عید همه دوستان مبارک

داداش بزرگم خیلی روی غذا حساسه و وقتی  دوروبر آشپزخونه باشه، باید هزار بار در حال شست و شوی دست باشی تا یک غذا را بزاری بپزه. امروز بمناسبت عید مامان داشتن کیک میپختن، تو مرحله آماده سازی تخم مرغ از دستشون افتاد تو ظرف و تا من که مشغول همزدن مواد بودم بگم مامان!!! سریع درآوردن، اما چیزی که باعث خنده شد، برادرم بود. برادرم چشمهای درشتی  داره که البته به چهره اش میاد. یکمرتبه گرد کرد چشمهاش را و گفت مامان تا تخم مرغ را انداختن، چشمهاشون این شکلی شد و سریع مثل اینها که خرابکاری میکنند و میخوان بگن من نبودم اون را درآوردن، انقدر خندیدم از حرکتش و اون چشمهای درشت گرد شده که کمرم درد گرفتتازه همونموقع خواهر بزرگه و لب تابش اومدند تاکاری برایش، داداشم بکنه که فسقلی اینها هم اومدن و من اومدم توی پذیرایی با توپ، شوت کنم. که توپ بجای پرواز بسمت دروازه فسقلی پرواز کرد از بالای سرلب تاب خواهر بزرگه گذشت و صاف وسط فرق سرش خورد و از اونجا هم محکم خورد به لب تابش، من و فسقلی رسما از شدت خنده ولو شده بودیم روی زمین و انقدر خندیدیم که هیچ کسی نتونست دعوامون کنه و به این ترتیب همه چیز به خیر گذشت. 

پ. ن1:گاهی حتی ترک دیوارم باعث خنده آدم میشه و گاهی حتی خنده دارترین چیزها هم، لبخند به لبت نمیاره. 

پ. ن2: رفتم تستهای بیش فعالی را زدم، نمرم 77 از 100 شد

نظرات 5 + ارسال نظر
لیمو سه‌شنبه 24 بهمن 1402 ساعت 11:06 https://lemonn.blogsky.com

من اگر جای خواهرتون بودم شما و فسقلی نصف شده بودین.

خدا رحم کرده

گیل‌پیشی جمعه 20 بهمن 1402 ساعت 17:04 http://Www.temmuz.blogsky.com

عمه وسط پذیرایی توپ شوت می‌کنی؟

عمه هوا سرده نمیشه رفت حیاط

ثنا جمعه 20 بهمن 1402 ساعت 11:50 http://fergoon.blogfa.com

به به چه پُست شاد و جذابی
+
عید همه ی مسلمانان جهان مبارک.
به جز اکرم عفیف


انشاالله
حالا خوبه اقدس عمه نبود

فال جمعه 20 بهمن 1402 ساعت 08:46

عید خودتم مبارک عمه

عید تو هم مبارک ننه

رامین جمعه 20 بهمن 1402 ساعت 02:25

عید شما هم مبارک

عید تو هم مبارک ننه، سایت سنگین شده بودا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد