ممنونم از مهری که نسبت به من دارید.

بابت محبت و راهنمایی های همه شما عزیزانم ممنونم و شرمنده روی ماه همتون هستم اگر حتی ذره ای نگرانتون کردم. فعلا زندگی را رها کردم و رفتم سراغ تراپی تا بتونم با روحیه ادامه بدم. یک آدم ضعیف نه به درد خودش میخوره و نه به درد بقیه. تو این میان هم مثل همیشه کم خرابکاری نکردم.

عمری بود، حسی بود و توانستم مثل همیشه میگم تا با هم بخندیم. اگر تایید نکردم نظرات را و پاسخی به بزرگواری خودتان که همیشه همراه من بوده،ندادم. ببخشید و اجازه بدین هر دو پست را به شکل ثبت موقت دربیارم تا این صفحه همونجور به شکل یک عمه نیمه خرابکار باقی بمونه و شما هم انرژی منفی ازش نگیرید. دوستتون دارم و برای همه شما عزیزانم آرزوی بهترین ها و خیر و خوشی دارم. 

نظرات 4 + ارسال نظر
سمیرا جمعه 26 آبان 1402 ساعت 02:14

عمه جونم تو عزیزترین و تک ترین عمه بلاگ اسکای هستی عزیزدلم

قربونت برم عزیزدلم

قره بالا پنج‌شنبه 25 آبان 1402 ساعت 23:19 http://Www.eccedentesiast33.blogsky.Com

عمه جانم زودی خوب شو و بیا پیشمون
ما همه چشم به راهیم
مواظب خودت باش

عمه جون من خدافظی نکردم، هستم اما...
قربون محبتت

گیل‌پیشی پنج‌شنبه 25 آبان 1402 ساعت 21:13

عمه مهربونم مراقب خودت باش. شاد باشی یا ناراحت در کنارت هستیم.
با یه انرژی عالی برگرد

قربونت برم عزیزم

ماهش پنج‌شنبه 25 آبان 1402 ساعت 18:22 https://badeyedel.blogsky.com/

خدا رو شکر خوبی!
آمین همچنین

قربونت برم عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد