اینترنت بی شخصیت!

امروز امتحان نتی داشتم. دقیقا اول امتحان صفحه یکهو بسته شد، اصلا انگار صفحه ای باز نشده بود. بعد چون اینترنت خونه کند است، نت گوشیم را هات اسپات کرده بودم روی کامپیوترم، اینوسط یکی از دوستانم بعد دوسال زنگ زده بود به شماره من و من فقط منتظر بودم قطع کنه که نکرد و تا اخرین نفس نگه داشت و منم با نت کند خونه تا وصل بشم و... تقریبا یک ربع از امتحان رد شده بود. یعنی از شدت استرس تو امتحان چهل و پنج دقیقه ای بخدا رسیدم و باز موقع فرستادن پاسخنامه یکی یاد من کرد و... خلاصش که خاک تو سر هرکسی پایش روی سیم نت رفته. اندازه خون پدرش پول میدم، با سرعت مورچه کارهام را باید پیش ببرم. تف تو روی هرکسی پایش را از روی این سیم کوفتی برنمی داره. اعصابم قهوه ای شد. این چه وضعیه

نظرات 10 + ارسال نظر
arash سه‌شنبه 8 اسفند 1402 ساعت 22:46 http://mnevesht.blogsky.com

حالا شما که امتحان داشتی باید به ظرف میگفتی قطع کنه . نه گفتنت ضعیفه ها

خیلی ضعیفه، اصلا بلد نیستم

گیل‌پیشی جمعه 4 اسفند 1402 ساعت 18:35 http://Www.temmuz.blogsky.com

عمه من سر کار هروقت از سایت‌ها استفاده می‌کنم، تو دلم یه دور همشون رو فحش میدم

خوب می کنی ننه

%%% چهارشنبه 2 اسفند 1402 ساعت 20:10

سلام عمه جان
مورچه که سرعتش خیلی زیاده؟
لاک پشت هم مثال خوبیهمسخره

سلام عمه جون
راست میگی لاک پشتم خوبه

فریبا چهارشنبه 2 اسفند 1402 ساعت 16:40

شهر های بزرگ معمولا فیبر نوری تا دم خونه کشیده شده.یه برقکار وارد بیارین تشخیص میده.
خونه ما هم قدیمی است. برقکار فیبر نوری از رو تا محل مودم کشید.فیبر نوری در خانه های قدیمی رو نمی شه از داخل کشید چون سیم های مسی قدیمی از کنار سیم برق رد می شن.

حتما عمه جان پیگیرش میشم، دستت درد نکنه

فریبا سه‌شنبه 1 اسفند 1402 ساعت 20:48

یکی از علل کندی اینترنت سیم کشی با سیم های قدیمی تلفن است.
ما از دم در تا مودم رو فیبرنوری کشیدیم مشکل حل شد.
معمولا تا دم خونه فیبر نوری است ولی داخل خونه اگر خونه خیلی جدید باشه فیبر نوری کشیده شده.
فیبر نوری از محل گرمایشی هم نباید رد شده باشه.

خونه ما قدیمیه برای کشیدن فیبر نوری سوال کردم. ظاهرا باید چندماهی صبر کنیم و یکسری کارها هم انجام بدیم تا بتوانیم ازش استفاده کنیم.

لیمو سه‌شنبه 1 اسفند 1402 ساعت 10:03

واقعا تمام لعنت و نفرینهای دنیا رو براشون میخوام.

الهی آمین

رضوان سه‌شنبه 1 اسفند 1402 ساعت 04:09 http://nachagh.blogsky.comy

واقعا تحمل این وضع سخت بوده

خیلی وحشتناک بود، بخصوص استرسش

الیشاع دوشنبه 30 بهمن 1402 ساعت 22:26 http://daily-elisha.blogfa.com/

سرعت اینترنت خصوصا با فیلترشکن یه چیزی در حد فاجعه‌ست ...
ولی اگه من بودم اون دوست رو بلاکش می‌کردم تا دیگه زنگ نزنه
بعد از امتحان از بلاک درش می‌آوردم ببینم بعد از دو سال چی شده که فیلش یاد هندستون کرده ...

فیلترشکن نمیخواست ننه، هنوز پای فیله شکرخدا رو این یکی نرفته
بعد امتحان زنگ زدم، فقط یکم تو دلش مونده بود موفقیتهاش را بکنه تو چشم من و خیالش راحت شه من هنوز سینگلم، قطع کرد

ماهش دوشنبه 30 بهمن 1402 ساعت 21:18 http://badeyedel.blogsky.com

ای بابا عمه خون خودت رو کثیف نکن
تازه قراره حوثی ها کابل اینترنت زیر دریا رو کلا قطع کنن دنیا برگرده به قدیم

والا از کثیف گذشته ننه
آدم نباشه خیالش راحته نیست. این چه وضعشه من خداتومن بدم، اونوقت...

Sara دوشنبه 30 بهمن 1402 ساعت 20:14

سلام، گزینه dnd یا dont disturb نمی تونین استفاده کنین تا تماسهاتون رو‌ موقتا قطع کنین و از اینترنت استفاده کنین؟

سلام عزیزم، نه متاسفانه این امکان را ندارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد