من قطب الاقطابم:))

جدیدا به درجه ای از عرفان رسیدم که وقتی مغزم خسته میشه، بی توجه بزمان و مکان ده دقیقه به خواب میروم. امروز رفتم کتابخونه، بعد از چندساعت غور در کتابها، یکمرتبه به خواب ده دقیقه ای رفتم. اونم در حالیکه  روی کتاب بحالت قوز افتاده بودم. روز قبلش هم این اتفاق افتاد و با افتادن کتاب از دستم روی میز، چون تکیه داده بودم و کتاب تو هوا توی دستم بود، اتفاق افتاد. کم کم دارم قطب الاقطاب میشم. بسوی من بشتابید. 

پ. ن: رضوان بانوی عزیزم ممنونم از محبت شما و دوستانی که فرمودید. عزیزدل بودید، عزیزترشدید.از راهنماییتون هم ممنونم. بروی چشم، حتما پیگیری میکنم. 


نظرات 13 + ارسال نظر
الیشاع یکشنبه 3 دی 1402 ساعت 19:58 http://daily-elisha.blogfa.com/

این خوابِ غیرمنتظره واقعا می‌چسبه
راستی، قطب الاقطاب یعنی چی؟ قطبِ قطب‌ها؟

نه همیشه ننه
آره ننه و یعنی آخرین درجه در عرفان

لیمو شنبه 2 دی 1402 ساعت 10:35

سلااام عمه جون. یلدا پساپس مبارک امیدوارم یه زمستون خوشگل و پر برکت رو بگذرونی. ممنون از کامنت خوشگلت و ببخشید که تاییدش نکردم آخه یه ایراد املایی داشت که تبدیل به واژه عجیب غریبی شده بود و مطمینا بعد از ثبتش ماجرا داشتیم.

سلام عمه.یلدا تا ده روزه چون چله بزرگه ننه.پس یلدات مبارک ننه
فعلا که زمستون ما برف نداره ننه
منم و غلط املاییم مادر خوب کردی تایید نکردی

محمد رها جمعه 1 دی 1402 ساعت 08:58 http://Ikhnatoon.blogfa.com

عمه آدرس ساقیت رو بده نیازش دارم
منم اگه شبا خوب نخوابم روزا میرم تو چرت.
البته برای شخص خودم چربی خون هم مزید بر علت گیجی میشه.

ساقی فقط خودم
نه بابا شبها دیر میخوابم اما کیفیتش فول اچ دی هست
رفتم آزمایش بدم این را چک کنم دکتره گیجتر از من تو صفحه کپی دفترچه دستور آزمایش را نوشته بود. باید دوباره برم پیشش برایم دوباره آزمایش بنویسه

یلدا مبارک عمه جون

یلدای تو هم مبارک عزیزدل عمه

سمیرا پنج‌شنبه 30 آذر 1402 ساعت 21:53

عمه جاااانم شب یلداتون مبارک عزیزدلم صد سال رو سر سلسله مون باشی عزیزترین

قربونت برم ننه، یلدای تو هم مبارک
عمر شادیهات به درازی شب یلدا عزیزم
قربونت برم ننه

یه عمه دیگه پنج‌شنبه 30 آذر 1402 ساعت 21:30

ارده و شیره برا صبحانه میل کنید مفید برا رفع این حالت

بروی چشم آبجی عمه

سمیرا پنج‌شنبه 30 آذر 1402 ساعت 18:07

عززززززیزدلم، من به قطب بودن راضیم عمه جونم زیر سایه عمه قطب الاقطابمون صد و بیست سال باشیم ان شاءالله

فدااااتتت ننه
بالاخره بعد من جانشین لازمه، شاید یکهو عروج کنم، سلسله آشفته نشن

ماهش پنج‌شنبه 30 آذر 1402 ساعت 16:17 https://badeyedel.blogsky.com/

عمه خوش به حالت این قدر راحت می خوابی من که خیلی بدخوابم

عمه اصلا اینهمه خوابیدن خوب نیست. ادم باید به اندازه بخوابه

گیل‌پیشی پنج‌شنبه 30 آذر 1402 ساعت 14:27

عمه شاید فشار یا قند خونت میافته. با خودت مویز و مواد مغذی بردار.
به خودت کم استرس بده عمه. مثل من نباش.

نه بابا عمه جون هیچکدوم نیست. این بخاطر تنبلیه یک عمره که حالا حال نداره
دست خودم نیست ناخودآگاهه

سلام پنج‌شنبه 30 آذر 1402 ساعت 14:22

با این حساب من هم به همان درجه از عرفان رسیده ام‌
پای برنامه های بی سر و ته سریال های تلویزیون وطنی کله ام مثل معتادها بالا و پایین می رود
اگه سریال اخیر که پنجشنبه و جمعه از کانال ۳ پخش می شود را ندیده ای ببین سریال خوبی هست
یک فیلم هم اخیرا دیدم به اسم خانه ی پدری
اون هم خوب بود


همون که رشید بازی میکنه؟
میگیرمش ببینم، ممنونم

سمیرا پنج‌شنبه 30 آذر 1402 ساعت 07:33

چون خسته ای خوابت می بره، ان شاءالله کمبود خوابت رو برطرف کن عزیزم، بعضی جاها مثل کتابخونه در کل مشکلی نیست ولی هر جایی این اتفاق برات نیفته طبیعیه که من از به درجه قطب رسیدن انقدر خوشحال شدم ممنونم عزیزم

فدایت ننه
بعد من قطب الاقطابی ننه، این را تو وصیت نومچم نوشتمقربونتتتتت ننه

گیل‌پیشی چهارشنبه 29 آذر 1402 ساعت 21:13

عمه جونم به من رفتی
فقط خواب من ده دقیقه نیست. کلا دوست دارم بخوابم.

عمه جونم من میل به خوابیدنم سرجاشه. این مدل خودآگاه نیست، مثل صفحه کامپیوتر که بعد چند دقیقه که استفاده نمیکنی میره روی حالت استندبای و صفحه خاموش میشه، منم ناخودآگاه یکمرتبه خاموش میشم.

سمیرا چهارشنبه 29 آذر 1402 ساعت 20:24

چه افتخاری بیشتر از همنشینی با قطب الاقطاب که توی این وبلاگ برای ما میسر شده الحمدالله ولی عزیزم، مراقب باش که هر جایی خوابت نبره، مثلا سوار تاکسی یا بی آر تی...

فدای محبتت ننه، تو را به همینخاطر به منصب قطب منصوب میکنم. دخترم اصلا خودآگاه نیست یکمرتبه مغزم برای خودش میگه بای بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد