آبروی عمه اقدس، تنبان... شد.

بفرمان دکترم، رژیم سفت و سختی با حذف همه قندهای طبیعی و مصنوعی گرفتم. امشب با خواهر و فسقلی بیرون بودیم، بعد فسقلی عاشق بستنیه. رفتیم یک کافه که ظاهرا تو همه کشور یک شعبه داره. حالا از کجا فهمیدم؟ از اونجا که یک رفیق دارم عاشق چسی اومدن. همیشه میخواست بگه کافه رفته، اسم اینجا را میاورد. منم که همیشه خدا فقط یکجا بستنیش یا هرچیزی میاره خوش مزه باشه، اسمش هرچی بود، بودهمیشه مدعی بودم ما نداریم و امشب کاشف شد داریمداشتم میگفتم. اهان اینم بگم من شیر بهم نمیسازه، کلا از برنامه غذاییم حذفه. ماستها جدیدا بنظرم بو میدن پس اونم حذفه. کشک بخورم، درجا نمیخوابم غش میکنم، پس اونم حذفهبستنی هم که محروم شدمکلا کلسیم ندارماره برای همین از میلک شیک کلا خوشم نمیاد. بعد مادر و پسر میلک سفارش دادن و بنده با شعار یک شب که هزارشب نمیشه بستنیتا فسقلی بستنی من را دید میلکش را حواله بنده کرد و کاسه بستنی از دست رفتاونوسط داشتم بخواهرم میگفتم شما مادر و پسر رژیم من را نصف کردید، خواهرم گفت نصف چیه؟ پاره کردیم. یکمرتبه فسقلی وسط کافه داد زد آره ما اقدس را پاره کردیممن که اصلا آب شدم. چون کافه شلوغ بودبعد بهشون گفتم تو تمام مناطق شهر شما آبرو برای من نذاشتید. میرم تهران مناطق دوازده گانه داره هرسمتی آبروم را بردید، میرم منطقه بعدیش تا یکمدت ناشناس بمونم. 

آه راستی تهشم بگم، اینها که هرکجای کشور شعبه میزنند مفت بدرد نمیخورن و کیفیت نداره و پول دور ریختنه. چون اینجا میلک شیکش شبیه بستنی بود که یک ساعت از یخچال بیرون مونده و آب شده تنها چیزی که نبود میلک شیک

نظرات 8 + ارسال نظر
لیمو سه‌شنبه 3 بهمن 1402 ساعت 08:21

من کلا لبنیات دوست ندارم. فقط ماست اونهم خیلی خیلی کم با بعضی غذاها

ماست بو میده عمه .البته قدیم بو نمیدادها ولی...

گیل‌پیشی جمعه 29 دی 1402 ساعت 23:36 http://Www.temmuz.blogsky.com

نوش جان عمه جون. بیخیال رژیم

نمیشه ننه

ماهش پنج‌شنبه 28 دی 1402 ساعت 08:42 http://badeyedel.blogsky.com

آخی باباش نیست؟! نگفته بودی یا من نخونده بودم
پس تو باباشی

عمه توضیح یکسری چیزها عین تف سربالاست، اینم حکایتش همونه
من باباش نیستم که، اون بابای آینده منه

فال چهارشنبه 27 دی 1402 ساعت 20:13

کلا با فسقلی بیرون نرو عمه
چه میدونه خب بچه

نمیشه که، پایه ثابت کوچه رفتن منه
والا

ماهش چهارشنبه 27 دی 1402 ساعت 13:00 http://badeyedel.blogsky.com

منم یه حس هایی کرده بودم اما فکر می کردم از دماغ خودمه

فسقلی شکمو خیلی تحویلش می گیریدا
کافه و رستوران فقط مال مشهد خوبه

عمه برنامه اسکار مهران مدیری رو دیدی؟ من تیکه هاش رو تو اینستاگرام دیدم خیلی خنده داره، حیف وقت این کارا رو ندارم


فسقلی خیلی پدر تاثیرگذاری توی زندگیش نداره، برای همین از سمت مامانش خواسته هاش تامین میشه
نه بابا مشهد فقط برادران کریم و رضایی
نه بابا عمه من حوصله ندارم

الیشاع چهارشنبه 27 دی 1402 ساعت 09:53 http://daily-elisha.blogfa.com/

امان از دست فسقلی شیطون

ولی کیفیت واقعا مهم‌تره. نام شعبه و معروفیتش و ... به چه کار میاد وقتی کیفیتش بالاتر از بقیه جاها نیست.

سلامت باشین عمه خانم

واقعا امان
حقیقتا کیفیت مهمتره، اما برای بعضی ها اسم و رسم از کیفیت مهمتره. دوستی دارم که اگر قرار باشه بیرون باهاش چیزی بخوریم عذاب میده آدم را، هرجایی نمیاد و اسم کافه و رستوران برایش از هرچیزی مهمتره و اگر اونجا نباشه میشینه نگاه میکنه و لب نمیزنه.

علیان سه‌شنبه 26 دی 1402 ساعت 23:27

ماستها جدیدا بنظرم بو میدن پس اونم
صد درصد درست فرمودید
واقعا غیر قابل مصرف شده اند
زنده باد
من متعجب هستم چطور بعضی ها متوجه بوی بد ماست نمی شند

بخدا بو میدن. خیلی هم بوی بدی میدن. من یکزمانی عاشق ماست یودم، اما الان نمیتونم لب برنم.
زنده باشی عمه جان
شاید مثل مادر من که در اثراستفاده زیاد از سیتریزین و مشتقاتش، بویاییشون را از دست دادند، اونها هم بویایی ندارند.

قره بالا سه‌شنبه 26 دی 1402 ساعت 22:56

عمه نصفه نمی‌خوایم ،نمیخوایم

بخوای نخوای همینه عمه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد