سال نو همتون مبارک باشه عزیزان دلم، سه تا ماچ بدین که خدا شاهده یکیش روی هوا بمونه، نمیبخشمتون

برای همتون سالی پربار از هرجهتی که دوست دارید آرزو میکنم. انشای من تا همینجا بود و تموم شد. خداوکیلی همه انشاهای بچگیمم که عید را چگونه گذراندید؟ را بابای خدابیامرزم با جملات پرطمطراق که به یک بچه نمیخورد،میگفت من مینوشتم. چون خطش شکسته نستعلیق بود، اگر خودش مینوشت در لحظه لو میرفتیمیکبارم لو رفتیم، بعدا مامانم چک میکردند با یکم اصلاحات، اون انشای من بود، چون استعداد انشا نویسیم در حد خط اول بود با نمیدونم کی گفته بود ته انشا باید دعا کرد که من میکردم و برای تمام مسلمین و شهدا و.... آرزو داشتم. 

اینم پست افتتاح سال. تا درودی دیگر دوصد بدرود. 


نظرات 16 + ارسال نظر
مرمر دوشنبه 6 فروردین 1403 ساعت 23:41

سلام عمه عزیز
سال نو مبارک،امیدوارم امسال بهترینها نصیبتون باشه.
من انشانویس قهاری بودم،افسوس که دوره ما کشف استعداد معنی نداشت،شاید اگه دنبالش میرفتم اوضاعم بهتر از الان بود

سلام دخترقشنگم، سال نو تو هم مبارک عزیزم برایت بهترینها را میخوام عمه جونم
اما اینو یادت باشه اگر کسی کشفمون نکرد باید دست بگیریم به زانوهامون و خودمون بریم دنبال استعدادمون، نسل ما سوخته است چون خودمونم تلاشی براش نکردیم عزیزدلم

غ ـ ـزل دوشنبه 6 فروردین 1403 ساعت 16:32 https://life-time.blogsky.com/

سال نو مبارک

سال نو تو هم مبارک عزیزدل عمه

لیمو دوشنبه 6 فروردین 1403 ساعت 11:24 https://lemonn.blogsky.com

سلام عمه جون سالِ نو مبارک

سلام عزیزدل عمهسال نو تو هم مبارک دخترقشنگم

قره بالا شنبه 4 فروردین 1403 ساعت 10:55

عیدتون مبارک عمه جون

روح پدر شاد

قربونت برم عمه
عید توهم مبارک عزیزم

سمیرا شنبه 4 فروردین 1403 ساعت 02:55

آاااااخجون، جونمی جون ممنونم عمه جونم، یه دونه باشی

فداااااااا

تراویس بیکل جمعه 3 فروردین 1403 ساعت 23:27 https://travisbickle2.blogsky.com/

اقدس جون سال نو مبارک
هزار تا دوستت داریم

قربونت تراویس عمه
عشق عمه ای

الیشاع پنج‌شنبه 2 فروردین 1403 ساعت 23:44 http://daily-elisha.blogfa.com

عیدتون مبارک باشه عمه خانم
امیدوارم سالی همراه با شادی و سلامتی باشه براتون و در کنار عزیزان با دلی خوش زندگی کنین

+ الان دیگه بچه‌ها انشاها رو با هوش مصنوعی می‌نویسن

عید تو هم مبارک باشه عمه جان
من هم برایت همین آرزوهای خوب را دارم با یک دلبر همراه که سال جدید را در کنار هم و توی خونه خودت شروع کنی و سال بعدشم یک الیشاع فسقلی تو بغلتون باشه
اصلا نمینویسن عمهیک رفیق معلم ادبیات داشتم، گفت زنگ انشا را دادن معلم ریاضی و گفتن این مهمتره

bahar پنج‌شنبه 2 فروردین 1403 ساعت 20:27 http://man0baharam.blogsky.com

عمه قشنگو مهربونو نمکم عیدتون مبارکههه

قربونت برم دخترقشنگمعید تو هم مبارک باشه عزیزم

سلام پنج‌شنبه 2 فروردین 1403 ساعت 11:04

با درود
مبارک باشد
من هم انشا بلد نبودم بنویسم
مادر خدا بیامرزم برایم می نوشت
یک اشکال که در نوشتن داشت همیشه نقطه ها را یادش می رفت بگذارد
مادر با کلاس ششم قدیم یک مدتی معلم بود
کلاس یازده که شدم
انشا را داستان وار می نوشتم و همواره نمره خوب می گرفتم

سلام
ممنونم، بر شما هم مبارک باشه
خدا رحمتشون کنه، من مامانم حوصله اینکارها را نداشتند، چون با وجود بچه و کار بیرون، اونموقع دانشجو بودند. اما پدرخدابیامرزم اهل نوشتن بودند و خواندن. الان کلی دفتر داریم ازشون که تویش دلنوشته هاشون را مینوشتند.
من هرگز انشا نوشتن یاد نگرفتم. برای امتحاناتمم یک متن حفظ میکردم و میرفتم امتحان

رضوان پنج‌شنبه 2 فروردین 1403 ساعت 06:26 https://nachagh.blogsky.com/

عید عمه اقدس الملوک محبوب قلبها هم مبارک باشد سالی پر از عواید و موفق داشته باشی عمه جان

قربونتون برمشما بمن محبت دارید
سال نو را تبریک میگم و از خدا براتون بهترین ها را آرزو میکنم

مورچه پنج‌شنبه 2 فروردین 1403 ساعت 00:10 https://hana98r.blogsky.com/

سال نوی شما هم مبارک

ممنونم مورچه جان، سال نو تو هم مبارک عمه جان

گیل‌پیشی چهارشنبه 1 فروردین 1403 ساعت 23:58 http://Www.temmuz.blogsky.com

سلام عمه جونم. عیدت مبارک
یاد پدر گرامی باشه

سلام عزیزدلم، عید تو هم مبارک دخترقشنگم
ممنونم

رامین چهارشنبه 1 فروردین 1403 ساعت 21:20

عیدنورزتون مبارک باشه

ممنونم رامین جان، عید تو هم مبارک عمه جان
کادو چی هست؟ عسل و سرشیرهسرشیر گاومیش باشه رو چشم قبوله

سمیرا چهارشنبه 1 فروردین 1403 ساعت 14:34

عیدت مبارک عمه جون ممنون بابت ماچ ها، همه رو تو هوا گرفتم یه بغل محکم واست فرستادم عزیزدلم

عید تو هم مبارک عزیزدل عمهدخترقشنگم
خوب کردی عمه گرفتی، همش با عشق بود
واااییی ننه بغلت چسبید، سه تا بوس دیگه با یک بغل محکم هدیه من بتو عزیزممممم

ثنا چهارشنبه 1 فروردین 1403 ساعت 14:21

عید شما هم مبارک عمه ی مهربون
امیدوارم سال خوبی براتون باشه
اینم سه تا ماچ تقدیم با عخش :


منتظر عیدی هم هستم

قربون محبتت عمه، عید تو هم مبارک عزیزمممم
برای تو هم دخترقشنگم
ای جونم، چسبید ننه
چی میخای عمه، در گوشم بوگو
راستی متن نوشتت خیلی چسببید

ماهش چهارشنبه 1 فروردین 1403 ساعت 10:51 http://badeyedel.blogsky.com

مرسی سال نو شما هم مبارک با آرزوی بهترین ها

قربونت، همینطور برای تو عزیزدلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد