم کادو نخریدم، یک سرویس قابلمه اندازه وسع خودم خریدم. قرار بود که تحویلش یک هفته ای یا 15روزه باشه. اما شد یکماه و نیومد!!! دوسه بارم پیام گذاشتم عذرخواهی کرد برای تاخیر و الان که دیدم دوباره تبلیغ گذاشته که ستهای جدید آوردیم و... داغ کردم و زیر همون پست هرچی ته دلم بود بهش گفتماونم الان بجایش تو دایرکت وویس داده. عایا طبیعیه که من استرس دارم و وویس را باز نمیکنم؟ یکی بیاد گوش بده، اگر فحش داده جوابش را بده. من استرس گرفتم. 

نظرات 9 + ارسال نظر
مامان فرشته ها چهارشنبه 19 مهر 1402 ساعت 16:35 http://mamanmalmal.blogfa.com

عمه اون ویس گوش ندادن من پس به خودت رفته عمه خدا وکیلی یه چیز خوب بگو که ببینم کدوم ژن خوبم بهت رفته
من چندبار خرید کردم بدک نبود اخرین بار از ایتا خرید کردم برام فرستادن اما خوب کلی غر زدم واخرش هم مثل خودت گفت بابا میرم یه کم گرونتر میخرم حضوری بهتر از حرص خوردنه
حالا من خرید حضوری که میکنم هم کلی تا با خریدم کنار بیام خودمو زجرکش میکردم کلا مازوخیسم نوین جهش یافته دارم

عمه همین که اهل خریدی بخودم رفتیلوازم التحریر دوس داریخانمی و مهربون و همه چیز تمام همش بخودم رفتی بازم بگم
من از ایتا خرید ندشاتم یکبار از ترب خرید داشتم انقدر دیر فرستاد که یادم رفته بود کلا
نه اون ننمه که با خریدای من کنار نمیاد من عاشق خریدم کلا

نگار دوشنبه 17 مهر 1402 ساعت 21:06

همه تو کامنتها بهتون پیشنهاد دادن که ویس را گوش بدید ببینید طرف چی گفته و شما هم سر سختانه جواب دادید ولش کنید.قربون صدقه ام رفته.هدف چیه..یا باید پیگیر باشید و به هدفتون برسید یا کلا بیخیال قضیه بشید.شما فعلا خنثی هستید.میاد حتما قابلمه ها نگران نباشید.

عزیزم کامنتها را فکر کنم فقط یا دوتای اول را خوندی یا درست نخوندی عمه جون. نوشتم تو وویس فقط قربون صدقه رفت و قول پیگیری داد و در نهایت باز هیچی به هیچی و هرچی من برایش کامنت گذاشتم، پیام گذاشتم. کامنتهام را پاک کرد و پیامهام را باز هم نمیکنه.

khatoon دوشنبه 17 مهر 1402 ساعت 14:27 https://memories-engineer.blogsky.com/

چه حوصله ای داری
من بودم باز میکردم و بعدشم اگه بی منطق حرف زده باشه میشستم و پهنش میکردم یارو رو

والا صدتا عشقم و عزیزم به ناف من بست اما دریغ از قابلمه!!! تو پیجش هم هربار مینویسم قابلمه من را ندادی نظرم را پاک میکنه میاد دایرکت میگه شمارت چند بود؟ باز میره که رفته باشه

سلام دوشنبه 17 مهر 1402 ساعت 11:46

به نظر من زنگ بزن بگو از این جدید ها می خواهم
باقی مانده ی پول را موقع تحویل می دهم
ناراحت نشو ویس را باز کن
معذرت خواهی هست

تلفن نداره خب!!!
بعدم برای سفارش پول را اول کار میگیره. بی تربیت فقط سر میگردونه. من تقریبا 80درصد خریدهام همیشه نتی بوده. حالا میترسم یک هل پوچ بخرم پولم خورده بشه.

گیل‌پیشی یکشنبه 16 مهر 1402 ساعت 21:38 http://Www.temmuz.blogsky.com

عمه کاش حداقل تو استرس و خجالتی بودن به من نمی‌رفتید.
نگران نباشید، میرسه دستتون.

فعلاکه عمه جون مسخره کرده

قره بالا یکشنبه 16 مهر 1402 ساعت 19:33 http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

عمه هنوز باز نکردی وویس رو؟
کاملا درکت میکنم
منم از اینام که وقتی جواب کسی رو میدم بعدش استرس میگیرم که الان قراره چی بگه
ان شاء الله که میگه پولت رو پس میدم

باز کردم ننه، اما جز عشقم و گلم و پیگیری میکنم که رفته که رفته هیچ خبری نیست

ماهش یکشنبه 16 مهر 1402 ساعت 09:36 http://badeyedel.blogsky.com

وا عمه!؟
مرگ یه بار شیونم یه بار!؟
گوش کن خودتو خلاص کن دیگه!؟

عمه من یک خر درون دارم، فعلا حرف گوش نمیده.

سمیرا یکشنبه 16 مهر 1402 ساعت 02:03

اونا پررو پررو قابلمه هارو نفرستادن عمه جونم، شما استرس داری؟ من اعصابم خط خطی شد وای به حال شما البته اگه پولو هم ضرر کردید لااقل غصه شو نخور عمه جونم، فدای سرت ولی ان شاءالله فقط بدقول بودن و بزودی میفرستن

عمه جون من برای یک تلفن زدن ساده هم استرس دارمهنوز هم وویس را باز نکردم. اصلا اعصابش را ندارم.میدونی یک چیزی وقتی از زمانش بگذره دیگه لذتی ندارهایشالا که برسه بالاخره

گیل‌پیشی یکشنبه 16 مهر 1402 ساعت 00:52 http://Www.temmuz.blogsky.com

عمه استرس رو رها کن، ویس رو باز کن.
منم دچار استرس شدم، بگید چی گفته

وویس را ول کن عمه جان، بعد یکماه وویس میده خیلی رو داره، یا پولم را بده یا قابلمم را
با استرس میخسبیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد