عمه جوگیر معتاد چایی

رفتم کانال مردم را دیدم که روزی هرچقدر پست دلشون میخواد میزارن اونم دو خطی. دیگه از دست رفتمخلاصش اومدم بگم یک جوری معتاد چایی هستم که یک قوری چایی برای مهمون دم کردم تا مهمون بیاد تا قطره آخرش را خوردمبعد مجبور شدم دوباره کتری را آب کنم و بزارم برای چایی

پ.ن: به مضرات چایی زیاد آگاهم اما خب من معتادمچاییم تلخ میخورم مگراینکه یکی عاشقم باشه و برام شکلات ۹۰درصد به بالا آورده باشه که...( تو پرانتز بگم اگر بکوقت من را دیدین و خواستین ناپرهیزی کنید ِ مارک آید.ین ابدا نخرید که حتی ۹۰درصدش با شکلات معمولیش فرق ندارهاولا مارک مر.داس بعد گیر نیومد فر.مند را مجبورم بخورم. خارجی هم خریدین که خدا خیرتون بده و بمالتون برکت بده

نظرات 9 + ارسال نظر
bahar سه‌شنبه 28 آذر 1402 ساعت 09:59 http://man0baharam.blogsky.com

لطفا بگو دو بسته بیارن عمه جون

حتما عزیزم

لیمو دوشنبه 27 آذر 1402 ساعت 12:42

میشه منم بیام شکلاتاتون رو با هم بخوریم؟

متاسفم عمه جون
عمت دوتا خصلت افتضاح داره. سرخوراکی های دوست داشتنیش خواهرمادر نمیشناسهبعد هم بسیار انحصار طلبه

سلام یکشنبه 26 آذر 1402 ساعت 16:29

من یک لیوان چای صبح می خورم
ظهر هم یک لیوان
شب در مسجد بندرت چای می خورم
البته در لیوان چای گل محمدی می اندازم
شام هم نمی خورم یک لیوان شیر با یک قاشق چایخوری عسل همراه با گل محمدی هم سهم شبانه ی من هست
چای زیاد بی‌خوابی می آورد

من توی قوری هل میندازم با عطر هل چایی بی نظیره
شام هم نمیخورم.چون اصولا ناهار که میخورم دیگه بعدش سیرم
نه بابا روی من جواب نمیده .من فقط کافیه کشک بخورم یعنی دراز به دراز افتادم

پری یکشنبه 26 آذر 1402 ساعت 16:13

چای خیلی هم خوبه من روزی چند تا قوری تنهایی می خورم.البته قوری رو یک رنگ درست می کنم اونم با چای ایرانی.ولی چای با کشمش مویز خوبه.قهوه یا شکلات.
انصافا شکلاتهای ایرانی فقط شیرینی قهوه ای شده هستن.کاکائو ندارن.خودت کاکائو خشک بخر شکر رو قوام بیار مثل مربا درست کن از شکلاتهای ایرانی وحتی لیندت ومرسی خوشمزه ترن.
قهوه خوب هم بخوری وخوب درستش کنی هم خوشت میاد.مثل قهوه یزدی ها در روز عاشورا.

چایی عالیه
چای ایرانی دوست ندارم چون رنگ نداره و صبرلازم برای اینکه دم بکشه را هم من ندارم
من شکلات تلخ دوست دارم. این روش را باش کر خیلی کم امتحان میکنم حتما.
من عاشق بوی قهوه ام .اما نمیتونم بخورم چون خوردنش برایم مساوی سردردهای بیچاره کنندست.

الیشاع یکشنبه 26 آذر 1402 ساعت 11:23 http://daily-elisha.blogfa.com/

خوبیِ اون وبلاگ‌نویس‌ها اینه که دوخطی‌ها رو برای دل خودشون می‌نویسن یجورایی مثل توییتر (ایکس) شده وبلاگشون.

به عنوان یک قهوه‌دوست و چای‌ندوست، می‌تونم بگم اعتیاد به چای رو درک می‌کنم ولی چای با شکلات، زیاد همخوانی نداره به نظرم

دل‌شاد و سلامت باشین عمه خانم

اره واقعا. دوست داشتنیه اما من هنوز سنتیم و اینجا را دوست دارم.
من عاشق بوی قهوه ام اما نمیتونم بخورم چون بخورم بعدش یکروز کامل از زور سردرد رو به قبله ام
چرا بابا یکبار امتحان کن وقتی شکلات گوشه لپت داره آب میشه چایی بخوری عالیه
قربونت عمه جانهمچنین عزیزم

ماهش یکشنبه 26 آذر 1402 ساعت 11:07 http://badeyedel.blogsky.com

نانی مثل اسنیکرز و مارسه
هیس مثل کیت کت
شکلات تخته ای هم داره هم تلخ، هم شیری، هم توت فرنگی
شونیزم خوبه، یه مدل داره شکل تخته ای هست ولی وقتی باز می کنی دونه دونه است در وسطش هم طعم داره، شیری، فندق، قهوه و تلخ

عمه جون من فقط اون دو مدل اول را دوست دارم اونم بعد مرداس.بقیش را تست کردم با ذایقه من نمیخونه

ماهش یکشنبه 26 آذر 1402 ساعت 09:01 http://badeyedel.blogsky.com

عمه جان منم گاهی میلم به چای زیاد میشه
شکلات شیرین عسلم خوبه مثل خارجی هاست

بخودم رفتی عمه
کدوم مدلش عمه جان؟

archer یکشنبه 26 آذر 1402 ساعت 00:29 http://mnevesht.blogsky.com

سلام معتاد جان. فردا زنگ میزنم بیان ببرنت کمپ ترکت بدن. حالا قبلش برات یه نود و شیش درصد میخرم .اگه تونستی بخوری نمیبرمت کمپ

تو برام بخر، بعد ببین کی را میبرن کمپ

سمیرا شنبه 25 آذر 1402 ساعت 20:39

عالی بود عمه جان خدا دلتو شاد کنه خودتو حسابی چای بندی «بر وزن آب بندی» کردی قبل اومدن مهمون عزیزم توصیه هات در مورد خرید شکلات نود درصد هم خیلی بامزه بود

فدااا
من هرچقدرم چایی بندی کنم کمه
بالاخره من یک شکلات خور حرفه ای هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد